DISKUZE K ČLÁNKU Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?

Před odjezdem do Miami inženýři Mercedesu byli mírně optimističtí, po experimentech minulý víkend však opět přišlo zklamání. Zlepšení současného nekonkurenceschopného vozu W13 je stále v nedohlednu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat nepřišel, Mercedes po experimentech v Miami stále tápe. Co vedlo k náhlé ztrátě výkonnosti?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 17.05.2022 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 13.05.2022 11:02
Ferrari to taky skáče, ale až při vyšších… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.05.2022 21:28
Ono v kvalifikaci taky s palivem v nádrži moc… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2022 13:08
Asi jsi mě nepochopil. Všem to skáče při vyšších… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            85.158.196.XXX
            Ok chápu, ale v zásadě to nijak nevyvrací co jsem napsal. Je pochopitelné, že čím horší řešení, tím se problémy projeví u nižších rychlostí. Podle mě jeden z problémů je zavěšení, a je to důsledkem přechodu z 13 palcových na 18 palcové pneu, které výrazně méně tlumí, a o tlumení se víc musí starat zavěšení, které je citlivější... a logicky citlivější i pokud jde o odolávání aero odporu. Druhá věc je možnost prohýbání některého zásadního aero prvku, v tomto případě pravděpodobně podlahy před zadními koly.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ono toho může být víc. Nová pravidla přinutila týmy zavěšení a hlavně hydrauliku tlumení značně zjednodušit a tady samozřejmě nejvíc ztrácí ti, kteří to měli nejpropracovanější.
              Tvůj nápad na ježdění se dvěma koncepty není realizovatelný, jelikož v pravidlech je, že tým nasazuje dva shodné monoposty. Asi by prošly rozdílná křídla, ale ne dva různé koncepty...

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                85.158.196.XXX
                Otázka je, jak přesně jsou pravidla v tomto definována, protože rozdílné, protože občas mají vozy stejného týmu rozdílné auro. Ale uznávám, že tohle by byl hodně velký rozdíl.
                Největší problém současné Formule 1 ohledně vývoje vozů je velké omezení ohledně testování, vývoje nových dílů v tunelu a pomocí CDF atd. Plus finanční strop. Současná pravidla mohou rozdíly ve výkonnosti zakonzervovat na několik let dopředu. Mercedes by se měl v pátek a sobotu vykašlat na omezení v počtu motorů, snažit se najet maximum kol, a zkoušet různé konfigurace nastavení, komponent atd. Z nájezdem 15-20 kol za 1,5 hodinu tréninku se kupředu neposunou.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  upřímně řečeno, na tohle hráli celou dobu, že pokud některý tým získá výhodu, tak díky rozpočtovému stropu se mu ta výhoda zakonzervuje na několik let... Otázkou je, jestli tohle skutečně chtějí fanoušci vidět...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama