DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci nejrychlejší Leclerc před Verstappenem a Pérezem, Sainz devátý

Nejrychlejším v dnešní kvalifikaci na VC Austrálie byl Charles Leclerc před oběma vozy Red Bullu. Ve skvělém světle se ukázaly i vozy stáje Mercedes a McLaren. Během kvalifikace byly ale hned dvakrát vyvěšeny červené vlajky. Jednou kvůli incidentu mezi Latifim a Strollem, podruhé kvůli havárii Alonsa, která se dotkla i Sainzova kola.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci nejrychlejší Leclerc před Verstappenem a Pérezem, Sainz devátý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 10.04.2022 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» 14Alonso14 (Hlasovali 4 lidé) 10.04.2022 08:28
Hamilton, pilot s největším štěstím v historii si… »
» jiras (Hlasovali 4 lidé) 10.04.2022 08:41
Zničil si je sám když tlačil moc brzo, být to… »
» Neurotic (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2022 11:01
Perez Gaslyho asi opět nepotěšil s takovou totiž… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • alofan14

      alofan14

      45.82.234.XXX
      Je to jen specifická trať, moc se neraduj.😉

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        No uvidíme. Neřeším odstup na Ferrari a RB, ale pokrok oproti středu pole.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          194.228.79.XXX
          Moc bych nejásal, tahle konfigurace tratě je přímo dělaná na silné stránky McL36. Na tratích s pomalejšími zatáčkami a velkými bzrdnými zonami to bude slabší .... ale nepopírám že očekávám postupně dotáhnutí týmů na čele středu pole! 03 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Mclaren má ve výrobě revidovanou přední podlahovou-trakční sekci, to by mělo pomoci . ( otázkou je o kolik to posunou ostatní)

            Brzdy jsou už lehce revidované, ale ještě to není prý konečná verze. Chtějí je dát na auto až v nějakém komplexním balíčku.
            Ty se budou opět vylepšovat, je potřeba prý dostat teplo do pneumatik, to je gró pro pomalé zatáčky,( přilnavost) aby začli pracovat pneumatiky. Tam je prý zakopaný pes v pomalých zatáčkách.

            Letos je to o učení se. 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GeorgeRussell

    GeorgeRussell

    78.108.157.XXX
    Austrálie neukáže skutečné rozložení sil, na to si ještě počkáme. Aston nemusí být až tak marný, ale ml Stroll i Vettel už nemají v F1 co pohledávat 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To platilo v době, kdy byla Australie 1. závod sezóny... Tentokrát je 3. závodem a znovu potvrdila to, co jsme viděli 2x předtím...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Pokud Alonsovi připočteme nejlepší třetí sektor z Q2 k jeho rychlému kolu z Q3, tak by porazil o desetinu Landa a byl čtvrtý. Otázka je o kolik by se v tom třetím sektoru dokázal zlepšit pokud by mu v Q3 neselhala hydraulika. Alpine ty poslední sektrory moc nešly. Každopádně ty první dva sektory v porovnání s PP Čárlího excelentní, v prvním Alo ztratil jen desetinu a ve druhém byl o 3 setiny rychlejší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Proč z Q2? V Q3 měl ten druhej sektor rychlejší a to i první sektro, kde byl o pár setin pomalejší než Leclerc

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        86.49.227.XXX
        Protože v Q3 žádný třetí sektor kvůli havárce nezajel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          No to ano, ale nedává smysl mu přičíst ty pomalejší

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nevím, co tam čteš ty, ale on mu přičetl ten nejrychlejší z Q2. Možná by ho zlepšil. Možná ne.
            Každopádně nic nenasvědčuje tomu, že by se měl dostat pod 0,5s ztráty.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.250.XXX
              Ale nasvědčuje, prostě to zase jen nechceš vidět 20

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.250.XXX
                Pokud se nepletu tak všichni až na Sainze se zlepšili ve druhým runu Q3 - Alo ten první run měl rozjetý na rychlejší čas než Verstappen a Verstappen svůj druhej měl podobný sektory (1 a 2) jako Alonso při svým jediným runu, mě z toho vychází něco jinýho, ale to je to, že ty Alonsa prostě nesnášíš 13

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Naopak, od prohlášení o Abu ho miluju. 12
                  První 2 sektory měl vždy konkurenceschopné. V posledním vždy brutálně ztratil. Důvod nehledej v jeho chybách, ale v přítlaku. Viz maximální rychlosti.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                A co tomu nasvědčuje? V Q1 přes 0,6s, v Q2 0,475s jen na PÉRA, přestože měl taky fialový druhý sektor.
                Na Ocona měl vždy 0,3-0,4s.
                Cože tomu nasvědčuje?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.250.XXX
                  To co řekl, že v Q1 a Q2 jel s rezervou a to nejlepší nechával na Q3

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Neříkej. A všichni ostatní to dělají naopak. To nejlepší předvedou v Q1 a Q2 a s rezervou jezdí v Q3. 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      86.49.250.XXX
                      Přečti si co si psal předtím a zkus se nad něčím zamyslet, schválně jestli ti to docvakne, protože zase zarputile bojuješ proti tomu co dnes bylo vidět

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Nemusím nic číst.
                        Nebojuju proti ničemu. Alonso byl ve všech dnešních pokusech konkurenceschopný v prvních dvou sektorech. V těch rychlostních. V tom technickém se vždy propadl. To přesně bylo dnes vidět. Pro méně technicky nadané, jel s nižším přítlakem než konkurence a s ním se ten pomalý poslední sektor prostě stejně rychle zajet nedá.
                        Ale můžeš věřit čemu chceš. Klidně si věř tomu, že získá letos titul. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Zajímavé, jak se poměr sil někde změnil. Alfa s Haasem propadli, AT taky dost bída, naopak Mclarenu s Alpinou to tu sedí mnohem víc než jinde.
    Z jezdců jsem si všiml Micka, který poprvé porazil Kevina.
    Co předváděli Latifi se Strollem absolutně nechápu. Oba.
    Parádně zajel Lando.
    Co se stalo Alonsovi nevím, na jezdeckou chybu to nevypadalo. Jakoby mu zhasl motor. Snad nebude potřebovat čtvrtý motor na třetí závod.
    Mercedes hodně vyrovnané výkony. Čekal jsem, že se George bude na začátku trochu víc rozkoukávat. Zřejmě půjde od začátku Lewisovi po krku.
    Pereze nepoznávám. Zatím to letos vypadá, že má RB mnohem vyrovnanější dvojici, než Ferrari. Helmut by měl mít víc starostí o to, aby Péro neobíral o body Maxe, než o to, aby Sainz obíral Leclerca. Gasly by mi měl hledat flek jinde. S takovou může na RB zapomenout.
    A gratulace Charlesovi. Úžasné kolo. Už jsem se chtěl radovat z PP. Nakonec skoro 0,3s...
    12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama