DISKUZE K ČLÁNKU Spanilá jízda Ferrari v Austrálii pokračuje. Verstappen druhý, Vettel nenastoupil
MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Piloti Ferrari nenašli přemožitele ani ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie. Druhý Max Verstappen z Red Bull na nejrychlejšího Charlese Leclerca ztrácel čtvrt sekundy. Sebastian Vettel kvůli výměně motoru po ranní závadě nenastoupil, mechanici Aston Martinu to nestihli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spanilá jízda Ferrari v Austrálii pokračuje. Verstappen druhý, Vettel nenastoupil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
11:38 08.04.2022 81.19.4.XXXZdravím komunitu. Je super vidět monoposty na užší, těžké trati plné štěrku okolo. Je zatím jen pátek a je jasné, že Haas a asi i Mercedes půjdou ještě nahoru. Alpine se mi líbí moc a jen potvrzují, že nová PJ je zcela srovnatelná se špičkou. Zatím nejslabší se jeví PJ Mercedes, ostatní 3 výrobci jsou dle mě zcela srovnatelní s tím, že Ferrari má možná o nějaký ten koník více. McLaren bojuje, ale mylím, že budou rádi za konec top 10 v kvaldě. Zaujalo mě, že při simulacích dlouhých jízd Alonso stíhal Charlese, ale je otázka kolik kdo měl paliva. Poskakování u Ferrari a Mercedesu je obrovské, u McLarenu a Alpine jsem to zdaleka tolik nepozoroval. Tedy za mě zítra kvalda:
1. - 2. Ferrari, RB (hlavně Max)
3. - 4. Alpine, Mercedes
5. - 6. McLaren, Alfa (Bottas)
Jestli porazíme Mercedes v kvaldě, je velká šance, že je za sebou v závodě udržíme. Nová podlaha Alpine je evidentní pokrok a držet se těch 4 vepředu by bylo snové, ale dle mě jen velmi málo reálné.
-
Senor
12:08 08.04.2022 89.111.73.XXXJeste jak rikas, Haas tam nekam vclenit a jeste AT
Jinak je snové, že by motor Renaultu byl na urovni Ferarri a hondy. Na urovni Mercedesu se zdat muze. Zatim nikde nyblo uvedeno, ze by byly na urovni spicky, jen ze jsou rozdily vcelku prijatelne, ale nikde se moc Renault nerozebira. Uvidime casem odhady-
Adi
12:35 08.04.2022 81.19.4.XXXNo u nás se defakto ani na odborných webech o PJ Renaultu nemluví, ale dají se dohledat FR a ESP články, které hovoří o celkem velké spokojenosti s letošní PJ Renault. Kvalifikované odhady pořadí výkonnosti jsem však taky neviděl. Je otázka spolehlivost. Prý jsou Alovi 2 starší PJ Renault stále použitelné, každopádně je nereálné odjet sezónu bez penalizace, když bude výkonnost stále stoupat a Alpine bude schopen odskočit středu pole, mohou si určitě penalizace dovolit a i tak mají šanci na slušné body. Uvidíme. :)-
Senor
13:27 08.04.2022 89.111.77.XXXJedna jednotka je snad nepoužitelná. Jinak hovořit o spokojenosti s PJ ve smyslu, říká to Ala a Ocon, tým, není úplně vypovídající. Je to třeba brát s rezervou. Jako že se za ni nemusí stydět, tak o tom žádná. Pořád tam ale cítím těch každoročních cca 30 koní na špičku a momentálně tak 10 na Mergl. Ale kdo ví jak to skutečně je. Pokud by Renault neměl motorovou ztrátu a aero se také nejeví nijak extra problémově, měl by být Renault před Mercedesem. Takže počkejme s hodnocením na další závod, ale zrovna v minulém tam byl jasne viditelny rozdil. To samé v prvním, Mercedes jasne lepší.
PS: minus jsem ti nedal-
-
Adi
13:43 08.04.2022 81.19.4.XXXMůj pocit je -10 koní na F a H a +10 koní na M :) Jak píšeš, intenzita vývoje area bude zcela zásadní a i to, že mají v Austrálii novou podlahu a Mercedes kulový, je jasný ukazatel, že u Mercedesu může být velký problém se základem a i konceptem. Uvidíme, celoroční boj s Mercedesem o 3. místo v PK by byl super, ale to bychom je museli opravdu zítra a hlavně v neděli porazit, pže v race pace zatím byli o cca 0,3 - 0,5s před námi. Keep fighting Alpine-
Senor
14:58 08.04.2022 89.111.73.XXXTak uvidime, Leclerc rika, ze se mu zda, ze ostatni neukazali vse. Muze mit pravdu a jako vzdy je trochu vypovidajici az kvalda.
Motorove uvidime casem. U Merglu mi to osobne prijde vice jak 10konova ztrata o ktere mluvil Wolf. Vsichni odberatel jedou dost slabe a ani samotny Mergl nejede nic slavneho. ten motor je spojuje.
Naproti tomu, kdyz Renault makne na aeru, je tu realna sance je porazit, ale chce to fakt maknout a nemit smulu. A znas me, nejak tomu ne a ne porad uverit, ze se to povede, minulost je minulost
-
-
-
-
-
-
juras
10:23 08.04.2022 176.97.15.XXXJsou to jen páteční tréningy...ale už třetí víkend se potvrzuje letošní trend a rozložení sil.
Oproti minulým dvoum závodním víkendům vidím jedinou výraznější změnu (ovšem jsme pouze v úvodu víkendu) a to lepšící se McLaren a souběžně horšící se Haas. U Haasu ale může jít jen o klam...můžou zítra a pozítří zrychlit.
V každém případě vepředu to podle mě zas bude vyrovnaný boj mezi Ferrari a Redbullem. A o třetí místo je po Mercedesu zda se další vážný zájemce - Alpine. -
airwar1939
09:52 08.04.2022 176.74.150.XXXMercedes už měsíc chystá novou podlahu a zatím ji nemá? Nějak se s vývojem vozu zadýchali.-
Fanda.LH
10:00 08.04.2022 85.162.8.XXXNebo to není tak jednoduchý, jak si mnozí představují... Přivést novou podlahu by asi možné bylo, ale přivést podlahu, která pomůže vyřešit jejich problém... To už taková sranda nebude... Kor v době rozpočtových stropů, kdy si musí sednout vše nejlépe napoprvé... -
Petr
10:04 08.04.2022 109.81.245.XXXMěli hlavně přivézt nové zadní křídlo pro nižší přítlak, v Bahrajnu jezdili s vratama od chléva na rozdíl od ostatních. Že ani tohle mistrovský tým nezvládl, mě překvapilo. S podlahou to je náročnější - nejen její výroba či nákladnost, ale hlavně příprava. Musí pořádně pochopit tu svou aerodynamiku a najít fix na poskakování. To může ještě chvíli trvat.-
-
airwar1939
12:58 08.04.2022 176.74.150.XXXMyslím, že v druhém závodě měli menší jak zadní tak přední křídlo, dokonce jsem na to viděl nějaké srovnávací foto. Jinak o finální vylepšené podlaze se mluvilo uz v druhých predsezonnich testech, a následně i v druhém závodě, kde neconoveho zkoušeli, ale nefungovalo jim to. Ale celkově mě to jejich západní překvapuje, bych chápu, že je v rozletu může brzdit rozpočtový strop.-
Petr
13:07 08.04.2022 109.81.245.XXXAno, ve druhém závodě měli jiné, o něco menší křídlo, ale stále bylo příliš velké. Spodní beam-wing a hlavní profil horního křídla (nejsou moc vidět, jde vidět hlavně horní klapka) generují pořád strašně moc odporu. V Melbourne nula novinek, přitom před 2 týdny říkali, že budou muset připravit nové zadní křídlo s menším odporem.
-
-
-
juras
10:26 08.04.2022 176.97.15.XXXNo nejsou ve vůbec jednoduché pozici...mají motorové manko, nový koncept monopostu...a taky rozpočtový strop. Osobně to nevidím na to že by Mercedes letos bojoval o tituly...že letos vyhrají nějaký závod...to nejspíš ano, ale spíš budou bojovat o třetí místo s Alpine...a třeba ještě s McLarenem.-
Kaša
11:16 08.04.2022 82.142.123.XXXTo třetí místo bych viděl pro mercedes, oni si ty problémy dřív nebo později vyřeší ....
Alpine vypadá silněji a silněji, asi budou mít na dosah čtvrtý flek, protože přeci jenom HAAS a Alfa Romeo nejsou tak bohaté týmy .... a AT jsou nějak nevýrazní!
McLaren je spešl případ - jestli se jim podaří třeba v půlce sezony dohnat špičku středopolařů, tak budou rádi .... tak je problém že si dali pro káru nízké cíle a otázka je jestli bude jednoduché dostatečně zrychlit. Taky musíme chápat že pravděpodobně tratě Jedda a už i nové Melbourne jim velice vyhovuje charakteristikou tratě. Na pomalých tratích budou pravděpodobně úplně v háji! V Monaku čekám skoro poslední řadu!
Uvidíme taky za jak dlouho Mercedes nakopne motory a dá to těch týmům pár desetin k dobru .....-
Senor
12:10 08.04.2022 89.111.77.XXXvcelku souhlas, ikdyž pochybuji, že motor Mercedes da nejake extra desetinky navic. 1 či 2 desetiny nikoho nevytrhnou. Je třeba poladit aero, zasadni rozdily jsou tam. Pokud to aero Renault doladi, mohl by mit i na porazeni Mercedesu. Preci jen aero Renaultu vypada, ze se konceptem blizi Ferarri a RB.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek