DISKUZE K ČLÁNKU Budu na sebe tvrdší, říká Schumacher. Získá s Haasem body?
Mick Schumacher má za sebou premiérou sezonu ve Formuli 1. Mladý Němec přes některé větší či menší chyby rozhodně nezklamal. Obzvláště ve srovnání s týmovým kolegou Nikitou Mazepinem to byla jiná liga.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Budu na sebe tvrdší, říká Schumacher. Získá s Haasem body?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
11:00 10.01.2022 185.149.130.XXXJo, je těžké ho hodnotit. Jeli svou vlastní druhou ligu a srovnávat ho člověk může jen s Mazepinem. Na druhou stranu se dokázal i s tím šrotem občas kvalifikovat před jinými týmy a Mazepina porážel drtivým způsobem.
Za mne by měl patřit do té desítky v hodnocení pilotů.-
-
Mike17
19:54 10.01.2022 185.149.130.XXXA proč myslíš, že se jim nemůže rovnat?
Máš nějaké informace, že Haas vlastně nebyl špatný vůz, nebo že Mazepin je totální tragéd? Nebo jen proto, že se jmenuje Schumacher?
Jak jsem psal. Mazepina smáznul jako nikdo jiný svého kolegu. A jak špatný Mazepin může být zatím moc nevíme.-
Ferda
20:18 10.01.2022 46.47.176.XXXPočty jsou poměrně jednoduché. Byl sice nováček, ale na to, že mohl trénovat v uvozovkách neomezeně nejen v simulátoru, ale hlavně s dva roky starém Ferrari ve Fioranu, což byl téměř totožný vůz Haasu z loňského roku, tak jeho výkony zrovna moc zářivé nebyly. A když si myslel, že už povyrostl, tak dával rány, že i s bezcenným Haasem napáchal největší škody ze všech jezdců v poli.
Prosím nesrovnávat s Mazepinem, kterého Ferrari (obchodního partnera Haasu) nepustilo ani na simulátor. O poskytované technice si toho taky moc psát nemusíme.-
Mike17
20:30 10.01.2022 185.149.130.XXXNa simulátor může každý. Haas má svůj taky a nevím nic o tom, že by na něj Mazepin nesměl. Simulátor Ferrari mu byl u Haasu asi tak platný, jako mně Real Racing 3 na mém tabletu v mé budoucí kariéře mistra světa F1.
A stejně tak těch pár kol ve Fioranu s autem, se kterým nikdy nezávodil a ani nikdy nebude jezdit.
Z Mazepinem odkroužili nejmíň 2000 kol ve svém závodním autě. Kolik jich najel s tím Ferrarim 5? 50?
Opravdu si myslíš, že 50 kol s úplně jiným autem změní jakýkoliv zlomek dovedností, když najezdíš tisíce kol v autě, ve kterém závodíš?
Sorry, to mu bylo platné jako mrtvému péřová bunda. Že si hledáte už teď, tak podružné záminky, aby nevypadal moc dobře, spíš svědčí o tom, že to jméno v tom hraje největší roli, než cokoliv jiného.-
Ferda
20:44 10.01.2022 46.47.176.XXXHas svůj simulátor neměl nikdy a jezdci Haasu používali ten ve Ferrari. Už Grosjean s Magnumem si stěžovali, že se na něj dostanou pouze tehdy když ho Ferrari nepotřebuje.
Těch 50 kol myslíš týdně nebo denně?
Ty extrémně vysoké škody důsledkem jeho nevynucených havárií bych jako podružnou záminku skutečně nebral. Když se o někoho Grosjean dříve jen krajíčkem křídla otřel, tak FIA nevěděla kolik pentlí mu napaří, ale u Mazánka bývá téměř ticho po pěšině. Proč asi?-
Mike17
22:59 10.01.2022 185.149.130.XXX"We don't have a simulator in our team, so we have to use simulators that most professional drivers have at home," Mazepin said.
Ono nebude tak zle.
Navíc už simulátor mají a můžou se oba předvést líp. Máš nějaké tušení, jestli a kolikrát Mick ten simulátor Ferrari použil?
Já mám za to, že testoval ten 2 roky starý vůz jen jeden den. Nebo kolik dní asi tak chtělo Ferrari testovat auto, jehož test je vlastně úplně k ničemu?
Škody samozřejmě způsobil. A to znamená, že není rychlý?
A nevím, kolik soupeřů sestřelil, aby si měl vysloužit pentli. Vlastně si pamatuju jen kolizi s kolegou a těžko říct, kdo byl na vině. Ale určitě mi něco uniklo. Kdy měl dostat flastr a nedostal?
Kdo všechno vlastně má protekci u FIA? Max, Mick, Seb.....Podle čeho si to FIA vybírá?
-
Ferda
23:20 10.01.2022 46.47.176.XXXPřece nemůžeš srovnávat komerční hračku s továrním simulátorem, který tým vyvíjí roky a když už ho mají, tak ho ještě další měsíce ladí.
Ještě k těm jízdám ve Fioranu. Vůbec se nejednalo o pouhý jeden nějaký testovací den, ale o pravidelný trénink.
Tohle neberu.
Záleží na úhlu pohledu. Né nás fanoušků, ale třeba na záměrném opakování různých záznamů jezdců v problémech. Nepustit Mazepina při vyjetí z tratě by byl neodpustitelný hřích, ale že Mlaďoch nedojel kvůli tomu, že rozmlátil svůj vůz se dozví diváci až po závodě.
Prostě na cigánské férovky já nemám ten správný žaludek.-
Mike17
12:04 11.01.2022 185.149.130.XXXAle on ten tovární systém s úplně jiným autem taky není co simulátor vozu, ve kterém jezdíš.
Šlo jim o to, naučit se trať. To se naučíš i na tabletu. Jak se na trati chová Haas, se na simulátoru Ferrari nenaučíš. Jsou to 2 různá auta. Nebo aspoň na výsledcích a časech vypadá, že hodně rozdílná.
A kolik těch jízd ve Fioranu měl? Myslím s vozem. Ne se simulátorem. Já vím o jednom testu. To fakt nefugnuje tak, že Mick zvedne telefon, zavolá do Maranella, že má zrovna za hodinu čas a ve Ferrari nastoupí několik desítek lidí na trať, vytáhnou mu hračku za několik mega a nechají ho vozit se, jak dlouho to chlapce bude bavit.
Testy se plánují týdny dopředu a já vím o jednom.
Mick je členem akademie, stejně jako několik dalších pilotů. Na tom je něco špatně? Jo, Mazepin není. A ty se tomu divíš? Já fakt ne.
A já nevím, kde vidíš rozdíl. Viděl jsem rozbít vůz Mazepina i Micka. Mockrát oba. Mazepin dostal někdy trest za něco, za co Mick ne? Můžeš být konkrétní? Asi mi něco uniklo.-
Ferda
18:20 11.01.2022 46.47.176.XXXNemyslím si, že tovární simulátor do kterého týmy vráží cpou i miliony v Eurech se dá nahradit tabletem. Ale je to pouze můj odhad. Já totiž seděl naposledy v simulátoru před více než čtyřiceti léty. A ani ten předpotopní kousek se s tabletem nedá srovnávat.
Grosjean s Magnumem taky nebyli v akademii Ferrari, ale přístup na simulátor Ferrari měli. Tak proč je ten simulátor Mazepinovi odepřený? Není to jen tak náhodou záměrně, aby neměl šanci Mazánkovi šlapat na paty? Proto se nediv, že se tomu divím.
O trestech jsem nic nepsal , tak nevím proč tohle téma vytahuješ.
Jízdy ve Fioranu prý byly dost pravidelné. Nejednalo se pouze o jednu jízdu.
Když se tohle všechno sečte a ještě se k tomu přidá technika, kterou taky dodává Ferrari, tak je jasné, že Mazepin vedle mazánka vypadá jako totální neumětel. Možná je, ale s takovým přístupem by vedle Mazánka pohořel i mezigalaktický talent.
-
Mike17
20:26 11.01.2022 185.149.130.XXXNe, nedá. Ani se nedá nahradit simulátorem Ferrari.
Proč ti dva na simulátor mohli, nevím. To asi ví jen Ferrari. S Mazepinem nepočítají. Možná v tom bude problém. Osobně se nedivím. Ten kluk bude ještě jezdit jen díky penězům. Rozbíjet umí stejně a ještě k tomu dostává nářez od kolegy závod co závod a kvaldách i víc jak sekundu.
A nevím, proč by měl dostávat horší techniku. Platí za sedačku. Určitě si za ty prachy nebudou hrát s vývojem horšího druhého auta.
A jak jsem psal. Simulátor a test na úplně jiném autě je Mickovi prd platný. Ty auta jsou natolik jinde, že je možná větší rozdíl mezi Haasem a Ferrari, než mezi Haasem a F2.
Prostě buď je jeden hodně dobrý, nebo druhý hodně špatný. Případně kombinace obojího. Jinde mají taky své preferované jedničky a dvojky, ale nikde nedostal pilot takový nářez od kolegy.-
Ferda
20:52 11.01.2022 46.47.176.XXXJaké jiné auto? Vždyť loni dva roky staré Ferrari byl loňský vůz Haasu.
O stejné technice taky nemůže být ani řeči. Jen o rozdílném šasi se už napsaly celé seriály a věř, že podobné to určitě bylo i s jinými díly. Mazánkovi jen to nejlepší a Mazepinovi odpad.
Prostě na cokoliv se v Haasu zaměříš, tak neskutečně nerovné podmínky jaké neměl ani jeden jezdec který kdy jezdil vedle Schumiho. Takové podmínky jsou skutečně odrazem Emeriky. A je té latinské ještě za doby před válkou severu proti jihu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
08:11 10.01.2022 90.182.169.XXXJuniora těžko hodnotit. Haas byl letos tak výkonnostně mimo (jako svého času Williams), že porovnávat rychlost s ostatními je nemožné.
Takže co lze je ho akorát pokárat za větší množství nehod. Nicméně to se nováčkům ve špatných autech občas stává.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek