DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes zkoumá "zajímavé" řešení bočnic Red Bullu
Jestli nás něco zaujal na nových vozech během testů v Barceloně, byly to agresivně tvarované bočnice Red Bullu s 'rtem' v jejich přední části. Mercedes přiznal, že se tímto řešením jeho inženýři v továrně již zabývají.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes zkoumá "zajímavé" řešení bočnic Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Senor
19:38 02.03.2022 178.255.168.XXXJe pro max rychlost na rovince lepsi mit auto pricucle maximalne k povrchu nebo kdyz je podvozek vyse a proteka tam vice vzduchu?
By me zajimalo, jestli nekdo porovnaval maximalky kdyz auto jede pricucle nebo poskakuje. Jestli to poskakovani nakonec pro maximalku neni lepsi-
-
-
Ferda
08:14 03.03.2022 46.47.176.XXXFerrari poskakovalo i v začáčkách.
Když si trochu představíš zákon o zachování energie, tak si určitě všimneš, že každý pohyb mimo požadovaný směr je ztráta. Poskakováním nevzniknou pouze aerodynamické ztráty, ale i zvýšení tření promáčnutou gumou a i pouhé promáčknutí gumy, nebo pohyb tlumičů si kus energie vezme.-
-
Senor
09:42 03.03.2022 37.188.131.XXXTak jestli Ferrko poskakovalo i v zatacce tak ok, nesledoval jsem to zatim do podrobna, protoze jsou to testy a auto budou fungovat jinak. V zatacce naprosty souhlas ze je to spatne, to neřeším.
Resim rovinku. Jako zalezi cim ztracis vice. Promackla pneu, vetsi valivy odpor o tom zadna, tlumice jasne, ale tim ze bude auto vyse, nadskoci, si rikam, jestli aero odpor nebude nizsi, vzduch bude snaze proudit pod autem. To me zajima, jestli ve vysledku nebude to nadskoceni mit spise plus na maximalku.
Ber v uvahu i to, ze auto ktere je vice pricucle k zemi ma vetsi pritlak, tudis vetsi zatizeni pneu a tudiz vetsi valivy odpor a to mu snizuje maximalku -
Petr
10:16 03.03.2022 109.81.245.XXXNevím o tom, že by někomu auto poskakovalo v zatáčce - problém byly pouze na konci hlavní rovinky v Barceloně, navíc po deaktivaci DRS. Piloti si naopak pochvalovali stabilitu aerodynamiky v zatáčkách. Přísavný efekt nevzbuzuje žádné obavy o bezpečnost.
Ani porpoising. Je nepříjemný pro jezdce a hlavně pro tu výkonnost vozů. Je jednoduché ho odstranit zvýšením světlé výšky, ale nikdo se dobrovolně v F1 nebude vzdávat výkonnosti. Nyní je to titěrná práce pro aerodynamiky, vyladit ty víry, generovat další, zlepšit podlahy (výřezy, otvory, křidélka). Na jiných okruzích můžou být ještě větší potíže. Jinak mě zaujalo to, jak je to všechny zaskočilo navzdory tomu, že mají sofistikované simulátory, CFD a aero-tunely.-
Senor
14:02 03.03.2022 37.188.131.XXXOno zaskocilo bude asi otazka pouze velikosti poskakovani. Binotto snad rikal, ze podcenili poskakovani, ze poskakuji vice nez cekali. Takze s tim asi pocitali. Otazka je na kolik se tento stav da nasimulovat vs realna zkusenost na trati v testech -
Ferda
15:23 03.03.2022 46.47.176.XXXNěkde tady bylo video, myslím že od Grahama jak Ferrari projíždí esíčkem. Poskakovalo až nepřiměřeně moc. Přitom by se na nízkoprofilových gumách chovat trochu kompaktněji. Alespoň podle porovnání s jinými sériemi, kde se na nízkých profilech jezdí.
Samozřejmě se aero změní a to hodně rychle. To co jsme zatím viděli jsou kvůli jiným zvědavým očím pouhé polotovary.
-
-
-
-
-
-
Senor
08:01 03.03.2022 37.188.134.XXXSi nerozumime. To poskakovani je od urcite rychlosti a vadi ti v zazackach a to jen v hodne rychlych, ale tam na max rychlosti stejne nejezdis.
Ale co to poskakovani na rovinkach? Neni to vyhodnejsi z pohledu max. rychlosti nez mit auto pricucle k zemi?
V zatackach to poskakovani odstranis na ukor vykonu, tak ze auto zvednes nebo tvrdsi podvozek, v zatacce to znamena horsi vykon.
Ale jde mi o to, jestli neni lepsi mit auto, kdy se auto pricucne v zatackavh a na na rovince odskoci a ma vyssi max rychlost nez mit suto tuzsi vyssi ktere neskace.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek