DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Týmy se ve čtvrtek sešly k druhému společnému testování, tentokrát v Bahrajnu, kde se již příští víkend bude závodit. S jakými novinkami dorazily a jak se jim vedlo? Nejrychlejší čas zajel Gasly s Alphou Tauri před oběma Ferrari. Konec přišel předčasně kvůli hodinám Péreze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den testů v Bahrajnu: debut Mercedesu bez bočnic, Gasly nejrychlejší + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 128, poslední 11.03.2022 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.03.2022 10:08
Nelži tady zase, žádný protest nepodali. »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.03.2022 15:15
Dva insider poznatky k Ferrari F1-75. Za prvé… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 10.03.2022 09:50
Mercedes přišel s agresivním aero řešením a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Za vytlačování s pomoci nedodržení traťových limitů by jiný jezdec dostal černou vlajku nebo minimálně průjezd boxovou uličkou.
                    Kdyby si Emil tak moc nerozmlátil vlastní vůz, tak si ho taky mohl nechat opravit.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      To by jsme tu černou vlajku museli někdy za něco podobného vidět. Jestli se neplatu, poslední s černou vlajkou byl Schumi v Silverstone ne? 13
                      On by si ho nechal opravit, kdyby ho někdo neposlal ve 300km/h do zdi. Za to by slušela černá vlajka asi víc, než za vytláčení bez jakéhokoliv kontaktu. 03

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Hamík přece nemůže za to, že Emil smysl pro orientaci a kříží jezdcům závodní stopu jako ženská při parkování. Jen jestli to nemá něco společného s botoxem, který si Emil tak rád užívá. 04

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          To je těžký. Když ta stopa, kterou kříží, míří někam do pole, těžko ji nekřížit. 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Tak viděli jsme, že v poli se toulal Emilek. Hamík i po torpedování Emilem a s poškozeným křídlem dokonce dokázal dodržet traťové limity.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Renault už jezdí s DRS. Mergl přelepil žábra.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Příjde mi, že Mercedes s tímhle řešením chce hlavně cílit na výhodu výkonnosti motoru, tedy rovinky, ovšem otázka je co v zatáčkách, tady si myslím, že tá výhoda bude velmi malá u tohoto řešení. Navíc počkejme s čím příjdou ostatní týmy

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Menno Coehoorn

      Menno Coehoorn

      46.13.136.XXX
      Zatiaľ i dosť poskakujú na rovinkách,teda dosť hodne.Oproti napriklad Ferrari i Willikom.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Výhoda výkonnosti motoru se zužitkuje tak, že si můžeš dovolit vyšší přítlak... Když ten výkon nemáš, tak musíš snižovat odpor...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Vzpomeň si na Williams 2014-2016 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          A co takhle si vzpomenout na Mercedes v téhle době ? Williams se na ně ani nechytal, čím to asi bylo... Jinak ano Mercedes měl tehdy mnohem lepší motor a z toho Williams těžil vůči slabé konkurenci... Která se však postupně dotahovala a Williams se jen propadal...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            Williams těžil z toho výkonu motoru + šel cestou nizkého odporu celého balíčku, proto dokázal mít i PP v Rakousku, kde zdolal oba Mercedesy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Tohle je směšná argumetace... Tak to zkrátím... Pro top tým tohle není cesta... Věřím, že Mercedes ví co dělá, ale pak předpokládám, že v tom bude mnohem víc, než jen snížení odporu, za účelem vyšší maximální rychlosti...

              Pro menší tým to cesta být může... Když nemáš zdroje na promakanou aerodynamiku, tak může být výhodnější jít jednodušší cestou...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                Tohle je směšná argumentace - zkrátím to: nové pravidla a každý tým může jít jinou filozofií, ktrou bude vylaďovat 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Jinou filozofií ano, ale na tom, že to bude hlavně o přítlaku se nic nemění... Samozřejmě ano, pro tým, který nemá mistrovské ambice a chtěl by se blýsknout na Monze, či v Rakousku, to může být cesta... Těžko to ale může být vzor pro Mercedes...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama