DISKUZE K ČLÁNKU Marko chválí Péreze a kritizuje Verstappena, kterému prý nová auta nesedí
Zatímco loni Max Verstappen v interním týmovém souboji nad Sergiem Pérezem dominoval, letos je situace odlišná. Tohoto faktu si všímá rovněž odborný poradce rudých býků Helmut Marko.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko chválí Péreze a kritizuje Verstappena, kterému prý nová auta nesedí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
08:02 21.04.2022 88.146.103.XXXtakže podle pana odborného může za své dvě odpadnutí Max??? pokud by totiž neodpadnul, byl by nejen před Perezem, ale možná krom Charlese i před všemi ostatními piloty. pan odborný těmito řečmi jen odvádí pozornost od mizerné spolehlivosti jejich auta.
ale je potřeba mu dát za pravdu, že Sergio je letos Maxovi blízko a že mu to auto svými vlastnostmi sedí. ale že by letos jel RB na Sergia a Max mu "jen" pomáhal?!?
ale celkově by to mohlo být letos docela vyrovnané. má to ale několik podmínek. RB musí vyřešit spolehlivost vozu, Mercedes a McL musí krapet zrychlit, Alpinka musí vyřešit spolehlivost a trošičku zrychlit. Pokud se tohle povede, bude to velezajímavé. Pokud se z toho povede alespoň něco, bude to velmi dobrá sezona, pokud nic, bude Charles mistrem světa již dávno před koncem šampionátu. Pokud se tedy Ferka se nevydají nějakou "slepou uličkou" ve vývoji, jak se jim to už v minulosti povedlo.-
HellHogr
09:13 21.04.2022 86.49.250.XXXJe divný, že Helmut takhel stříli do Verstappena. První věc je ta s DNF, za to Verstappen těžko může, druhá ale je, to jak se pral s autem v Austrálii. Je fakt, že nemít RB tu výkonnostní výhodu na dalšího v pořadí, tak je Verstappen někde v bojích s Mercedesem. Jenže to byl jeden závod ze tří, takže znovu, tahle kritika mi příjde divná a neoprávněná-
airwar1939
10:45 21.04.2022 85.158.196.XXXJá tam nějakou zásadní kritiku Maxe nevidím. Prostě jen říká že současné vozy Maxovi nesedí a zatím se s tím úplně nesrovnal. Ale že by říkal že Max odvádí špatnou práci?
-
-
Mike17
10:05 21.04.2022 185.149.130.XXXTak on neříká, že za to může Max. Ani netvrdí, že Péro jezdí líp. Ale ten velký rozdíl mezi nimi se prostě vypařil. Skoro. To Markovo zdůvodnění mi připadá logické. Není to poprvé, co nějakému jezdci nové monoposty nesedly. Každému sedí něco jiného, má jiný styl. A je fakt, že těžkopádnější vozy budou agresivnějšímu stylu míň sedět.-
-
Mike17
10:28 21.04.2022 185.149.130.XXXJasně. Minulý týden jsi brečel, ať na tebe nereaguju a sliboval jsi, že nebudeš reagovat ty na mne. Po tom, co ses do mne hloupě navezl s nepřipraveným hejtem. A teď na mne zase reaguješ s tupým hejtem, který sis zase nepromyslel.
Evidentně jsi zase vytěsnil půlku historie a vzal sis z ní jen kousek. Kdo historii F1 zná, nemůže mít STR v roce 2008 za nejrychlejší auto. To mu fakt sedělo, ale za nejrychlejší ho může označit jen někdo, kdo o té sezoně neví vůbec nic.
Ferrari v sezonách 2015-2017 mělo do nejrychlejšího auta taky hodně daleko. Přesto s ním dokázal vyjet víc bodů, než jiní mistři světa.
A nakonec i v těch sezonách 2010-2013 ukázal, že s tím vozem dokázal vyhrávat i na vodě, tedy za podmínek, kdy se výhody vozu ztrácí a rozhodují více umění pilotů. A nejen v těch letech 2010-2013.
Max jezdí v RB od roku 2016. Napsat, že měl nejlepší auta může jen....
Dá se možná diskutovat o tom, jestli měl nejlepší auto vloni. V předchozích sezonách ani omylem.-
-
-
-
Mike17
12:37 21.04.2022 185.149.130.XXXCituji tebe: Jn, Vettelovi taky seděli jen nejrychlejší auta...
Nepíšeš nic o titulech. STR mu sedělo, Ferrari v uvedených letech mu asi sedělo taky, když s tím získal tolik bodů. A nějakou náhodou mu sedělo téměř jakékoliv auto, pokud zapršelo.
Mysli si co chceš. Faktem je, že ukázal dobré výkony i mimo RB 2010-2013.-
-
-
HellHogr
13:24 21.04.2022 86.49.250.XXXVíc bodů s novým bodovacím systémem + nejdelší stáž u Ferrari po Massovi? jo, to jsou pak ty ohýbající se statistiky. Ale ovšem výsledky 2016, 2017, 2018, 2019 i 2020, kde měl chrashe s týmový kolegou, zahozený titul, titul spin mastera, to jsou krásný výsledky. Navíc si to napsal sám, Vettel v AM se baví a předvádí to jak umí jezdit bez tlaku - neumí-
Mike17
13:35 21.04.2022 185.149.130.XXXRoky 2007 a 2008 beru ještě jako pozůstatek Schumiho aut. Proto jsem to napsal přesně takto.
V letech 2015-2019 získal mnohem víc bodů, pódií i vítězství, než jiní piloti za stejný počet sezon.
Nehody s kolegou mělo více pilotů, včetně těch, kteří tam v poslední době jeli 5 sezon. A i oni zahodili titul.
Tvoje stupidní přezdívky mne nezajímají, svědčí jen o tom, že nic lepšího nemáš.
A jak umí jezdit pod tlakem ukázal třeba v letech 2010 a 2012.-
HellHogr
14:13 21.04.2022 86.49.250.XXXMyslíš ty zbytečné chyby Vettela? Nebýt dominantního auta, tak to nedozene, díky za nahrávku na smeč. Však jistě ono Ferrari 2010-2014 mělo podobně dobrou techniku 2015-2019 jo nemělo, ale to se ti do statistik nepomita, ty tvoje ubohé snahy degradovat jiné piloty na základě statistiky, která nepromítá tolik věcí je prostě k ničemu-
Mike17
14:29 21.04.2022 185.149.130.XXXChyby dělá každý pilot. Mohl bych jmenovat i u jiných.
Nevím, které dominantní auto máš na mysli. To STR 2008 , nebo Ferrari 2015? A to pak jo, pán je znalec.
Statistiky jsou statistiky. Prostě je jeden z top 5 pilotů všech dob.
Nevím o tom, že by měl nějak diametrálně jinou techniku. Stejná stáj, stejní (téměř) lidé v továrnách, výsledky lepší. Kdo ví, čím to je. Top piloti mají možnost výběru top stáje. A za svou volbu si nesou následky. Každopádně už je to jedno a navždy bude jeden z mála pilotů, co získali 4 a víc titulů. Ty můžeš doufat v zázrak, že je "někdo" doplní. Ale osobně bych to viděl spíš na Maxe nebo Leclerca. A to ještě pár let potrvá. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek