DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:47 22.02.2022 185.149.130.XXXAle já pořád mám titul za spravedlivý. Max hi ho zasloužil. Masi RB pomohl v posledním kole Abu, ale stejně tak pomohl Lewisovi a ne jednou.
A to co provedl v posledním závodě nebyla pro mne lumpárna. Snažil se pustit závod co nejdřív, dle dohody s týmy. Jen u toho totálně zazmatkoval a dělal hlouposti, úmysl v tom nevidím. Třeba že nejdřív vyhlásí, že nepustí nikoho a vzápětí pustí jen 5. Oboje hloupost. Ve chvíli, kdy hlásil, že nikdo nepředjede, mohl vyhlásit předjetí všech. Napohodu by se vše stihlo.
Ale jak jsem psal, nejlogičtější bylo závod hned zastavit.-
odin
23:56 22.02.2022 90.182.210.XXXNesouhlasím. Maxův titul spravedlivý být nemůže, když ho získal v rozporu s pravidly. Tečka.
Stejně tak Masi nedělal svoji práci dobře, když celou sezónu jen kompenzoval svoje omyly. Opět tečka. A jestliže Hamilton tlačí na zveřejnění výsledků vyšetřování, tak je to jen dobře. Zpochybňujte si to jak chcete ty i jumpman a daaviida si můžete vzít jako posilu.
A v Abu Dhabi jenom vyvrcholilo Masiho diletanství a nejspíše také snaha poškodit Lewise a přihrát titul Maxovi. Protože měl na výběr dost možností, jak se zachovat v duchu fair-play. Nevyužil žádnou a uchýlil se k porušení pravidel. A neříkej mi, že zmatkoval v činostech tak triviálních a rutinních, které za tu sezónu dělal nesčetněkrát. Já v tom vidím úmysl. Měl bych pochopení, kdyby řídil první závod a vše dělal poprvé, ale on je ve funkci tři roky. A před tím také pracoval v motorsportu, nespadl z Měsíce. To je jako kdyby ti zedník postavil zeď, která ti druhý den spadne na hlavu. Taky budeš přemýšlet o tom, zda to byl takový diletant, nebo tě chtěl zabít.-
Mike17
10:13 23.02.2022 185.149.130.XXXI Hamilton by ho získal v rozporu z pravidly. Tečka.
Pro tebe je to rutina, jako postavit zeď. Já myslím, že je to složitější a během pár minut bylo x možností, které se musely hned řešit. První řešení, které vyplodil bylo jak ušité pro Mercedes. Nevím, jak to chceš okecat. Že by zapomněl na to, že je chce potopit?
Nepotřebujeme s Jumpmanem ani tak Daaviida23. Máme stejný názor taky se Sainzem, Leclercem, Binottem, Brownem, Vettelem a dnes můžu hrdě říct, že i s Alonsem. Ikdyž ten je v tom radikálnější než já a to je k nezaplacení.
Nějak se vám hroutí teze, že je to jasné a každý soudný člověk to vidí jako vy. Evidentně těch lidí z F1, kteří to tak nevidí je dost a jsou mezi nimi i mistři světa. Jsou hloupí? Na Alonsa opatrně, aby sis to nerozházel s kamarády.-
-
-
-
Mike17
12:47 23.02.2022 185.149.130.XXXKoukám, máš podobnou obsesi vydržet nereagovat.
V Bahrajnu mu procházelo nerespektování limitů tratě. Jestli si dobře vzpomínám, tam Max byl hned upozorněn, že to dělat nesmí, když to začal dělat taky.
A pak si pamatuju 2 situace, kdy Hamilton nemusel vracet výhodu získanou mimo trať.
Kdyby se chtělo, asi bych mohl zapátrat v závodech a něco by se našlo. Ale ono se nechce. Resp. musím vykazovat něco jako práci.-
Kaša
13:02 23.02.2022 82.142.123.XXXPořád omýláš ty samé incidenty ale když ti k nim napíšeme vysvětlení tak to nebereš v podtaz .... takže jak už bylo několikrát předtím řečeno:
¨
Bahraj - Hamilton nic neporušil a jezdil dle pravidel limitů tratě které určil ředitel závodů dle svých kompetencí a dle pravidel
pozn.: mě se taky nelíbilo šaškování s limity tratě během sezony, ale holt tak už to prostě bylo. To že si v tom Masi udělal hokej dokonce i během závodu je jen jeho vlastní neschopnost. Hamík tam nic neporušil ....
Situace kde Ham nevracel výhodu - asi myslíš např. Abu Dhabi - tady taky několikrát vysvětleno - Max vyhnal Hamiltona z tratě svým bezohledným manévrem, načeš se Ham vrátil na trať s časovou výhodou, ale následně ubral a nechal se dojet, aby vrátil výhodu zpátky (dokázáno i oficiálně telemetrií)!
Chlape, tohle prostě neukecáš ... ve srovnání s Maxem je speciálně tuto sezonu Hamík čistý jako panenská lilie!
-
Mike17
13:21 23.02.2022 185.149.130.XXXUkecám.
V Bahrajnu Masi určil jiné limity tratě, než jaké na trati jsou. Svévolně, nebo po dohodě s týmy. Stejně, jako svévolně nebo po dohodě určil jinou délku trvání SC.
Je jen zajímavé, že Max dostal hned upozornění, zatímco Ham si tam vyjížděl ven celý závod a upozornění dostal až po Maxovi.
V Abu nic nevrátil. Sice je telemetrií dokázáno, že trochu ubral, ale během výletu mimo trať kompletně Maxe předjel. Od začátku závodu nebyl před Maxem tolik, jako po "vrácení výhody". Sorry, tady není co řešit. Získanou výhodu nevrátil.
A v Džiddě vyjeli mimo trať oba a vracet pozici musel jen Max. Nechápu.
Taky jsem si vzpomněl jak Bottas zdržoval v Džiddě Maxe, aby nemohl do boxů. Trest? Žádný. Sice to nezpůsobil Hamilton, ale jasně nelegální jednání pro jeho prospěch, které nebylo potrestáno.
A teď mi zase napiš, že se mnou končíš, ať dodržíme tradici.-
-
-
-
Situs
16:10 23.02.2022 88.101.227.XXXBer to tak že on si chce taky mermomocí ukázat prstem na Hamiltona jenže nemá jak tak vaří z vody. Opírá se o body který jsou v kompetenci stewardů nebo ředitele závodu. Ředitel definuje "výhodu či nevýhodu" porušením limitu tratě v poznámkách ředitele závodu už poměrně dlouho a bylo to i za Whitinga. Nemění tím žádná pravidla ale lépe je identifikuje aby jezdci věděli v kterých zatáčkách si mají dávat větší pozor nebo kde se to dokonce vůbec hlídat nebude. Ale i tam kde se to nehlídá tak stále platí 27.3 a při předjetí je na to pochopitelně třeba dávat pozor.
Obecně s touto zavedenou praxí můžeme či nemusíme souhlasit, mě se to moc nelíbí ale to je uplně jiná diskuze. Důležité je že je to tak zavedeno a trvalá výhoda je definována ředitelem závodu či stewardy. Někde nic, někde nekompromisně, někde v závodě 3x a dost, tak to je. Já osobně bych byl třeba nekompromisní vždy protože individuálnímu posuzování stewardů bych to v tomto rád stáhnul spíše na minimum. Nu což.
Mike17 není schopen rozeznat že ředitel závodu může posoudit v poznámkách ředitele závodu jaké vyjetí z tratě bude či nebude posuzováno za porušení pravidel, ale nemůže měnit dané věci určené pravidly - jako je definováno kdy zajede SC do boxů když se pouštějí lapované vozy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poky
21:24 22.02.2022 109.80.56.XXXMajku Silverstone, pokud si pamatuju bylo vyhrocene pred tim kontaktem. Nepredjel tam Ham Maxe uz predtim ,ale opet musel v nasledujici zatacce se Maxovi vihnout. Nebylo by to tak, ze by k tomu kontaktu nedoslo, pokud by Max Hama nevytlacil.
Je mozne, ze si to jen spatne pamatuju. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek