DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo dostal zákaz útočit na Norrise kvůli potížím s palivem, rychlost v Austrálii tým povzbudila

Lando Norris musel v závěru Velké ceny Austrálie zpomalit, aby mu v nádrži zůstal dostatek paliva, jeho týmový kolega Daniel Ricciardo proto dostal pokyn, aby na něj netlačil. Oba piloti bodovali, zlepšení konkurenceschopnosti je pro McLaren vzpruhou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo dostal zákaz útočit na Norrise kvůli potížím s palivem, rychlost v Austrálii tým povzbudila

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 12.04.2022 14:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 11.04.2022 09:43
Šlo o posledních pár kol a Mercedes měl mnohem… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2022 10:18
Ono dost dělá to, když jedeš vpředu. Vůz za tebou… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2022 10:08
A proč by si lepší výsledek neměl zasloužit Ricci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Zajímavě hodnotí Lando pokrok Mclarenu. Prostě říká, že Austrálie je specifická trať, která jim sedí a při návratu do Bahrajnu by byli zase tam kde začali. Zajímavý pohled k dohadům, jestli lepší výsledky některých týmů jsou o jejich zlepšení, nebo jen o jiné trati. Zvlášť, když se dá říct, že Džidda je někde mezi Melbourne a Bahrajnem.
    Uvidíme, co přinese další závod. Imola je zase úplně o něčem jiném. To budou dlouhé 3 týdny.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Lando je známý tím že raději snižuje očekávání, na druhou stranu lidi můžou být tím "úspěchem" až moc nadšení ... asi to bude taková klasicky střední cesta. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Váhy :
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    McLaren v Austrálii udělal zdá se krok vpřed... 01
    V závěru závodu nemělo smysl nic jiného než držet pozice...to samé dělal Mercedes.

    Nemyslím že v McLarenu by Ricciho chtěli "upozadit"...to vůbec nedává smysl.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      A to provozují auto stejné jako měli Bahrajnu.
      Potenciál se zlepšit skokově tedy má skoro každý.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Zcela nová auta přinesla možnost skokových zlepšení. Ale podle mě je zas vidět rozdíl v penězích...movité týmy to utlučou silou...u těch malých musí jedině pracovat efektivněji. Ale to je jen krátkodobé...kór když je sezóna tak dlouhá...na konci to bude zas seřazené podle potenciálu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.168.XXX
    Ferrari mělo v Melbourne o 5 koní vyšší výkon motoru. Pomalu to odemykají, ten motor ještě zdaleka nejede naplno 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Z pohledu konkurence se obávám že Ferrari letos bude motorově udávat tempo celou sezónu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Já bych počkal na konec roku, až tehdy bude jasno.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Tak to je určitě pragmatické...počkáme a uvidíme.
          Já jen že když v minulosti Mercedes postavil perfektní motor...měl ho celou sezónu...když Honda postavila šunt...taky ho měla celou sezónu. Tak jsem to myslel v případě Ferrari...prostě bude celej rok udávat tón...a vůdci němu se budou ostatní poměřovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Jj v Rakouským AVL odvedli zřejmě práci na jedničku s hvězdičkou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Hamilton taky nemohl tlačit, prý se mu přehříval motor.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Prý dostal příkaz od týmu a George uznal, že byl LH rychlejší...

      Ostatně nejlepší moment závodu pro mě byl konec prvního stintu, kdy RB odcházeli gumy a LH dojel Peréze a začal na něj pomocí DRS dorážet... To mě opravdu hřálo u srdce vidět, že to není úplně ztracený...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    188.175.112.XXX
    Tak jeli si vlastní závod ok. Ale jestliže to měl Ricci bez problémů a mohl tlačit a třeba stahovat náskok na Mercedesy, měli ho pustit. Body stejný a možná o trochu větší šance, kdyby se něco vepředu přihodilo.. Ale Norris je štěňátko v McL #1..

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Šlo o posledních pár kol a Mercedes měl mnohem lepší rychlost, to už nemělo cenu je prohazovat. Lando si před Danielem dojet zasloužil za ten víkend.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A proč by si lepší výsledek neměl zasloužit Ricci, který v závodě lépe hospodařil s palivem?

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Protože byl po celý víkend pomalejší. A Norris s palivem navíc nepracoval nikterak hůře.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            V takovém případě to vypadá spíše na to, že Landův vůz byl nastavený na vyšší výkon. Právě proto taky měl vůz vyšší výkon, ale taky i spotřebu.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Ono dost dělá to, když jedeš vpředu. Vůz za tebou má nižší odpor, tj. i nižší spotřebu.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama