DISKUZE K ČLÁNKU GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Imole - Verstappen před Leclercem, Norris s Magnussenem z 2. řady

IMOLA - STARTOVNÍ ROŠT; Jakých časů piloti dosáhli v kvalifikaci na sobotní sprintérský závod před Velkou cenu Emilia Romagna 2022, kolik je dělilo od postupu do další části, resp. od nejrychlejšího v Q3, a jak se seřadí na startovním roštu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Imole - Verstappen před Leclercem, Norris s Magnussenem z 2. řady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.04.2022 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 22.04.2022 19:09
asi to tak není, to by jej zpátky na trať… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 22.04.2022 21:32
Předčasná červená vlajka, odjel sám bez pomoci...… »
» Pikaso (Hlasoval 1 člověk) 23.04.2022 09:30
Zajímavé na to všem je to malé nenápadné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    37.188.164.XXX
    těsně vedle 12 12 12 12 má to být tam co je to teď.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Zajímavé na to všem je to malé nenápadné nadržování panu MV. Už mi to docela leze krkem. Vysvětlení :
    V Q1-3 celkem 5 červených vlaje, v prvních 4 případech byla červená vyvěšena nejpozději za 17s po "incidentu" a žlutých vlajkách(incident vlajky tedy takřka ve shodný okamžik), zajímavé je, že v případě nejlepšího kola pana protěžovaného dochází k odstavení vozidla VB v čase 03:52 do konce Q3, (odstavuje vozidlo nejblíže závodní dráze ze všech incidentů, ještě před tím asi tak 15s je k tomu vyzván týmovým rádiem, tedy zcela jasné odstavení vozidla na závodní dráze) v čase - 3:35 vyvěšeny žluté vlajky, MV projíždí cílem kola v čase -3:13(tedy 39s po odstavení vozidla a 22s po žlutých vlajkách), navíc v čase -3:22 už má VB venku volant a vystupuje z vozu cca. 2m od krajnice závodní dráhy.
    No a tak se ptám, proč tyto rozdíly ve vyvěšování vlajek a proč např. v Austrálii sekli červenou vlajkou CS 3-5s od cílové čáry měřeného kola ??? Proč CS nemohl dokončit své kolo v ještě lepších podmínkách (sucho) ??? Proč mazánek MV dostal k dobru minimálně 9s od jasného vystupování VB z vozu ????? Proč předešlé 3 červené byly spuštěny do 10s od žluté a u 4-té červené 17s od žluté ????
    Ano nemám ho rád, fandil jsem mu v juniorkách, fandil jsem mu v Toro Rosso, ale od prvního závodu v RbR bylo jasné jak bude protěžovaný týmem a posléze i komisaři no a to byl konec mé náklonnosti. No a loňská sezona tomu dala korunu a ne jen posledním závodem. Stejně tak letošní Džida, kdy při sepnutí virtual SC měl ztrátu 1,6s na ChL a po restartu tam najednou bylo pouze 0,4s. Prostě to není košér.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Zapomněl jsem ještě dvě vsuvky. Kdyby ty předešlé červené nebyly minimálně ve dvou případech ukvapené a zbytečné a restarty nesmyslně oddalované, dojížděla by se Q3 na osychající trati a asi by vyhrál ten kdo by nejlépe načasoval nájezd do posledního ostrého kola. No a pravděpodobně by ani k poslední červené nedošlo, protože motor VB by to nejspíš bez opakovaného zastavování a přerušování přežil.(což už je sice čirá spekulace, ale myslím, že oprávněná)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jestli to nebude zrovna tím, že předchozí RF byly ukvapené a zbytečné. Tak jestli někdo nečekal, jestli to VB přece jen nerozjede.
        Ony taky nebyly vyvěšeny hned po projetí Maxe cílem, ale chvíli to trvalo ještě potom. Někdy to sedne jednomu, podruhé jinému.
        Ono je to letos moderní, hned používat RF, aby náhodou zase nebyl problém s použitím SC. Protože vždy se najde někdo, komu nesedne načasování.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          37.188.164.XXX
          To, že červená byla v -02:58 ví asi každý, nepovažoval jsem za nutné to zdůraznit. O to je to horší a trapnější. Nevím jestli čekali 9s na to, až se VB znovu připoutá, nasadí volant a odjede. Fakt vtipné 01
          Reaguji spíš proto, že jsem zapomněl napsat ještě jednu myšlenku. Pokud by komisaři byli konsistentní (a necpali znovu jednoho vyvoleného uměle vpřed i přesto, že má sám nejlepší auto ve startovním poli), i v limitu 17s nebo dokonce 20s by byl čas zastaven v -03,32s. No a to by znamenalo, že po restartu by stihli všichni dát 2 ostrá kola a kvalifikace mohla být opět zajímavější a ne trapná.
          Škoda, že to nenechali na čas třeba -01,34s to mohlo být pro mazáka ještě lepší, na semaforu stál jako první a ostré kolo by stihnul už jenom on, opravdu škoda. 12 12 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nevím, musel bych si to pustit znovu a zastavovat v tebou uvedených časech. Nepamatuju se, jaký čas byl do konce, když se Bottas odpoutával.
            Osobně bych za tím neviděl žádný záměr někomu stranit. Sice mít PP je výhoda, nicméně mu nejspíš byla v dnešním sprintu k ničemu a nezískal díky ní ani bod. 03
            Kdyby FIA někomu chtěla stranit, díval bych se na sporné situace, kdy někdo díky tomu získal body.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Fernando zase kousíček od 3 místa, škoda. Nadruhou stranu, kdyby Sainz neudělal chybu, tak je za ním. Dotaz k Magnussenovi - vyvěsila se red flag, kvůli němu, ale pak se dostal do boxů a jel znovu, je tohle povoleno pravidly? Nemělo by auto, kvůli kterému je red flag být potom finished z daného programu (trénink, Q, závod)?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      asi to tak není, to by jej zpátky na trať nepustili. navíc zrovna tahle RF byla naprosto uspěchaná, zbytečná, předčasná.
      podle logiky by pak jakékoliv auto, kvůli kterému byly vyvěšeny RF, muselo startovat z konce pole, protože narušilo průběh kvalifikace, svoji chybou ostatním zamezilo v soupeření a mohlo by z toho mít výhodu... viz dnes Lando. kterému třetí startovní pozici moc přeju 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Předčasná červená vlajka, odjel sám bez pomoci....všechno v pořádku 13

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama