DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly

Aston Martin má v dlouhodobém horizontu jen ty nejvyšší cíle. K jejich naplnění má ambiciózní stáji pomoci nový velký partner.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin představil výrazného partnera. S jeho pomocí chce získat tituly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 215, poslední 09.02.2022 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 11:52
O názory tady vůbec nejde - jsou pestré, to… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 12:06
Co jsem napsal za komentář v reakci na Mika17… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 08.02.2022 12:35
Ano, příspěvky, které porušují podmínky, mažeme.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Chtělo by to vysvětlit blíž, jak to proběhlo a jaké jsou obecně možnosti... Aby se odvolali přímo k FIA, ta to hned na místě zamítla a tím to bylo z jejich strany uzavřené mi taky nedává smysl... Ostatně to je vidět i teď, kdy se snaží vysvětlit, co a jak proběhlo => Trvá to měsíce... Pamatuji si jak se Mclaren snažil odvolat proti penalizaci LH v Belgii 08, ačkoli přišla dodatečně, tak to bohužel nebylo možné... Taky to trvalo měsíce, než se to uzavřelo...

                  Masi je zaměstnanec FIA... Tzn. odvolali se k FIA, odvolali se kam ? Todt řekl zamítá se ? Asi ne... Předpokládám, že podali protest k nějaké nižší instanci na místě, ale je možnost to hnát v rámci FIA někam výš, kde nad tím hlavouni měsíce laborují, než ti to zamítnou... A to se nestalo, bylo to vyřízeno strašně rychle...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    88.103.238.XXX
                    FandoLH ty jsi odborník když tě tak čtu. 18 18 18
                    Po tomhle už tě tady nikdo vážně fakt brát nemůže.... 18 12

                    A ohledně Belgie:
                    McLaren se formálně odvolal proti trestu uděleném Lewisi Hamiltonovi při Velké ceně Belgie. Tím byla penalizace průjezd boxy, která coby udělena po závodě převzala podobu 25 vteřin k Hamiltonově času v cíli.

                    "Formálně jsme podali odvolání," řekl Whitmarsh, šéf McLarenu.

                    Mezinárodní automobilová federace by nyní měla ustanovit odvolací soud a odvoláním se zabývat. Otázkou ovšem zůstává, zda k tomu má právo. Článek 152 Kapitoly XI (Penalizace) Mezinárodního sportovního kodexu totiž jasně říká:

                    "Proti penalizaci průjezd boxy nebo zastavení v boxové uličce a dalším penalizacím specifikovanými v pravidlech pro konkrétní šampionát se nelze odvolat."

                    Je tedy možné, že FIA odvolání odmítne právě s odvoláním na jmenovaný článek.

                    Martin Whitmarsh prozradil, že při konzultaci s ředitelstvím závodu ještě před dojetím do cíle dostal tým dvakrát potvrzení, že by to mělo být v pořádku.

                    "Kdyby řekli že ne, nechali bychom Kimiho předjet ještě jednou," řekl Whitmarsh.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      85.162.8.XXX
                      Kdybych si hrál na odbornika, tak nepřiznávám, že nevím a potřebuji naopak něco vysvětlit... Na tohle si fakt nehraju...

                      Mně nedává smysl, že dle toho co píšeš Masi jasně a bez diskuzí porušil pravidla, Mercedes se proti tomu odvolal, což bylo ze strany FIA ihned zamítnuto a tím to bylo pro ní vyřízené... Takovéhle spory se vlečou týdny, měsíce...

                      Směj se čemu chceš, ale ve finále se směješ tomu, že dle tvé logiky může FIA kohokoli zaříznout, odvolání okamžitě zamítnout a spor ukončit vyhrožováním vyloučení ze šampionátu... Já říkám, že tohle je blbost... Ale tobě to dává smysl... Každej asi žijeme v jiný realitě...

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        88.103.238.XXX
                        Já jsem ti přesně napsal, jak to popsal člověk z Mercedesu a jak to vysvětlil a popsal přesně důvody. Bavíme co bylo v týdnu po závodě. Nic více , nic méně. Popisuji to co se ohledně toho konstatovalo a jak se věci měli.

                        Nejde o moji logiku, jde o to jak věci jsou nepíši že to je dobře, nepíši že to je špatně. Jen pišu jak to je dle pravidel, co jsem se dočetl. To je celé. Fakt to není složitý.

                        K odvolacímu soudu FIA se Mercedes neodvolal , protože by vysledek byl v dané době stejný ( komunikováno s FIA) a taky by byl problém s tím korunovačním plesem a za třetí LH nechtěl titul od zeleného stolu. Proto se nešlo k civilnímu, respektove k žádnému a je tam ten aspket korunovace.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          Fanda.LH

                          85.162.8.XXX
                          A já tomu vysvětlení Mercedesu prostě nevěřím... To je pointa mých příspěvků...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            88.103.238.XXX
                            Takže Mercedes lže. Ano?

                            ( těžko to ale můžeš TY diky své neznalosti to ale posoudit. Tohle není selský rozum a logika.)

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Fanda.LH

                              Fanda.LH

                              85.162.8.XXX
                              Spíše bych řekl, že mlží = Dodali diplomatickou odpověď, ale skutečný důvod si myslím bude někde jinde...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • GRAHAM

                                GRAHAM

                                88.103.238.XXX
                                Myslím že ta byla "dohoda" s FIA na tom prošetření + LH nechtěl titul od stolu. Myslím že to sedí....

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Vy jste tak zarputilí, že nechcete vůbec přemýšlet o čemkoliv mimo vaši doktrínu.
                      Mercedes se odvolal po závodě. Zamítnuto. Ale mohl se ještě odvolat k odvolacímu soudu FIA, jestli se nepletu. Neudělal to. Řekl bych, že o tom píše Fanda.LH.
                      Místo toho řešili možnost civilního soudu, který by maximálně mohl řešit odškodnění. Titul by jim nedal. Ale to by museli tuším opustit F1 a všechny aktivity pod FIA. 03

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        A o čem tu asi tak, především GRAHAM a já píšeme? Přečti si co psal GRAHAM ve 14:40.
                        Kolikrát asi tak by se měl Mergl podle vás odvolávat k FIA, aby to bylo dostatečné?
                        Inteligent pochopí po pár chvílích, že zájem na jiném mistru světa byl tak veliký, že šla stranou veškerá sportovní i sportovně právní spravedlnost. Ano civilní soud mohl rozhodnout o nespravedlnosti a odškodnění. Ale zájem Mercedesu není na nějakých pár šušních a nakonec ani na tom, aby civilní soud uznal po vleklých jednáních, že byli v právu, když titul by si tím stejně nezajistili.
                        Vysvětli mi, v čem vnímáš nějakou naši doktrínu?

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jo, to jsem přehlédl, že to zmínil. OK.
                          Tvůj (tradičně) konspirační názor znám. FIA to dopředu ušila, zlanařila na to Lattifiho, ale nějak mu zapomněla zdůraznit, že to bylo pořeba o kolo dřív. Vynechala přitom několik možností zajistit Maxovi titul už dřív, které by byly zcela normální a v souladu se všemi regulemi.
                          Dobře. Je to tvůj názor. 03

                          + 2 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Miku, bylo by dobrý, kdybys přestal psát kraviny mým jménem. Takto totiž tady uvažuješ a argumentuješ pouze ty.
                            Takže, ne tohle opravdu není můj, ale tvůj názor. Čiré zoufalství.

                            + 4 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Aha, takže ty jsi nepsal, že FIA úmyslně ovlivnila MS a že měla předem připraven titul pro Maxe?
                              Pochopil jsem to třeba z tohoto.
                              "Čili za mne Masi moc dobře věděl proč ty 3 nepustil. Potřeboval ovlivnit šampionát ve prospěch Maxe a také pro to udělal maximum."

                              I z dalších tvých komentářů jsem měl pocit, že podsouváš FIA, že chtěla Maxe dotlačit k titulu už před posledním závodem.

                              Ale pokud teda nééé, tak se moc omlouvám a jsem rád, že máš rozum. 03

                              + 2 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                90.182.210.XXX
                                Šampionát jednoznačně ve prospěch Verstappena hrubě ovlivnil ředitel Masi. Na kolik podlehl tlaku a na kolik to byl úmysl si netroufám odhadnout. Tlak na něho byl v závěru sezóny ze všech stran (ne jen od Hornera a Wolffa). To tvrdím a budu tvrdit stále. Jednak američtí majitelé a jejich upřednostnění show, druhak šéf FIA Todt a zájem na nepřekonání Schumacherova rekordu a především touha po změně jména nového mistra světa.
                                O Lattifiho nehodě jsem nenapsal ani řádku. Pokud jsi přesvědčen o opaku, dej sem odkaz kde. Tak si nevymýšlej a nepodsouvej. Jsi jediný, kdo to tady dělá.

                                + 4 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  1. Ano, Masi šampionát ovlivnil. Ano hrubě. S tím souhlasím.
                                  2. Ano, souhlasím že byl v tu chvíli pod tlakem. jen si myslím že byl pod tlakem Hornera s Wolffem. O dalších tlacích jsem nikde nic neslyšel, kromě tvé spekulace, že by to Todt chtěl kvůli kamarádsví se Schumim. Sorry, to mi připadá absurdní. Ale jak není možné to dokázat, není možné to ani vyvrátit. Takže jiný názor, což je OK.
                                  3. A ano. Že by Latifi úmyslně boural, jsi fakt nepsal. Jenže to má takový háček. Jestli to FIA měla mít připravené a Maxe k titulu chtěla protlačit, byla nehoda Latifiho nutností. Bez ní by Max titul neměl. A sám jistě uznáváš, že by nikdo nezajišťoval Maxovi titul tak, že by spoléhal na něco tak málo pravděpodobného, jakože někdo nabourá zeď v těch pár kolech, kdy mu to mohlo pomoct a to ještě nabourá tak akorát. Ne málo, aby musel být SC vypuštěn, ale zase ne moc, aby nebyl zastaven závod. Pravděpodobnost mizivá, sice se stalo, ale na téhle pravděpodobnosti by měla být založena cílená protekce Maxe k titulu? To je vtip ne? Nešlo by to jednodušeji? Třeba netrestat Maxe v Džiddě za něco, za co nebyl trestán ani Hamilton? Nebo potrestat Hamiltona za něco, za co byl trestán i Max? Nebo odpustit Maxovi žluté vlajky v Bahrajnu? Úplně nejlíp a nejjednodušeji potrestat řádně Hamiltona za Silverstone? Poslední závody by nebylo co řešit. A nebylo by kontroverzní, nebo přesněji mnohem méně kontroverzní, než to je teď.

                                  Takže se zdá, že jsem tě špatně pochopil a nemyslíš si, že to bylo předem připravené, aby měl Max titul. Tedy bod 3 asi podpoříš a pak se vyjímečně shodneme. Už jsem se omluvil a klidně se omluvím znovu, že jsem ti podsunul něco, co jsi tak nemyslel. Ale možná by bylo příště lepší psát tak, aby takové hlouposti tvé texty nenaznačovaly. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Co k tomu napsat? Nehody k závodům patří. Odklizení nehod je řešeno pravidly, fáze SC je řešena pravidly, restart je řešen pravidly. Masi pravidla nerespektoval. Co víc mám psát k bodu 3? Na tvoje spekulace se mi nechce odpovídat spekulacemi mými a pak se s tebou hádat čí spekulace jsou spekulativnější...

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Nic. Taky neříkám, že Masi se pravidly řídil. Jak moc a co přesně porušil je předmětem vyšetřování. Pouze jsem napsal "spekulaci", že nemohlo být předem připravené něco, co se stalo jen díky málo pravděpodobné náhodě. Nic víc.
                                      V tom by jsme se mohli shodnout. 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            Politika mezi Mercedesem a FIA, respective tajná dohoda číslo 2. FIA má s "čistým" řešením problémů zkušenost z minula.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Teď čtu o Piquetovi sezóny 80, 81, 82 a vesměs je to o tom, jak se Bernie (Charlie Whiting, Max Mosley to byli jeho kolegové / spojenci) dostával k moci a co všechno tehdy bylo možné prosadit... Ve srovnání s tím, žijeme v krásné době...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama