DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly

Aston Martin má v dlouhodobém horizontu jen ty nejvyšší cíle. K jejich naplnění má ambiciózní stáji pomoci nový velký partner.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 215, poslední 09.02.2022 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 11:52
O názory tady vůbec nejde - jsou pestré, to… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 12:06
Co jsem napsal za komentář v reakci na Mika17… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 12:35
Ano, příspěvky, které porušují podmínky, mažeme.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak dle Eliota je newcar W13 už rychlejší nebo minimalně na stejné úrovni jako W12.
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Za mě nepochopitelná chyba nových pravidel... Jak můžou být ti inteligentní lidé, kteří to řídí, tak hloupí, že to nevidí... F1 potřebuje zpomalit a to zoufale o 5,10 klidně i 20 sec... Vyřešilo by to spoustu problémů s okruhy i v Monaku by se dalo závodit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        V tomto s tebou souhlasím. Ale vzpomeň na dobu, kdy začínaly hybridy a zněly hlášky o sekačkách a rychlosti jako v GP2. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          To sice ano, ale závodění na trati fungovalo... Průšvih přišel po 2017... A přijde mi, že rychlost už není v F1 téma. Téma je a měla by být show... Resp. atraktivita soubojů na trati... Dnes jsme schopni postavit mnohem rychlejší auta, jen lidé by je nevydrželi dlouho řídit a adekvátní okruhy neexistují...

          Tak proč se nevrátit do 90 tých let, kde si vystačili s jednodušší aerodynamikou a motory s cca 700 koňmi...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            88.146.103.XXX
            Taky bych vrátil klasické řazení a vůbec řízení auta bych přesunul v maximální míře z továrny do kokpitu. To b taky závodění pomohlo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        01

        Teda až na to Monako, tam to bude vždycky vláček

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          V 60tých letech bylo možné se propadnout na chvost a popředjíždět zpátky do čela... Předjíždění tam samozřejmě nikdy nebylo ideální, ale nějaké se tam dělo a to i po roku 2000... Tak zoufalé jak je to tam teď, to fakt jako nebylo...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            No to sice ano ale jak moc je pravděpodobné, že výkonnost aut klesne až na úroveň 60.let?? Navíc tehdy byly ty auta o dost menší a i lehčí, proto byly v Monaku mrštnější, a to se podle mě nevrátí na tuty už jen kvůli bezpečnosti.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              60tky jsou pasé, to je jasná věc... Ale vzpomeňme např. na Schumachera 2006... A jednotlivých krásných manévrů by se našlo x...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Zkusím si to pustit. Je fakt, že startoval z posledního místa a dojel 5. Asi to nebylo jen o pitstopech. Na Monako to musel být super výkon.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.175.XXX
    RE Graham... Mercedes a Max...

    Nevím, kde bereš jistotu, že Mercedes by Maxe nechtěl... Já bych se vůbec nedivil tomu, kdyby byla šance ho před letošní sezónou podepsat, tak to Mercedes udělá... Přeplatí RB a LH pošlou do světa... F1 je tvrdej byznys a na emoce není prostor... LH je na konci kariéry, naproti tomu Max získal 1. titul a je na obrovském vzestupu... Jeho jméno/značka tu bude ještě spoustu let...

    Ostatně viděli jsme to v minulosti x krát... Mercedes Schumacher/Hamilton, Ferrari Schumacher/Raikkonen, Williams Mansell/Coulthard... Dalo by se pokračovat... Kdy tým zkrátka zařízl svoji hvězdu a dal přednost mladšímu pilotovi na vzestupu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.249.XXX
      Proč by Mercedes chtěl Verstappena? po těch jeho vylevech?

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        213.195.202.XXX
        Protože je to po Hamiltonovi nejvýraznější značka, která poroste, zatímco ta LH bude bohužel jen postupně upadat...

        Mercedes a kdokoli jiný by chtěl získat mladé fanoušky na svou stranu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.249.XXX
          Já vidím teda značku v Norrisovi, který vystupuje více diplomaticky 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            To ano, ale umí se do toho opřít diskuzně na férovku docela hodně.
            Max je taky značka, o tom žádná, jen ty parametry co jak=y tým chce krom jezdeckého umění jsou různé. To prostě tak je.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Ty tady teoretizuješ sice správně, ale nebereš v potaz realitu vztahů, reklamy, image atd. A rozhodují o tomto lidé za oponou. Mercedes (automobilka) by vůbec nemusela Maxe jako jezdce povolit. Nebo proč nemohl do Mercedesu Alonso ? A dali by se jmenovat další.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            37.188.172.XXX
            Ale tu realitu neznáme nikdo... Alonso se taky vrátil do Mclarenu a to pod Ronem Dennisem... Větší absurditu si nedovedu představit... Zkrátka Honda ho tam chtěla a to Alonso má hodně špatnou pověst + tady to měli z první ruky...

            Alonso by do Mercedesu mohl, ale nedávalo by to smysl... Je to ještě starší pilot než Lewis... To by větší smysl dával Lando, který ale není MS... A Maxova kontroverznost je velké +. Člověk, kterého půlka lidí nenávidí a půlka miluje, má největší dosah / slávu... Lando je super pro nás fanoušky F1, ale mimo F1 předpokládám ho zatím nikdo moc nezná... Fanklub Maxe známe všichni... Jako bylo za Rossiho v MotoGp všude žluto, teď je v F1 všude oranžovo... To má strašnou sílu...

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama