DISKUZE K ČLÁNKU Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Nejnovější pohonná jednotka Renaultu ve Formuli 1 zaostává podle šéfa týmu Otmara Szafnauera za Ferrari jen o 10 koní. Nyní před sebou mají náročný úkol vylepšovat šasi A522, podle jejich jezdce Fernanda Alonsa se však na špici ještě letos sotva dotáhnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 22.04.2022 11:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2022 12:54
Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 10:30
Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy.… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 12:22
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím, že jasně popsali, proč nedávají každý závod nové díly. Je to o penězích. Nejdřív to musí fungovat dobře, než to nasadí.
To ale neznamená, že nevyvíjí. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.133.XXX
Nedávají nic na auto, tekze je dost mozne, ze dělají nový koncept (Mercedes). Tedy je to oprava nebo vývoj?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

85.160.14.XXX
Jak si přišel na to, že nevyvíjí?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Mercedes jezdí zatím jen na tři válce. Tím ohromně šetří motor. Ale jak jezdí na tři válce, tak ten motor způsobuje vibrace a proto jim to tak poskakuje. Od Barcelony zapnou všech šest, zmizí poškozování, a zrychlí o 5 sekund na kolo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Trochu bych ten závěr opravil, oni vyvíjí, jen nenasazují novinky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.133.XXX
Jojo, před více než týdnem jsem to říkal a nikdo mi nevěřil. PJ Renault je nejblíže špici v historii hybridů. Dokonce blíže špici než PJ z let 2005 a 2006, které tehdy na Mercedes ztrácely cca 15 ps. Po letech mám radost z odvedené práce ve Viry, menší však z práce v Enstone, kde mělo být vše připraveno na letošní boj o titul a místo toho to bude v nejlepším případě TOP4 (nevěřím, že budou schopni pravidelně porážet Mercedes). Každopádně každý týden vývoje v době, kdy houpající se Mercedesy a Ferrari nevyvíjí, se počítá :) 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Motory se budou ještě chvilku ladit a vylepšovat a všichni testují jak se ty motory chovají. Vzpomeň loni, Mercedes měl na začátku sezóny nedoladěný motor a motor "zapnul" až později.
Uvědom si, že motory a monoposty se stavějí teď v módu na dlouhé roky v tomto případě,( a ještě pod fin.stropem) takže jde spiše o to, jak to na-ladit než bejt za každou cenu rychlej na ukor spolehlivosti či zbytečně opotřebovaných motorů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Tak 10 koní je za určitých okolností až 0,3 desetiny. Bych byl opatrný v prohlášeních tohoto druhu.

Ale jasně, teď všichni řeší přitlak a odpor, to tak je a zatím bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
Nikdo nebude nic skryvat a stejne bude dulezitejsi aero, nemit odpor. Krasne bylo videt loni jak jeli cca vsichni podobne rychle, male ztraty na kolo. Nejvetsi problem je aero a kdyz ho neumis, tak na technickych okruzich ztracis parnik. A kdyz potreba aero neni viz. Monza, vyhrat muzou i tymy ze stredu, protoze to vsem jede celkem stejne.
ERS s tim zamíchat samozrejme muze, ale nevidel bych to tak optimisticky. Zrychlit vyrazne muze ten, kdo v teto oblasti vyrazne ztraci, viz Ferrari loni. Letos bude situace jina, pocitam pokrok u vsech cca stejny, rozdily ktere nebudou mit zasadni vliv. 10 koni??? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Tak nemaji teda a vsichni maji vypnuto 12
Ale to nema logiku, takze vsichni jedou co to jde ve smyslu spolehlivost na 3 motory na sezonu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
V Monze budou mí všichni nové ERS víš. 13 A koukni jak loňské nové ERS zrychlilo Ferrari. Takže to je jedna věc které může někoho posunout, viz kilometrový výkon. A pak v Monze každý naplno pojede, nikdo nebude nic skrývat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Hele , těch 14 koní může Mercedes dohnat. A jak víme, ne vše je jen o tom maximalním výkonu. Zapomeň na to, že všichni mají motorově zapnuto co to jde.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Vsichni jedou co to jde. Maximalne casem prijde drobne ladeni mapovani, v radech jednotek koni, ale nic extra necekejma.
Nikdo si nenecha utikat body mezi prsty, muzou mit cenu milionů 03
Kdyby setrili motory, tak se Ocon nebude prehrivat a bude mit nizsi vykon nebo vetsi otvory pro chlazeni. Takze cilem je maximalni vykon podobne jako u Merglu a to same u ostatnich

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Wolf rika, že Mercedes ztraci na Ferrari 14 koni, coz by z Mercedesu teda delalo nejhorsi motor. A jak rika Andy Cowell, je tezke odfiltrovat skutecny vykon motoru z GPS od vlivu aera.

Jinak v Monze bude jasno jen v tom, kdo ma aero bez velkeho odporu, resp. kdo ma aero s nejmensim odporem. Zajimava je spise uvaha vykon motoru vs odpor, kdy rozdil 1% vykonu, 10 koni bude neznatelny na maximalce do 1km/h a rozdil 1% na zadnim kridle udela kolik 5km/h??? nevim jestli cisla sedi, ale urcite bude dulezitejsi dostat dolu odpor nez resit 10 koni.
Faktem je, ze se na rychlych okruzich dokazi dostat nahoru i slabsi tymy a to ne diky motoru (aby nedoslo k chybnemu zaveru ze ma nekdo extra motor), ale hlavne diky tomu, ze dokaze sundat zbytecny pritlak a nebo ho tam nema a celou sezonu jedzi s horsim pritlakem, protoze v teto oblasti na spicku ztraci. Neumi dostat nahoru pritlak bez toho aby nezvetsili vyrazne odpor.

Jinak situace okolo Renaultu je vcelku jasna, chyby CA, je potreba ho nahradit v pozitivnich prohlasenich a co je hlavni, Renault hleda odberatele. Takze si nedelam iluze o vykonech. Jinak jak vsichni vidime, Renault na tom neni spatne a motory vypadaji vykonove vsechny relativne dobre. Takze celkem zajimavy zacatek sezony 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

86.49.37.XXX
Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal vsechny kone, jak muzes zaroven soudit, ze nikdo propastne nezaostava? 17

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o motorech, žádný motorář propastně nezaostává pokud jde o výkon, a řeší se především spolehlivost.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy. Tam bude(skoro)jasno. 11

Nikdo neukazuje zatím všechen výkon a potenciál. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama