DISKUZE K ČLÁNKU Na Marka revoluční bočnice Mercedesu vůbec nezapůsobily: Počítají se časy, ne vzhled!

Na odborného poradce Helmuta Marka Mercedes svým velkým balíkem vylepšení čítajícím ultra-úzké bočnice nikterak nezapůsobil, podle něj se počítají jen časy na kolo. Ferrari roli favorita odmítá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na Marka revoluční bočnice Mercedesu vůbec nezapůsobily: Počítají se časy, ne vzhled!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 16.03.2022 07:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 12:23
Vypadá to že Mercedes jako jeden z mála týmů při… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 14:09
Lando,Gasly a Russell. TOP trojka budoucnosti? »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2022 14:12
Gasly musí dostat monopost. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tak vzhledově naopak žádná krása bez těch bočnic a co to přinese v časech na kolo bych ještě nějakou dobu počkal. Helmut už to tam sází 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.240.XXX
      No tak hlavně se může stát, že během sezóny někdo zapne rapid mód a ostatní budou koukat a může to bejt letos skoro kdokoliv

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Helmut si je možná jistý tím, že si Adrian při vývoji Valkyrie princip ground efektu poctivě nacvičil a letošní vůz dovedl k dokonalosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.240.XXX
        Tak může se bejt jistej čím chce, to neznamená, že to tak bude. Navíc bych dodal, že i RB měl problémy v testech, ne nějaké velké, ale něco měli

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Adrian je minimálně jistota, že vůz bude patřit k těm nejlepším.
          I kdyby ze začátku byly nějaké výraznější nedostatky, tak je určitě velice rychle odstraní.
          Ale jestli to bude stačit na Mergl, to teprve uvidíme.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.240.XXX
            já bych do dua rb a Mergl přimíchal Ferrari a McLaren 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              To určitě. První čtyřka se mi taky jeví jako jasná věc.
              O pořadí možná bude rozhodovat kvalifikační rychlost, když se s těmito vozy bude tak těžce předjíždět.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Tyto komentáře od Helmuta jsou klasikou. RB dělá vše nejlépe a ostatní jen koukají 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Knoflík je oficiálně už podruhé v poutku.
    Přeji dlouhé a spokojené manželství. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Letos to bude rok Landa "Chucka" Norrise.

    Lando nebude potřebovat vůbec mechaniky, kola si za jízdy vymění sám za desetinu sekundy a to všechny , bez toho, aniž by vůz zastavil. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.159.XXX
    Vypadá to že Mercedes jako jeden z mála týmů při testech jezdil pořád se základní podlahou bez modifikací. Těžko říct proč, jestli jsou v tomhle směru pozadu ve vývoji nebo to má jiný důvod. Každopádně to byla asi jedna z příčin jejich poskakování. Dle AMuS na závodní víkend už vezou novou podlahu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama