DISKUZE K ČLÁNKU GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Imole - Verstappen před Leclercem, Norris s Magnussenem z 2. řady
IMOLA - STARTOVNÍ ROŠT; Jakých časů piloti dosáhli v kvalifikaci na sobotní sprintérský závod před Velkou cenu Emilia Romagna 2022, kolik je dělilo od postupu do další části, resp. od nejrychlejšího v Q3, a jak se seřadí na startovním roštu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Imole - Verstappen před Leclercem, Norris s Magnussenem z 2. řady
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasoval 1 člověk)
22.04.2022 21:32
Předčasná červená vlajka, odjel sám bez pomoci...… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
09:30 23.04.2022 77.104.216.XXXZajímavé na to všem je to malé nenápadné nadržování panu MV. Už mi to docela leze krkem. Vysvětlení :
V Q1-3 celkem 5 červených vlaje, v prvních 4 případech byla červená vyvěšena nejpozději za 17s po "incidentu" a žlutých vlajkách(incident vlajky tedy takřka ve shodný okamžik), zajímavé je, že v případě nejlepšího kola pana protěžovaného dochází k odstavení vozidla VB v čase 03:52 do konce Q3, (odstavuje vozidlo nejblíže závodní dráze ze všech incidentů, ještě před tím asi tak 15s je k tomu vyzván týmovým rádiem, tedy zcela jasné odstavení vozidla na závodní dráze) v čase - 3:35 vyvěšeny žluté vlajky, MV projíždí cílem kola v čase -3:13(tedy 39s po odstavení vozidla a 22s po žlutých vlajkách), navíc v čase -3:22 už má VB venku volant a vystupuje z vozu cca. 2m od krajnice závodní dráhy.
No a tak se ptám, proč tyto rozdíly ve vyvěšování vlajek a proč např. v Austrálii sekli červenou vlajkou CS 3-5s od cílové čáry měřeného kola ??? Proč CS nemohl dokončit své kolo v ještě lepších podmínkách (sucho) ??? Proč mazánek MV dostal k dobru minimálně 9s od jasného vystupování VB z vozu ????? Proč předešlé 3 červené byly spuštěny do 10s od žluté a u 4-té červené 17s od žluté ????
Ano nemám ho rád, fandil jsem mu v juniorkách, fandil jsem mu v Toro Rosso, ale od prvního závodu v RbR bylo jasné jak bude protěžovaný týmem a posléze i komisaři no a to byl konec mé náklonnosti. No a loňská sezona tomu dala korunu a ne jen posledním závodem. Stejně tak letošní Džida, kdy při sepnutí virtual SC měl ztrátu 1,6s na ChL a po restartu tam najednou bylo pouze 0,4s. Prostě to není košér.-
Pikaso
09:46 23.04.2022 77.104.216.XXXZapomněl jsem ještě dvě vsuvky. Kdyby ty předešlé červené nebyly minimálně ve dvou případech ukvapené a zbytečné a restarty nesmyslně oddalované, dojížděla by se Q3 na osychající trati a asi by vyhrál ten kdo by nejlépe načasoval nájezd do posledního ostrého kola. No a pravděpodobně by ani k poslední červené nedošlo, protože motor VB by to nejspíš bez opakovaného zastavování a přerušování přežil.(což už je sice čirá spekulace, ale myslím, že oprávněná)-
Mike17
12:43 23.04.2022 185.149.130.XXXJestli to nebude zrovna tím, že předchozí RF byly ukvapené a zbytečné. Tak jestli někdo nečekal, jestli to VB přece jen nerozjede.
Ony taky nebyly vyvěšeny hned po projetí Maxe cílem, ale chvíli to trvalo ještě potom. Někdy to sedne jednomu, podruhé jinému.
Ono je to letos moderní, hned používat RF, aby náhodou zase nebyl problém s použitím SC. Protože vždy se najde někdo, komu nesedne načasování.-
Pikaso
17:24 23.04.2022 37.188.164.XXXTo, že červená byla v -02:58 ví asi každý, nepovažoval jsem za nutné to zdůraznit. O to je to horší a trapnější. Nevím jestli čekali 9s na to, až se VB znovu připoutá, nasadí volant a odjede. Fakt vtipné
Reaguji spíš proto, že jsem zapomněl napsat ještě jednu myšlenku. Pokud by komisaři byli konsistentní (a necpali znovu jednoho vyvoleného uměle vpřed i přesto, že má sám nejlepší auto ve startovním poli), i v limitu 17s nebo dokonce 20s by byl čas zastaven v -03,32s. No a to by znamenalo, že po restartu by stihli všichni dát 2 ostrá kola a kvalifikace mohla být opět zajímavější a ne trapná.
Škoda, že to nenechali na čas třeba -01,34s to mohlo být pro mazáka ještě lepší, na semaforu stál jako první a ostré kolo by stihnul už jenom on, opravdu škoda.-
Mike17
20:04 23.04.2022 185.149.130.XXXNevím, musel bych si to pustit znovu a zastavovat v tebou uvedených časech. Nepamatuju se, jaký čas byl do konce, když se Bottas odpoutával.
Osobně bych za tím neviděl žádný záměr někomu stranit. Sice mít PP je výhoda, nicméně mu nejspíš byla v dnešním sprintu k ničemu a nezískal díky ní ani bod.
Kdyby FIA někomu chtěla stranit, díval bych se na sporné situace, kdy někdo díky tomu získal body.
-
-
-
-
-
HellHogr
18:49 22.04.2022 86.49.250.XXXFernando zase kousíček od 3 místa, škoda. Nadruhou stranu, kdyby Sainz neudělal chybu, tak je za ním. Dotaz k Magnussenovi - vyvěsila se red flag, kvůli němu, ale pak se dostal do boxů a jel znovu, je tohle povoleno pravidly? Nemělo by auto, kvůli kterému je red flag být potom finished z daného programu (trénink, Q, závod)?-
tom11
19:09 22.04.2022 88.146.103.XXXasi to tak není, to by jej zpátky na trať nepustili. navíc zrovna tahle RF byla naprosto uspěchaná, zbytečná, předčasná.
podle logiky by pak jakékoliv auto, kvůli kterému byly vyvěšeny RF, muselo startovat z konce pole, protože narušilo průběh kvalifikace, svoji chybou ostatním zamezilo v soupeření a mohlo by z toho mít výhodu... viz dnes Lando. kterému třetí startovní pozici moc přeju
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek