DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?

Pilot Ferrari Carlos Sainz již má ze simulátoru zkušenosti s novým monopostem F1-75. Jaké jsou jeho dojmy ve srovnání s předchozí generací vozů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 12.02.2022 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.02.2022 18:03
Nebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.02.2022 19:25
Ano, kdysi dávno v pravěku se čekalo, až celé… »
» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 10.02.2022 13:57
Vím že to nepatří sem pod tento článek, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo. Jestli jsem to pochopil správně, tak ten úvěr měl sloužit jan jako pojistka, aby nebyli bez peněz. Zdá se, že to s nima jde z kopce.
Možná by pomohlo to někomu prodat. Mám pocit, že co vede stát..... Nejen u nás.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
S Renaultem se to táhne už hodně dlouho. Vlastně už od doby kdy prodali tým lotusu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.228.XXX
O velkých problémech Renaultu se mluvilo už první covid rok, tehdy je asi zachránily tyhle překlenovací úvěry, ale holt se to s nima táhne dál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Ty jsi fakt legendární překrucovač .... a ani jsi nepochopil co jsem tím myslel. Tam šlo o to že dokonce Masi použil stejné slovní spojení "motor race" na poslání Wolffa někam což slyšel před chvíli od Wheatlyho z RB, tudíž to nazančuje určitou ovlivnitelnost Masiho jako osoby ....
A to ty tady nechápeš jasně psaná pravidla, když tady pořád tvrdíš že nějaká neoficiální dohoda mezi týmy aby se nezdržovalo SC ale aby se snažilo dojet závod pod zelenou vlajkou se nadřazuje nad psaná pravidla, což je úplně mimo, očividně nechápeš jak pravidla fungují .... první musíš dodržet pravidla (včechny auta pozadu nechat předjet vs nebo nenechat předjet žádné)+ ještě jedno kolo za SC, a až potom uplatňovat nějakou ústní dohodu týmů s FIA o snaze dokončit závod po zelenými vlajkami .... 20

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, stačí používat logiku. To jedno kolo nezaručí, že se všichni sjedou. Kdybys to trochu sledoval, ne vždy se tak stane. Zvlášť, když jsou mokré závody, tak se často stává, že jim to trvá více kol.
Jedno kolo je tam proto, že stihnou poodjet a nestane se, že při restartu se budou motat jezdci okolo mezi špičkou. Je už pak jedno za kolik kol je dojedou. To je ta chybějící logika.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Neznalost čeho? Vždyť sami se tu už dva měsíce točíte výhradně na tom, že Masi měl počkat ještě jedno kolo, protože tak je to v pravidlech.
Nikdo, ani jediný z vás tu nepsal o tom, že měl počkat na to, až se celé pole sjede zase dohromady. Proč, protože všichni vědí, že to 1 kolo navíc je správně. Tak jak to je? Jedno, nebo druhé? Nebo budete přeskakovat z jednoho na druhé dle potřeby?
V pravidlech je, že po předjetí všech má jet SC ještě jedno kolo. Ne x kol, než se všichni sjedou do vláčku. A podle toho SC v této i předcházející sezoně jezdil.
Prostě Wheatly hodil hlášku, kterou Masi dobře věděl. Mohl mu stejně dobře říct, že po zajetí SC začnou piloti závodit. Byla by to stejně "převratná novinka", která by stejně naprosto převrátila dění v F1. Byla by nejspíš pro mnoho lidí důkazem nátlaku. Že to je novinka pro tebe je sice roztomilé, ale irelevantní.

Mohl bych tu hodit stejně hloupou invektivu na tvé názory, ale tu potřebu nemám. Raději se věnuju tématu. 03

Jo, zapomněl jsem dodat. 02

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
... a proč si tedy myslíš že je tam to pravidlo a dalším povinném kole za SC po tom co SC ty monoposty o kolo zpět předjedou? No proto aby měli čas dohnat zbytek pole .... stačí používat logiku.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Neznalost neomlouvá .... to že tohle nevíš mě ale nepřekvapuje!
Podle tvých dalších názorů si myslím že znalosti budou i v jiných tématech F1. 02

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spory s Nissanem se Renaultu moc nevyplatily a sama Dacia je z problému nevytrhne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hlavně Ferrari v boji o čelní místa hodně chybělo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Teď jsem četl, že Renault je v problémech. Úvěr 5mld eur, který si měl brát jen jako rezervní je z 80% vyčerpán a situace se nelepší. Těžko říct, jestli je stát bude stůj co stůj držet nad vodou.
Doufejme, že přijdou do F1 další automobilky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pravidlo, že se musí čekat, až se všechny vozy zařadí za sebe už dlouho neplatí. Musí se podle regulí pustit vozy o kolo do aktuálního kola a pak ještě 1 kolo má jet SC. Možná to v tom Rakousku vyšlo tak, že se stihli všichni dojet. To se může stávat.
Když prší, tak se vozy nestihnou všechny sjet a stejně se závod pustí. Ikdyž je některý vůz ještě půl kola za ostatními.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav Z.

Miroslav Z.

188.75.191.XXX
jestli ti Rakousko 2020 přijde jako pravěk tak dobře, Tam navíc masi prohlásil že dle pravidel musí počkat až auta o kolo zpět se zařadí na konec startovního pole

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, kdysi dávno v pravěku se čekalo, až celé pole předjede do aktuálního kola, pak se několik několik kol čekalo, až těsně dojedou celé pole a až pak se teprve rozjelo.
Už poněkud dost let se nechají všichni předjet, kolo se počká a pak se hned závodí bez toho, aby se čekalo, až se opozdilci zařadí těsně za zbytek pole.
Nevím, jestli jsi pořádně nečetl co jsem psal, nevíš to, nebo máš potřebu zase jen něco řešit. 20

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Naopak, vždy se čekalo aby se vozy o kolo zpět mohli přejet a samozřejmě i zařadit za zbylou skupinu vozů, a pak je v pravidlech povinné ještě jedno kolo! Nevín jestli je to nevědomostí, nebo lhaním, ale od tebe bych takový nesmyslný výrok právě čekal! 02

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně dostupné, tak jak to chceš tutlat?
V té konverzaci není nic překvapivého ani šokujícího. Že se vozy nemusí zařadit za konec pole je naprosto normální a Masi to věděl. Už nevím kolik to je let, kdy jsem naposledy viděl, jak se čeká na zařazení těch vozů na konec pole.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Ale ohledně Ferrari v roce 2022 .... doufám že budou bojovat s Mercedesem a McLarenem o titul, sice nejsem jejich fanoušek, ale Charlese a hlavně Carlose mám rád, tak snad budou mít dobrou káru! a ať jsou čestně poraženi Mercedesem nebo McLarenem! 13 11 21

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
A taky si myslím že Masi měl za úkol pokud to bude možné tak udělat z Maxe šampiona, ale udělal to strašně okatě a myslím že padne jeho "hlava" ohledně pozice ředitele závodu .... každopádně bude v "zákulisí" odškodněn, nějak se upraví pravidla a půjde se dál.
Na jednu stranu je mi Maxe líto že získal tak poskvrněný titul (ikdyž mám problém s jeho nečistým stylem závodění), ale na druhou stranu by max bez přičinění Masiho vůbec nezískal. takže ..... 17

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
já jsem o tomhle neslyšel ... jen od Wolffa a Hornera. 07

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Někdo si prostě myslel, že se to ututlá.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama