DISKUZE K ČLÁNKU Spanilá jízda Ferrari v Austrálii pokračuje. Verstappen druhý, Vettel nenastoupil

MELBOURNE - 2. TRÉNINK; Piloti Ferrari nenašli přemožitele ani ve druhém tréninku před Velkou cenou Austrálie. Druhý Max Verstappen z Red Bull na nejrychlejšího Charlese Leclerca ztrácel čtvrt sekundy. Sebastian Vettel kvůli výměně motoru po ranní závadě nenastoupil, mechanici Aston Martinu to nestihli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spanilá jízda Ferrari v Austrálii pokračuje. Verstappen druhý, Vettel nenastoupil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.04.2022 18:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 08.04.2022 10:00
Nebo to není tak jednoduchý, jak si mnozí… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 08.04.2022 10:04
Měli hlavně přivézt nové zadní křídlo pro nižší… »
» juras (Hlasovali 2 lidé) 08.04.2022 10:23
Jsou to jen páteční tréningy...ale už třetí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.4.XXX
    Zdravím komunitu. Je super vidět monoposty na užší, těžké trati plné štěrku okolo. Je zatím jen pátek a je jasné, že Haas a asi i Mercedes půjdou ještě nahoru. Alpine se mi líbí moc a jen potvrzují, že nová PJ je zcela srovnatelná se špičkou. Zatím nejslabší se jeví PJ Mercedes, ostatní 3 výrobci jsou dle mě zcela srovnatelní s tím, že Ferrari má možná o nějaký ten koník více. McLaren bojuje, ale mylím, že budou rádi za konec top 10 v kvaldě. Zaujalo mě, že při simulacích dlouhých jízd Alonso stíhal Charlese, ale je otázka kolik kdo měl paliva. Poskakování u Ferrari a Mercedesu je obrovské, u McLarenu a Alpine jsem to zdaleka tolik nepozoroval. Tedy za mě zítra kvalda:
    1. - 2. Ferrari, RB (hlavně Max)
    3. - 4. Alpine, Mercedes
    5. - 6. McLaren, Alfa (Bottas)

    Jestli porazíme Mercedes v kvaldě, je velká šance, že je za sebou v závodě udržíme. Nová podlaha Alpine je evidentní pokrok a držet se těch 4 vepředu by bylo snové, ale dle mě jen velmi málo reálné.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Jeste jak rikas, Haas tam nekam vclenit a jeste AT 03
      Jinak je snové, že by motor Renaultu byl na urovni Ferarri a hondy. Na urovni Mercedesu se zdat muze. Zatim nikde nyblo uvedeno, ze by byly na urovni spicky, jen ze jsou rozdily vcelku prijatelne, ale nikde se moc Renault nerozebira. Uvidime casem odhady 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.4.XXX
        No u nás se defakto ani na odborných webech o PJ Renaultu nemluví, ale dají se dohledat FR a ESP články, které hovoří o celkem velké spokojenosti s letošní PJ Renault. Kvalifikované odhady pořadí výkonnosti jsem však taky neviděl. Je otázka spolehlivost. Prý jsou Alovi 2 starší PJ Renault stále použitelné, každopádně je nereálné odjet sezónu bez penalizace, když bude výkonnost stále stoupat a Alpine bude schopen odskočit středu pole, mohou si určitě penalizace dovolit a i tak mají šanci na slušné body. Uvidíme. :)

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          Jedna jednotka je snad nepoužitelná. Jinak hovořit o spokojenosti s PJ ve smyslu, říká to Ala a Ocon, tým, není úplně vypovídající. Je to třeba brát s rezervou. Jako že se za ni nemusí stydět, tak o tom žádná. Pořád tam ale cítím těch každoročních cca 30 koní na špičku a momentálně tak 10 na Mergl. Ale kdo ví jak to skutečně je. Pokud by Renault neměl motorovou ztrátu a aero se také nejeví nijak extra problémově, měl by být Renault před Mercedesem. Takže počkejme s hodnocením na další závod, ale zrovna v minulém tam byl jasne viditelny rozdil. To samé v prvním, Mercedes jasne lepší.
          PS: minus jsem ti nedal 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.250.XXX
            Jen jedno ICE je nepoužitelné, ostatní ok

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.4.XXX
            Můj pocit je -10 koní na F a H a +10 koní na M :) Jak píšeš, intenzita vývoje area bude zcela zásadní a i to, že mají v Austrálii novou podlahu a Mercedes kulový, je jasný ukazatel, že u Mercedesu může být velký problém se základem a i konceptem. Uvidíme, celoroční boj s Mercedesem o 3. místo v PK by byl super, ale to bychom je museli opravdu zítra a hlavně v neděli porazit, pže v race pace zatím byli o cca 0,3 - 0,5s před námi. Keep fighting Alpine 01

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              89.111.73.XXX
              Tak uvidime, Leclerc rika, ze se mu zda, ze ostatni neukazali vse. Muze mit pravdu a jako vzdy je trochu vypovidajici az kvalda.
              Motorove uvidime casem. U Merglu mi to osobne prijde vice jak 10konova ztrata o ktere mluvil Wolf. Vsichni odberatel jedou dost slabe a ani samotny Mergl nejede nic slavneho. ten motor je spojuje.
              Naproti tomu, kdyz Renault makne na aeru, je tu realna sance je porazit, ale chce to fakt maknout a nemit smulu. A znas me, nejak tomu ne a ne porad uverit, ze se to povede, minulost je minulost 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                46.135.75.XXX
                Povede, jednou přece musí! :) Navíc nový management se mi jeví jako o mnoho lepší než parta kolem Cyrila. Uvidíme :)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Jsou to jen páteční tréningy...ale už třetí víkend se potvrzuje letošní trend a rozložení sil.
    Oproti minulým dvoum závodním víkendům vidím jedinou výraznější změnu (ovšem jsme pouze v úvodu víkendu) a to lepšící se McLaren a souběžně horšící se Haas. U Haasu ale může jít jen o klam...můžou zítra a pozítří zrychlit.

    V každém případě vepředu to podle mě zas bude vyrovnaný boj mezi Ferrari a Redbullem. A o třetí místo je po Mercedesu zda se další vážný zájemce - Alpine.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Mercedes už měsíc chystá novou podlahu a zatím ji nemá? Nějak se s vývojem vozu zadýchali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Nebo to není tak jednoduchý, jak si mnozí představují... Přivést novou podlahu by asi možné bylo, ale přivést podlahu, která pomůže vyřešit jejich problém... To už taková sranda nebude... Kor v době rozpočtových stropů, kdy si musí sednout vše nejlépe napoprvé...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Měli hlavně přivézt nové zadní křídlo pro nižší přítlak, v Bahrajnu jezdili s vratama od chléva na rozdíl od ostatních. Že ani tohle mistrovský tým nezvládl, mě překvapilo. S podlahou to je náročnější - nejen její výroba či nákladnost, ale hlavně příprava. Musí pořádně pochopit tu svou aerodynamiku a najít fix na poskakování. To může ještě chvíli trvat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        A můžou si dovolit nasadit to křídlo bez nové podlahy ? Předpokládám, že dokud nevyladí to houpání, tak nemůžou řešit "detaily"...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Můžou. Jednoduchá věc pro snížení odporu. Problém u nich je samozřejmě hlubší, dnes jim to skákalo snad ještě více než v Barceloně, úpravy po 1. tréninku chování vozu navíc ještě zhoršily.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Myslím, že v druhém závodě měli menší jak zadní tak přední křídlo, dokonce jsem na to viděl nějaké srovnávací foto. Jinak o finální vylepšené podlaze se mluvilo uz v druhých predsezonnich testech, a následně i v druhém závodě, kde neconoveho zkoušeli, ale nefungovalo jim to. Ale celkově mě to jejich západní překvapuje, bych chápu, že je v rozletu může brzdit rozpočtový strop.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ano, ve druhém závodě měli jiné, o něco menší křídlo, ale stále bylo příliš velké. Spodní beam-wing a hlavní profil horního křídla (nejsou moc vidět, jde vidět hlavně horní klapka) generují pořád strašně moc odporu. V Melbourne nula novinek, přitom před 2 týdny říkali, že budou muset připravit nové zadní křídlo s menším odporem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      176.97.15.XXX
      No nejsou ve vůbec jednoduché pozici...mají motorové manko, nový koncept monopostu...a taky rozpočtový strop. Osobně to nevidím na to že by Mercedes letos bojoval o tituly...že letos vyhrají nějaký závod...to nejspíš ano, ale spíš budou bojovat o třetí místo s Alpine...a třeba ještě s McLarenem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        To třetí místo bych viděl pro mercedes, oni si ty problémy dřív nebo později vyřeší ....
        Alpine vypadá silněji a silněji, asi budou mít na dosah čtvrtý flek, protože přeci jenom HAAS a Alfa Romeo nejsou tak bohaté týmy .... a AT jsou nějak nevýrazní!
        McLaren je spešl případ - jestli se jim podaří třeba v půlce sezony dohnat špičku středopolařů, tak budou rádi .... tak je problém že si dali pro káru nízké cíle a otázka je jestli bude jednoduché dostatečně zrychlit. Taky musíme chápat že pravděpodobně tratě Jedda a už i nové Melbourne jim velice vyhovuje charakteristikou tratě. Na pomalých tratích budou pravděpodobně úplně v háji! V Monaku čekám skoro poslední řadu! 09 02
        Uvidíme taky za jak dlouho Mercedes nakopne motory a dá to těch týmům pár desetin k dobru .....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          vcelku souhlas, ikdyž pochybuji, že motor Mercedes da nejake extra desetinky navic. 1 či 2 desetiny nikoho nevytrhnou. Je třeba poladit aero, zasadni rozdily jsou tam. Pokud to aero Renault doladi, mohl by mit i na porazeni Mercedesu. Preci jen aero Renaultu vypada, ze se konceptem blizi Ferarri a RB.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama