DISKUZE K ČLÁNKU Bílé Ferrari? Týmy žádají FIA, aby prověřila spolupráci dvou týmů v Maranellu
Haas do sezóny vstoupil s velmi konkurenceschopným vozem, což se podezřívavým soupeřům moc nezdá. Proto žádají Mezinárodní automobilovou federaci, aby prověřila spolupráci americké stáje s Ferrari, od kterého odebírá motory. Aerodynamický vývoj totiž probíhá pod jednou střechou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bílé Ferrari? Týmy žádají FIA, aby prověřila spolupráci dvou týmů v Maranellu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 7 lidí)
21.04.2022 12:21
A jéje, je to tu znova....což znamená, že se obou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
dannak
13:20 21.04.2022 86.49.37.XXX
Pritom leckdy je proste jednodussi nez bojovat s vetrnym mlynem kapitulovat a omezeni uvolnit nebo zrusit.
Ony uz ty rozpoctovy stropy jsou vtipny, jsou tam vyjimky na platy, pry se nezapocitavaji naklady kolem motoru...
Proste cim slozitejsi pravidla a cim vic vyjimek, tim hur se to kontroluje a tim vic se smeli, nic noveho pod sluncem
Ony uz ty rozpoctovy stropy jsou vtipny, jsou tam vyjimky na platy, pry se nezapocitavaji naklady kolem motoru...
Proste cim slozitejsi pravidla a cim vic vyjimek, tim hur se to kontroluje a tim vic se smeli, nic noveho pod sluncem
GRAHAM
12:11 21.04.2022 88.103.239.XXX
Co když Ferrari využívá Haas v aero tunelu , aby zjišťoval co funguje a co ne ? Ta spolupráce jim může dávat velké výhody. Jestli to tak je , nevím.
Mají tuhle možnost jiní ? Nemají. Chceme spolupráci podobně blízkou třeba mezi Mercedesem a Mclarenem ? No nechceme.
F1 je vystavní skřiň automobilismu, kdo neumí konstruovat a být samostatný kromě motoru a dejme tomu převodovky, nemá tam co dělat.
Představa že všichni budou kupovat všechno od Ferrari( třeba) a budou pak konkurenceschopní je směšné. Ale jo hodně týmů co nakupují "někde" a hned je kontruktérsky F1 lepší. A toho soutěžení a sportu
Haas nemá v F1 co dělat.
Mají tuhle možnost jiní ? Nemají. Chceme spolupráci podobně blízkou třeba mezi Mercedesem a Mclarenem ? No nechceme.
F1 je vystavní skřiň automobilismu, kdo neumí konstruovat a být samostatný kromě motoru a dejme tomu převodovky, nemá tam co dělat.
Představa že všichni budou kupovat všechno od Ferrari( třeba) a budou pak konkurenceschopní je směšné. Ale jo hodně týmů co nakupují "někde" a hned je kontruktérsky F1 lepší. A toho soutěžení a sportu
Haas nemá v F1 co dělat.
Kaša
11:43 21.04.2022 82.142.123.XXX
Nakoupit si velkou část vozu je asi vpoho, co je ale horší je že z toho můžou mít výhodu i ty A-týmy, protože si budou "šérovat" data a tak obcházet finanční strop i omezené hodiny v tunelu a cfd .... Stejně třeba dosud nechápu to, proč Mercedes nebo McLaren nekoupili za kačku Manor a měli by B-tým pro jezdce, pro vývoj i pro politikaření .... přesně jak to má RedBull!
Mike17
10:48 21.04.2022 185.149.130.XXX
Taky myslím, že by týmů přibylo. Třeba by i to Audi do něčeho takového šlo. A v budoucnu by třeba z kopie Mclarenu mohli udělat vlastní a lepší auto.
Bylo by super, kdyby zase jezdilo třeba 24 vozů, třeba i víc. Možná by i kvalifikace byla o tom, že se vůz musí do závodu kvalifikovat.
Bylo by super, kdyby zase jezdilo třeba 24 vozů, třeba i víc. Možná by i kvalifikace byla o tom, že se vůz musí do závodu kvalifikovat.
airwar1939
10:42 21.04.2022 85.158.196.XXX
Mám naprosto stejný názor, Formuli 1 by to jednoznačně pomohlo, ušetřilo by to náklady a do budoucna by byla šance na příchod dalších týmů. Přitom je to věc která už ve Formuli 1 byla, a dělo se to v zlatém období Formule 1, takže nic proti ničemu.
Mike17
09:56 21.04.2022 185.149.130.XXX
Přesně. Nevidím v tom problém. Kdo chce, ať si díly koupí. Ty vzory jim stejně neprodají úplně všechno. Nebudou si dělat konkurenci pro sebe. S takovým vozem bez všech detailů se o špici jezdit nedá a pro F1 bude přínosem mít střed pole vyrovnaný. Navíc jak píšeš, peněz se ušetří mnohem víc, než za omezení testů nebo simulátorů.
Fanda.LH
09:37 21.04.2022 95.82.132.XXX
Tohle bylo předem jasné... Já jsem jednoznačně pro zákaznické vozy... Týmy které mají konstruktérské ambice, ať si staví svoje a zákazníci ať nakupují... V MotoGp to funguje úplně skvěle... Tady se řeší nesmysly jako rozpočtové stropy, přitom tohle by ušetřilo nejvíce peněz a to zejména těm, kteří to nejvíce potřebují...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek