DISKUZE K ČLÁNKU 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Formule 1 se poprvé od roku 2019 vrací do Melbourne. Městská trať prošla rozsáhlými úpravami, do sezóny konečně nastoupí s Aston Martinem i Sebastian Vettel, očekává se napínavý duel mezi Ferrari a Red Bullem, který FIA okoření rekordními 4 DRS zónami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 10.04.2022 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 12:20
Na jedno mínus nepotřebuješ 10 nicků. Dělat… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 13:30
Sorry, jak se manipuluje, jsi názorně předvedl. … »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 05.04.2022 17:01
Kdyby jste furt neřešili nic neříkající plusy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
01

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Vždycky to byla krutá nuda. Ale třeba úpravy s novými auty z toho udělají pěknou podívanou. Po těch prvních dvou závodech se dost těším taky. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

37.188.242.XXX
No co jsem i pochytil z diskuze, tak jsi jeden z mála kdo se na Austrálii vyloženě těší. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mi by nevadil start ani v pět hodin ráno. Stejně nebudu moct dospat jak se na Austrálii po dvou létech těším. 04 Oproti jiným tenhle okruh vždy patřil k mnou velice oblíbeným.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

37.188.242.XXX
Kdyby jste furt neřešili nic neříkající plusy a mínusy, tak by jste byli šťastnější 13

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

37.188.242.XXX
Taková desátá, závod akorát do oběda, to by taky nebylo špatné 14

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Současná F1 je až příliš předpotopní technika. Třeba baterie vyrušil automobilový průmysl před více než sto léty a Tatra 57 z roku 1933 používala podobné palivo jako dnešní formule. A není to vtip. V techničáku je v kolonce palivo napsán lihobenzen.
Ještě 20-30 roků a F1 vymyslí jako novinku olovnatý benzín. 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Tak základ jasně že jo, ale v tom špičkovém výkonu to laborují pořád na hraně. Musí a pořád dolaďují a vylepšují.Rozhoduje 10 malých věcí, ne jedna velká.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
Po těch letech si myslí, že už ví, co se s motorem bude dít a palivo je tomu přizpůsobeno. Spalovací proces musí fungovat, musí být celkově odladěn, odzkoušen, takže nebude žádné zásadní překvapení. Kolik to dá tepla atd. pro chlazení mají tedy odzkoušené, takže nepočítám zásadní problémy v tomto. Jediné co může být trochu problém, je u Renaultu (U Ferrari tedy zatím nejistota změny koncepce) změna koncepce a tím neověření změněných částí motoru v rozsahu co měli motoráři beze změny. Neříkám, že někdo na motory tlačí, ale provozují je dle mého ve standardním výkonovém modu, žádné tlumení, žádné tlačení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Tak pokud nemáš motor vyladěn a nejsi si jist spolehlivostí, tak musíš používat motor tak, aby vydržel. Nikdo netlačí naplno, ber v potaz že byli dva závody a ty potřebuješ na jeden motor závodů víc jak 7. A to s novým palivem se neví co bude "přesně" dělat. Oni pak ty motory rozeberou a dle toho se pozná, jak je možno ještě přitlačit, připadně co vylepšit ohledně výdrže. Prostě potřebují co nejvyšší průměrný výkon na 7 zavodů. To se teď bude ladit a hledat a HP budou pomalu narůstat.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
Osobně nepočítám, že by někdo moc tlumil, není důvod. Buď to pojede a nebo chceš vychytat mouchy hned na začátku, když ladíš i auto. Nemá moc cenu tlumit a oddalovat falmbování. Určitě je lepší to vychytat co nejdříve a nekazit si tak sezonu nebo i další. Zatím to vypadá, že všichni jedou v pohodě a problémy se týkají spíše příslušesntví, připojení motorů na rozvody. Vodní pumpa u Renaultu neberu jako problém motoru stejně tak hydraulický problém u AT a následný požár.
Spíše než tlumení jsem čekal, že to bude tlačit na krev, buď dohánět výkon nebo odhalit nespolehlivé části. Tak uvidíme, co přinese cca ten 5. závod. upřímně jsem čekal více kouře, když bude vývoj zmražen, ale ono asi není kam bezhlavě motor tlačit, aby přitom i rozumně fungoval

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Já na 9:00. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Sorry, jak se manipuluje, jsi názorně předvedl.
Jen mne zaujalo, jak se dá dojít k takovým závěrům. Přeji pěkný den. 03

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Uvidíme, jestli to bude s novými auty lepšejší :)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Já bych to posunul na 8:00, ale pro jednou to přežiju 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
úplně skvělej. to bude akorát budíček...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Na jedno mínus nepotřebuješ 10 nicků. Dělat závěry z jednoho mínusu o tom, kdo se o co snaží, je....
Vlastně ono pak dává smysl, co si všechno dokázal vytvořit za pohádky o RB. 20

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

109.183.45.XXX
Hlavní pozitivum téhle trati v minulosti bylo, že byla první po (kdysi dlouhé) zimní pauze. Jinak okruh samotný mě vždycky hrozně nudil. Obávám se, že teď už zbyde jen ta nuda.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Jinak kluci pozor, Kubajs a dalších 10 nicků tady mínusuje v módu tak, aby nás rozeštval. To je materiál. 18

+ 0 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama