DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Nakopli jsme sezónu," raduje se Verstappen
Prohlášení po závodě v Džiddě, kde se o první místo přetahoval Verstappen s Leclercem. Jak hodnotí své dnešní výkony jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Nakopli jsme sezónu," raduje se Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Kaša
11:12 28.03.2022 82.142.123.XXXNebyl bych tak negativní .... myslím že po vyřešení poskakování a ve chvíli kdy vyladí nový motor, tak budou bojovat o vítězství. Nejsou na tom jak McL který teď čerpal z jedné kladné stránky vozu, ale příště se zase asi propadne.
Je ale jasné že jestli Mercedes nevyřeší své problémy rychle (řekněme do Imoly), tak mohou na boje o tituly zapomenout .... ale 3. flek mají docela jistý.
-
Fanda.LH
12:13 28.03.2022 37.48.41.XXXJá tyhle komenty vnímám jako strašné zjednodušování... Jedna věc je vyřešit problém, ale druhá věc je být nejlepší v tom co dělám... Zkrátka není to jen o poskakování. Až jim to nebude tak skákat, tak pak pořád potřebují, aby jejich auto fungovalo min. na stejné úrovni jako RB a Ferrari...-
Kaša
12:19 28.03.2022 82.142.123.XXXNo ale to spolu souvísí - až vyřeší poskakování, tak budou moct poladit auto! No a taky si myslím že mají teď utlumené motory s tím že ho navrhli tak aby byl co nejvíce výkonný, ale zatím nespolehlivý. A to jim potom umožní motor vyvíjet i při zmrazení .... protože vylepšování spolehlivosti je povoleno i při zmrazení, že?!-
Fanda.LH
12:48 28.03.2022 85.162.8.XXXTo, že to spolu souvisí je jasné... Nemůžeš mít zásadní problém a přesto být nejlepší... To ale neznamená, že když nemáš zásadní problém, že jsi nebo budeš nejlepší... Až to vyřeší, tak pořád budou o několik kroků pozadů... A pak přijde na řadu, jestli vůbec má jejich koncept potenciál nebo ne... Když přišel Tyrrell se 6ti kolkou, tak si od toho taky slibovali, že to bude revoluce atd. Pak když to nepřišlo, tak se uklidňovali, že to stačí jen vyladit... Dopadlo to tak, že se štěstím vyhráli 1 závod a nakonec se ukázalo, že tenhle koncept nemá žádnou budoucnost, aniž by ho musel kdokoli zakazovat...
Z hlediska času na kolo, to ani nemusí mít nějaký zásadní dopad... Problém je, že dokud to nevyřeší, tak těžko budou vyhodnocovat přínos dalších upgradů apod. Piloti nebudou cítit sebejistotu... Což se pak projeví jako v kvalifikaci v SA... Stejná auta a obrovský rozdíl... Pry důsledek nastavení a fakt, že auto relativně funguje jen v malém okně...-
jumpman
15:49 28.03.2022 178.255.168.XXXupřímně řečeno, pozice mercedesu mě v žádném případě nemrzí, ale přijde mi, že se tady hází flinta do žita po dvou závodech. Uvědom si, že sezona má v plánu 23 závodů, což je hrozný počet! Pořád mají naději, že až ten koncept poladí, tak je nikdo nechytí a pokud tam začnou sekat double jeden za druhým, tak může obrázek vypadat velice odlišně už od evropy. Je potřeba vzít v potaz fakt, že aby eliminovali to poskakování auta, tak musí jezdit s vyšší světlou výškou a tím ztrácí ranec přítlaku. Až tohle pořeší, tak mohou klidně zrychlit o vteřinu. Je ještě otázkou, co ten jejich vysoký aero odpor, ale mercedes má ohromné zdroje a ze všech týmů největší potenciál k obejití rozpočtového stropu. Takže být tebou, tak si počkám a pesimistický bych začal bý, pokud to nevyřeší do barcelony... Potom už by tu ztrátu doháněli vážně těžko
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek