DISKUZE K ČLÁNKU Na Marka revoluční bočnice Mercedesu vůbec nezapůsobily: Počítají se časy, ne vzhled!

Na odborného poradce Helmuta Marka Mercedes svým velkým balíkem vylepšení čítajícím ultra-úzké bočnice nikterak nezapůsobil, podle něj se počítají jen časy na kolo. Ferrari roli favorita odmítá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na Marka revoluční bočnice Mercedesu vůbec nezapůsobily: Počítají se časy, ne vzhled!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 16.03.2022 07:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 12:23
Vypadá to že Mercedes jako jeden z mála týmů při… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 14:09
Lando,Gasly a Russell. TOP trojka budoucnosti? »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 14:12
Gasly musí dostat monopost. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tak vzhledově naopak žádná krása bez těch bočnic a co to přinese v časech na kolo bych ještě nějakou dobu počkal. Helmut už to tam sází 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      No tak hlavně se může stát, že během sezóny někdo zapne rapid mód a ostatní budou koukat a může to bejt letos skoro kdokoliv

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Helmut si je možná jistý tím, že si Adrian při vývoji Valkyrie princip ground efektu poctivě nacvičil a letošní vůz dovedl k dokonalosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.240.XXX
        Tak může se bejt jistej čím chce, to neznamená, že to tak bude. Navíc bych dodal, že i RB měl problémy v testech, ne nějaké velké, ale něco měli

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Adrian je minimálně jistota, že vůz bude patřit k těm nejlepším.
          I kdyby ze začátku byly nějaké výraznější nedostatky, tak je určitě velice rychle odstraní.
          Ale jestli to bude stačit na Mergl, to teprve uvidíme.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.240.XXX
            já bych do dua rb a Mergl přimíchal Ferrari a McLaren 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              To určitě. První čtyřka se mi taky jeví jako jasná věc.
              O pořadí možná bude rozhodovat kvalifikační rychlost, když se s těmito vozy bude tak těžce předjíždět.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Tyto komentáře od Helmuta jsou klasikou. RB dělá vše nejlépe a ostatní jen koukají 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Knoflík je oficiálně už podruhé v poutku.
    Přeji dlouhé a spokojené manželství. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Letos to bude rok Landa "Chucka" Norrise.

    Lando nebude potřebovat vůbec mechaniky, kola si za jízdy vymění sám za desetinu sekundy a to všechny , bez toho, aniž by vůz zastavil. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.159.XXX
    Vypadá to že Mercedes jako jeden z mála týmů při testech jezdil pořád se základní podlahou bez modifikací. Těžko říct proč, jestli jsou v tomhle směru pozadu ve vývoji nebo to má jiný důvod. Každopádně to byla asi jedna z příčin jejich poskakování. Dle AMuS na závodní víkend už vezou novou podlahu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama