DISKUZE K ČLÁNKU Marko prozrazuje detaily o významném vylepšení Red Bullu, Ferrari s novinkami stále váhá. Proč?
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko prozradil, kdy se můžeme těšit na další větší vylepšení jejich vozu RB18 a v čem bude spočívat. Jejich největší soupeř o letošní mistrovský titul Ferrari s novinkami nikterak nespěchá, důvodem jsou dle jejich ředitele Mattii Binotta finanční omezení daná novými pravidly Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko prozrazuje detaily o významném vylepšení Red Bullu, Ferrari s novinkami stále váhá. Proč?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
17:53 29.03.2022 46.47.176.XXXAustrálie. Ach bóže jak já se na tenhle okruh těším. Před dvěmi léty z něj udělali televizní inscenaci "Přítel před baranami" a loni rovnou promítli Sbohem a šáteček.
Snad už to letos konečně klapne.
A ještě by bylo moc fajn, kdyby se tenhle závod dal počítat jako ryze letní. Ano vím, že se v Austrálii pomalinku blíží zimní období, ale snad vítr a podzimní plískanice převezme na své bedra nějaký jiný okruh.
A komu budu fandit?
Snad se v letních teplotách zvedne Mercedes, Gasly Tauri, McLaren, Williams a Alpine. Když Alfa Romeo hezky zaboduje, tak se zlobit samozřejmě nebudu. -
-
tom11
12:00 29.03.2022 194.212.104.XXXje fantastické, jak pan poradce přesně ví, co dělají ve Ferrari, jak auto nastavují, za co utrácejí...
jenom mě trošku zaráží, že už po dvou závodech úplně vypustil ostatní konkurenci a hlavně Mercedes. jakoby letos nikdo krom RB a Ferrari neexistoval. zatím mají u Merglů potíže s vyladěním auta, to ano. ale že by se na špici nevrátili? tomu nevěřím. věřím, že na GP Emila a Romana ( jé, hele, další Maxova "domácí" GP ) budou na dosah zatím dominantní dvojici týmů. a moc rád bych tam viděl i další. za sebe hlavně McL-
Senor
12:16 29.03.2022 89.111.77.XXXMercedes vypadá opravdu bídně a pokud je problém opravdu v aeru zásadnější, tak si nemyslím, že budou letos bojovat o titul.
U McL je situace složitější, náhodná bedna bude asi letos sen. Tady je si třeba upřímně říci, že si prohodili s Renaultem flek a vypadá to, že Renault na tom autě asi dělal o něco déle než McL a asi za něj utratil více, když prý předtím Renault šetřil na vývoj auta pro 2022.-
-
Senor
12:33 29.03.2022 89.111.77.XXXTak ono jak všichni víme, nejde jen o peníze. Záměrně jsem neuvedl, že jde i o efektivitu a schopnosti týmu. TOP3 je dlouhodobě jinde a jak vidno asi se toho moc nezmění a slabé týmy je budou postupně zase dotahovat do příští změny pravidel, kdy to zase bude první závody o parník. Když jsem tuhle porovnával letošní a loňský minulý závod, tak ztráty za Ferrari a RB slušně narostly. Mercedes jsem neřešil, ten se trochu zvedne. Takže zase TOP3 bude jinde než zbytek. Je třeba se smířit s tím, že na špici dostane ten či onen tým jen vlastní um a ne historie, což se v posledních letech stále potvrzuje. Kdo se chce účastnit tak se účastní
-
-
GRAHAM
12:34 29.03.2022 88.103.238.XXXRenault na tom makal zcela jistě více, ale to je jedno. Důležitý je mít výsledky ..no a ty nejsou, myslím Mclaren, není čas na výmluvy. On Renault taky nic moc.
Tak nějak jsem dospěl k názoru že Prodromou není člověk na své místě. Od té doby co přišel, špatné výsledky. Moc špatné. Sice nevidím úplně dovnitř ale on je vrchni aerodynamik a už hodně dlouho. Chápu že nemá načiní jako konkurence, ale nejde se pořád jen vymlouvat. Vím že aero tunel Toyoty nemá otočnou desku, takže jde foukat jen zepředu. Možná se měli domluvit s Mercedesem, aby to mohli zkoušet.
No a jinak zatím i motor vypadá to že dost kulhá. Možná ho testují, ladí, dolaďují za provozu, nevím. V každém připadě i tam ztrací a asi ne uplně málo. Pokud zustanou na téhle motorové vykonosti, asi to nebude vůbec dobré, ale zatím bych počkal, je divné že jsou tak "vzadu". Také se spekuluje, že něco potajnu museli díky FIA v motoru upravit, ale to je fakt spekulace. Buď to motorově spustí a nebo je problém.
JInak pozor imho Mercedes pokud mu podlaha pomůže od sviňuch , zrychlí o hodně a rázem je v předu. Otázka je zda a kdy a pak co ten motor.-
Kaša
12:52 29.03.2022 82.142.123.XXXJe si myslím že až Medvědi vyřeší poskakování, a doladí motor, tak rychle poladí auto a budou zase na špici ... otázka je kdy to bude, jestli kolem Imoly, a nebo až třeba v půlce sezony. Každopádně ještě očekávám nějakou výhru Mercedesu, ale třeba na boj o titul to už nebude. Je možné že u Mercedesu vsadili na louhodobé plány - jak s designem auta, tak motoru - a "obětují" tenhle rok na doladěné konceptu.
U McL to bude horší - tam jim pomůže doladění motoru, ale oni maj větší problém než Mercedes! Auto maj klidné, bez poskakování, ale celkově jim chybí přítlak! a asi to nebude všechno jen problémem s brzdama .... prý si dali nízké cíle. a proto nečekali takovou ztrátu na ostatní. Snad mají ale dobrý koncept a podaří se jim ho vychytat a vyvíjet.
-
-
-
-
tom11
11:52 29.03.2022 194.212.104.XXXno jasně, jde i o značku. přece bys nechtěl, aby bylo Ferrari stejně drahé, jako plechovka energeťáku? pokud mají Ferka na každém dílu vyražené logo, tak to automaticky ten díl dvojnásobně zdraží. pak mohou mít problém se stropy. řešením je nakupovat fejkové díly z druhovýroby z Číny a auto bude stát polovic -
Senor
12:07 29.03.2022 89.111.77.XXXOna to bude spíše strategie. Auto máme dobré, na body vedeme, není důvod nasazovat vylepšení. Proč? Protože pokud něco nasadíš, stojí to peníze a za druhé a to je možná horší, odkryješ karty. Každý víkend se musí představit nasazené aero novinky a ostatní týmy tak mají jednoduší a levnější vývoj, pokud jim dá někdo dobrý nápad zadara. Ferrari dělá to nejlepší co může a to je počkat, až ostatní vyplácaj peníze za svůj vývoj při snaze je dohnat či předehnat
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek