DISKUZE K ČLÁNKU Marko prozrazuje detaily o významném vylepšení Red Bullu, Ferrari s novinkami stále váhá. Proč?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko prozradil, kdy se můžeme těšit na další větší vylepšení jejich vozu RB18 a v čem bude spočívat. Jejich největší soupeř o letošní mistrovský titul Ferrari s novinkami nikterak nespěchá, důvodem jsou dle jejich ředitele Mattii Binotta finanční omezení daná novými pravidly Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko prozrazuje detaily o významném vylepšení Red Bullu, Ferrari s novinkami stále váhá. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 02.04.2022 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 29.03.2022 12:13
Kapku sae Marka zastanu. On je kapku problém v… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2022 12:07
Ona to bude spíše strategie. Auto máme dobré, na… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2022 12:34
Renault na tom makal zcela jistě více, ale to je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Austrálie. Ach bóže jak já se na tenhle okruh těším. Před dvěmi léty z něj udělali televizní inscenaci "Přítel před baranami" a loni rovnou promítli Sbohem a šáteček.
    Snad už to letos konečně klapne.

    A ještě by bylo moc fajn, kdyby se tenhle závod dal počítat jako ryze letní. Ano vím, že se v Austrálii pomalinku blíží zimní období, ale snad vítr a podzimní plískanice převezme na své bedra nějaký jiný okruh.

    A komu budu fandit?
    Snad se v letních teplotách zvedne Mercedes, Gasly Tauri, McLaren, Williams a Alpine. Když Alfa Romeo hezky zaboduje, tak se zlobit samozřejmě nebudu. 21

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    je fantastické, jak pan poradce přesně ví, co dělají ve Ferrari, jak auto nastavují, za co utrácejí...

    jenom mě trošku zaráží, že už po dvou závodech úplně vypustil ostatní konkurenci a hlavně Mercedes. jakoby letos nikdo krom RB a Ferrari neexistoval. zatím mají u Merglů potíže s vyladěním auta, to ano. ale že by se na špici nevrátili? tomu nevěřím. věřím, že na GP Emila a Romana ( jé, hele, další Maxova "domácí" GP18 ) budou na dosah zatím dominantní dvojici týmů. a moc rád bych tam viděl i další. za sebe hlavně McL 03

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Kapku sae Marka zastanu. On je kapku problém v tom, že novináři se na to Marka ptají a on odpovídá. Jenže pak to prezentují tak jak to prezentují, mód vytahuji se, všechno vím. Je asi potřeba občas vynadat novinařům, kulantně řečeno. 12

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Mercedes vypadá opravdu bídně a pokud je problém opravdu v aeru zásadnější, tak si nemyslím, že budou letos bojovat o titul.
      U McL je situace složitější, náhodná bedna bude asi letos sen. Tady je si třeba upřímně říci, že si prohodili s Renaultem flek a vypadá to, že Renault na tom autě asi dělal o něco déle než McL a asi za něj utratil více, když prý předtím Renault šetřil na vývoj auta pro 2022.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Když máme porovnávat tak třeba ferrari a renault/apline.
        Kdyby jsme to brali čistě narovinu tak musí být Alpine teď nejlepší auto a za ním to Ferrari! 16 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          Tak ono jak všichni víme, nejde jen o peníze. Záměrně jsem neuvedl, že jde i o efektivitu a schopnosti týmu. TOP3 je dlouhodobě jinde a jak vidno asi se toho moc nezmění a slabé týmy je budou postupně zase dotahovat do příští změny pravidel, kdy to zase bude první závody o parník. Když jsem tuhle porovnával letošní a loňský minulý závod, tak ztráty za Ferrari a RB slušně narostly. Mercedes jsem neřešil, ten se trochu zvedne. Takže zase TOP3 bude jinde než zbytek. Je třeba se smířit s tím, že na špici dostane ten či onen tým jen vlastní um a ne historie, což se v posledních letech stále potvrzuje. Kdo se chce účastnit tak se účastní 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Renault na tom makal zcela jistě více, ale to je jedno. Důležitý je mít výsledky ..no a ty nejsou, myslím Mclaren, není čas na výmluvy. On Renault taky nic moc.
        Tak nějak jsem dospěl k názoru že Prodromou není člověk na své místě. Od té doby co přišel, špatné výsledky. Moc špatné. Sice nevidím úplně dovnitř ale on je vrchni aerodynamik a už hodně dlouho. Chápu že nemá načiní jako konkurence, ale nejde se pořád jen vymlouvat. Vím že aero tunel Toyoty nemá otočnou desku, takže jde foukat jen zepředu. Možná se měli domluvit s Mercedesem, aby to mohli zkoušet.

        No a jinak zatím i motor vypadá to že dost kulhá. Možná ho testují, ladí, dolaďují za provozu, nevím. V každém připadě i tam ztrací a asi ne uplně málo. Pokud zustanou na téhle motorové vykonosti, asi to nebude vůbec dobré, ale zatím bych počkal, je divné že jsou tak "vzadu". Také se spekuluje, že něco potajnu museli díky FIA v motoru upravit, ale to je fakt spekulace. Buď to motorově spustí a nebo je problém.

        JInak pozor imho Mercedes pokud mu podlaha pomůže od sviňuch , zrychlí o hodně a rázem je v předu. Otázka je zda a kdy a pak co ten motor.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Je si myslím že až Medvědi vyřeší poskakování, a doladí motor, tak rychle poladí auto a budou zase na špici ... otázka je kdy to bude, jestli kolem Imoly, a nebo až třeba v půlce sezony. Každopádně ještě očekávám nějakou výhru Mercedesu, ale třeba na boj o titul to už nebude. Je možné že u Mercedesu vsadili na louhodobé plány - jak s designem auta, tak motoru - a "obětují" tenhle rok na doladěné konceptu.
          U McL to bude horší - tam jim pomůže doladění motoru, ale oni maj větší problém než Mercedes! Auto maj klidné, bez poskakování, ale celkově jim chybí přítlak! a asi to nebude všechno jen problémem s brzdama .... prý si dali nízké cíle. a proto nečekali takovou ztrátu na ostatní. Snad mají ale dobrý koncept a podaří se jim ho vychytat a vyvíjet. 07 01

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Mclaren by asi měl brzdy odmontovat úplně, aby zrychlil. 12

            JInak je potřeba kostatovat, že celkový vývoj těchto monopostů a tovaren nebyl pod fin. stropem. Ještě se to bude chvilku srovnávat. A budou zápory, o tom žádná.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    To je divné, F a RB by měli operovat se stejnými penězi a RB tam valí jedno vylepšení za druhým? .... že by si Italové dali moc velké výplaty a nemaj na vylepšení vozu!? 16 18 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      no jasně, jde i o značku. přece bys nechtěl, aby bylo Ferrari stejně drahé, jako plechovka energeťáku? pokud mají Ferka na každém dílu vyražené logo, tak to automaticky ten díl dvojnásobně zdraží. pak mohou mít problém se stropy. řešením je nakupovat fejkové díly z druhovýroby z Číny a auto bude stát polovic 18 18 18

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Ona to bude spíše strategie. Auto máme dobré, na body vedeme, není důvod nasazovat vylepšení. Proč? Protože pokud něco nasadíš, stojí to peníze a za druhé a to je možná horší, odkryješ karty. Každý víkend se musí představit nasazené aero novinky a ostatní týmy tak mají jednoduší a levnější vývoj, pokud jim dá někdo dobrý nápad zadara. Ferrari dělá to nejlepší co může a to je počkat, až ostatní vyplácaj peníze za svůj vývoj při snaze je dohnat či předehnat 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Je to to jednoduché potřebuješ rozdělit co největší výkonost mezí všechny letošní závody.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama