DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Premiérovou pole position sezony 2022 získal Charles Leclerc před druhým Maxem Verstappenem a třetím Carlosem Sainzem. Lewis Hamilton si zapsal 5. čas a jeho týmový kolega George Russell byl až devátý. Krom továrního týmu se dařilo i ostatním s pohonnou jednotkou Ferrari. V Q3 jsme viděli Bottase společně s Magnussenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 383, poslední 21.03.2022 13:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2022 17:32
Jsem celkem spokojenej 14 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:43
3 Hondy out - Seňore, tak co jak na tom jsou? … »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 17:50
Asi podobně jako Maxe netěšilo vítězství v Abu … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Senor

        Senor

        37.188.170.XXX
        Se to zvelicuje, kolik myslis, ze dela ten jejich motor jednu nebo dve desetiny? Jasne ze nebudou mit na Mercedes, ale proste jsou v TOP 10, tymy ktere vznikly, aby byly do poctu a prijdou s aerem, ktere jim nektere drive slavne tyny muzou snad i závidět.
        PS: o motoru to jiz davno neni, to jsou jen vymluvy nekterych z let minulych. Dnes jde o aero, to jsou ty hlavni desetimy az sekundy a u nekoho i dve. Nekteri jsou obrovske zklamani, kor po novych pravidlech

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.240.XXX
          Zrovna u hybridních motorů to v Q dělá větší rozdíl

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.240.XXX
          Zrovna u hybridních motorů to v Q dělá větší rozdíl

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            37.188.170.XXX
            Sice si nemyslím, ale proc by to nemohla byt pravda. Porad si myslím, ze nejvetsi rozdil udela aero, pak nastaveni auta, opotrebeni pneu. Je redy otazka,bhestli to nastaveni bude v cajku pro zavid.
            Proste si nemyslim, ze Ferrari nebo Honda jsou svetelna léta pred Merglem, verim par desetinam

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.240.XXX
              Tak všichni výrobci jsou blízko sebe, řekl bych, že hodně blízko, ale nějaká ta menší výhoda tam může být a pak máš auta, která jsou skvělá v Q a hrozná v závodě a naopak a to je u těch menších týmů běžný

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nevíte někdo jak zajel Kimi? Nikde ho nemůžu najít.
    Já bych zatím ještě žádné velké závěry nedělal. Každý vůz má jiné aero a některé vozy můžou hezky bumbat lihovinku. Jestli ano, tak rychlost z kvaldy bude fuč když stará začne jezdcům nadávat nepij, nepij...chovej se slušně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Mercedes prý kvůli omezení poskakování v kvaldě zvedl světlou výšku a přítlak pak nahánêli více křídly, takže měli větší odpor. Přesto při sečtení nejlepších sektorových časů Hamilton ztratil na Čárlího jen 3,6 desetiny. Jim stačí to jen vyladit a jsou zas zpátky na špici

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      O to se mi zdá horší kde jsou jejich zákazníci. To je největší šok z dnešní kvaldy.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Tak může se to na různých tratích lehce měnit....ale viditelně Mclaren nemá ani špičkové Aero ( Prodromou) a podvozek ( Key ) , tvrdá kritika je na místě.

        Dle mého názoru těch 1,5 vteřiny je na dva roky práce. Pokud auto má nějakou chybu, která lze odstranit rychle, může to být rychleji. O brzdách Key nemluví... jen že je to zbrzdilo ve vývoji, něco chystají nového.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Pokud je to jedna větší chyba, a jinak dobrý koncept, tak se dá odstranit rychle. Horší, pokud je celý koncept špatně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            No ono to je ještě jinak, vše je tak nějak vlastně dobře, jen to není rychlé. Chybí přilnavost aero a i mechanická. Auto se řídí dobře. Svádějí na profil trati, nejsou dobří v pomalých zatáčkách. Vypadá to, že v Barceloně ( tvrdí) jsou zatačkúy kde to funguje, tady ne. Koncept vozu je asi příliš konzervativní.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.170.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Seš hnusnej a nespravedlivej a zákeřnej. Ale čekal jsem to. 14 Člověk kterej nedosáhne z malé m motorky na zem, si na jiné vyšlapuje celkem běžně a to celoživotně. . Na nic jiného totiž nemá. Měj se a užívej si to.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              37.188.170.XXX
              To byla nekriticnost ve vlastnich radach a nebrani jako zdroj informace i z druhe strany. Nechce to jen slepe verit. Nejde o to byt hnusnej. Abych rekl pravdu, vedel jsem, ze jsou bidny, ale videl jsem he na 4. flek. A to pominu, tu slepost, kterou jsem trpěl od roku 13. Bastil jsem to McL i s navijakem, minulost udela sve. To proste nemohlo nefungovat. A ejhle,bjde jsme dneska? Porad nikde, snad nedopadnou jajo Williams, ikdyz i F1 potrebuje posledni tyny. Jedine, ceho je skoda, jdyz tym F1 opusti F1. V F1 neni nic samozrejmost a to se potvrdilo i s prichodem Ricciho. Ut davno jsem rikal, ze je zbytecny, vyhozeni penize. Je cas zacitbudovat tym a pristi rok nasadit novacka a prachy hodit na vyvoj. Jako titulove tady vidim suchost v pětiletce. McL neni momentálně ani tym, na vlastniho motoroveho partnera. Hak uz se pred lety ukazalo, ani dnes nema na to ho vest spravnym smerem.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            Příliš z tvych příspěvků stříká nenávist a zášť, buďme nad věcí, chleba levnější nebude. McLaren má za sebou dvě dobře sezóny, ale teď po změně pravidel měli v druhé polovině testů problémy a jsou pozadu. Ano i pro mě je to zklamání, ale není potreba na ně plivat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Alan Permane: potvrdili jsme, že patříme k těm nejlepším za top týmy. Haas a Alfa nás překvapili svojí rychlostí v Q, očekáváme, že v závodě na tom budeme lépe a na další závody chystáme velké vylepšení a jsem si jistý, že budeme potom ti co budou dotahovat top týmy z nejlepší pozice týmů středu pole

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama