DISKUZE K ČLÁNKU Budu na sebe tvrdší, říká Schumacher. Získá s Haasem body?

Mick Schumacher má za sebou premiérou sezonu ve Formuli 1. Mladý Němec přes některé větší či menší chyby rozhodně nezklamal. Obzvláště ve srovnání s týmovým kolegou Nikitou Mazepinem to byla jiná liga.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Budu na sebe tvrdší, říká Schumacher. Získá s Haasem body?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.01.2022 20:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 10.01.2022 17:15
Místo koho? Osobně nevidím ani jednoho jezdce né… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 10.01.2022 08:11
Juniora těžko hodnotit. Haas byl letos tak… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.01.2022 19:54
A proč myslíš, že se jim nemůže rovnat? Máš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jo, je těžké ho hodnotit. Jeli svou vlastní druhou ligu a srovnávat ho člověk může jen s Mazepinem. Na druhou stranu se dokázal i s tím šrotem občas kvalifikovat před jinými týmy a Mazepina porážel drtivým způsobem.
    Za mne by měl patřit do té desítky v hodnocení pilotů.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Místo koho? Osobně nevidím ani jednoho jezdce né z první desítky, ale patnástky, kterému by se zatím mohl aspoň trochu přiblížit.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        A proč myslíš, že se jim nemůže rovnat?
        Máš nějaké informace, že Haas vlastně nebyl špatný vůz, nebo že Mazepin je totální tragéd? Nebo jen proto, že se jmenuje Schumacher? 13
        Jak jsem psal. Mazepina smáznul jako nikdo jiný svého kolegu. A jak špatný Mazepin může být zatím moc nevíme.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Počty jsou poměrně jednoduché. Byl sice nováček, ale na to, že mohl trénovat v uvozovkách neomezeně nejen v simulátoru, ale hlavně s dva roky starém Ferrari ve Fioranu, což byl téměř totožný vůz Haasu z loňského roku, tak jeho výkony zrovna moc zářivé nebyly. A když si myslel, že už povyrostl, tak dával rány, že i s bezcenným Haasem napáchal největší škody ze všech jezdců v poli.

          Prosím nesrovnávat s Mazepinem, kterého Ferrari (obchodního partnera Haasu) nepustilo ani na simulátor. O poskytované technice si toho taky moc psát nemusíme.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Na simulátor může každý. Haas má svůj taky a nevím nic o tom, že by na něj Mazepin nesměl. Simulátor Ferrari mu byl u Haasu asi tak platný, jako mně Real Racing 3 na mém tabletu v mé budoucí kariéře mistra světa F1. 12
            A stejně tak těch pár kol ve Fioranu s autem, se kterým nikdy nezávodil a ani nikdy nebude jezdit.
            Z Mazepinem odkroužili nejmíň 2000 kol ve svém závodním autě. Kolik jich najel s tím Ferrarim 5? 50?
            Opravdu si myslíš, že 50 kol s úplně jiným autem změní jakýkoliv zlomek dovedností, když najezdíš tisíce kol v autě, ve kterém závodíš?
            Sorry, to mu bylo platné jako mrtvému péřová bunda. Že si hledáte už teď, tak podružné záminky, aby nevypadal moc dobře, spíš svědčí o tom, že to jméno v tom hraje největší roli, než cokoliv jiného. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Has svůj simulátor neměl nikdy a jezdci Haasu používali ten ve Ferrari. Už Grosjean s Magnumem si stěžovali, že se na něj dostanou pouze tehdy když ho Ferrari nepotřebuje.
              Těch 50 kol myslíš týdně nebo denně?
              Ty extrémně vysoké škody důsledkem jeho nevynucených havárií bych jako podružnou záminku skutečně nebral. Když se o někoho Grosjean dříve jen krajíčkem křídla otřel, tak FIA nevěděla kolik pentlí mu napaří, ale u Mazánka bývá téměř ticho po pěšině. Proč asi?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                "We don't have a simulator in our team, so we have to use simulators that most professional drivers have at home," Mazepin said.
                Ono nebude tak zle. 03
                Navíc už simulátor mají a můžou se oba předvést líp. Máš nějaké tušení, jestli a kolikrát Mick ten simulátor Ferrari použil?

                Já mám za to, že testoval ten 2 roky starý vůz jen jeden den. Nebo kolik dní asi tak chtělo Ferrari testovat auto, jehož test je vlastně úplně k ničemu?

                Škody samozřejmě způsobil. A to znamená, že není rychlý?
                A nevím, kolik soupeřů sestřelil, aby si měl vysloužit pentli. Vlastně si pamatuju jen kolizi s kolegou a těžko říct, kdo byl na vině. Ale určitě mi něco uniklo. Kdy měl dostat flastr a nedostal?
                Kdo všechno vlastně má protekci u FIA? Max, Mick, Seb.....Podle čeho si to FIA vybírá?
                03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Přece nemůžeš srovnávat komerční hračku s továrním simulátorem, který tým vyvíjí roky a když už ho mají, tak ho ještě další měsíce ladí.
                  Ještě k těm jízdám ve Fioranu. Vůbec se nejednalo o pouhý jeden nějaký testovací den, ale o pravidelný trénink.
                  Tohle neberu.
                  Záleží na úhlu pohledu. Né nás fanoušků, ale třeba na záměrném opakování různých záznamů jezdců v problémech. Nepustit Mazepina při vyjetí z tratě by byl neodpustitelný hřích, ale že Mlaďoch nedojel kvůli tomu, že rozmlátil svůj vůz se dozví diváci až po závodě.
                  Prostě na cigánské férovky já nemám ten správný žaludek.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ale on ten tovární systém s úplně jiným autem taky není co simulátor vozu, ve kterém jezdíš.
                    Šlo jim o to, naučit se trať. To se naučíš i na tabletu. Jak se na trati chová Haas, se na simulátoru Ferrari nenaučíš. Jsou to 2 různá auta. Nebo aspoň na výsledcích a časech vypadá, že hodně rozdílná.
                    A kolik těch jízd ve Fioranu měl? Myslím s vozem. Ne se simulátorem. Já vím o jednom testu. To fakt nefugnuje tak, že Mick zvedne telefon, zavolá do Maranella, že má zrovna za hodinu čas a ve Ferrari nastoupí několik desítek lidí na trať, vytáhnou mu hračku za několik mega a nechají ho vozit se, jak dlouho to chlapce bude bavit.
                    Testy se plánují týdny dopředu a já vím o jednom.
                    Mick je členem akademie, stejně jako několik dalších pilotů. Na tom je něco špatně? Jo, Mazepin není. A ty se tomu divíš? Já fakt ne.
                    A já nevím, kde vidíš rozdíl. Viděl jsem rozbít vůz Mazepina i Micka. Mockrát oba. Mazepin dostal někdy trest za něco, za co Mick ne? Můžeš být konkrétní? Asi mi něco uniklo.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Nemyslím si, že tovární simulátor do kterého týmy vráží cpou i miliony v Eurech se dá nahradit tabletem. Ale je to pouze můj odhad. Já totiž seděl naposledy v simulátoru před více než čtyřiceti léty. A ani ten předpotopní kousek se s tabletem nedá srovnávat.
                      Grosjean s Magnumem taky nebyli v akademii Ferrari, ale přístup na simulátor Ferrari měli. Tak proč je ten simulátor Mazepinovi odepřený? Není to jen tak náhodou záměrně, aby neměl šanci Mazánkovi šlapat na paty? Proto se nediv, že se tomu divím.
                      O trestech jsem nic nepsal , tak nevím proč tohle téma vytahuješ.
                      Jízdy ve Fioranu prý byly dost pravidelné. Nejednalo se pouze o jednu jízdu.
                      Když se tohle všechno sečte a ještě se k tomu přidá technika, kterou taky dodává Ferrari, tak je jasné, že Mazepin vedle mazánka vypadá jako totální neumětel. Možná je, ale s takovým přístupem by vedle Mazánka pohořel i mezigalaktický talent.


                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ne, nedá. Ani se nedá nahradit simulátorem Ferrari.
                        Proč ti dva na simulátor mohli, nevím. To asi ví jen Ferrari. S Mazepinem nepočítají. Možná v tom bude problém. Osobně se nedivím. Ten kluk bude ještě jezdit jen díky penězům. Rozbíjet umí stejně a ještě k tomu dostává nářez od kolegy závod co závod a kvaldách i víc jak sekundu.
                        A nevím, proč by měl dostávat horší techniku. Platí za sedačku. Určitě si za ty prachy nebudou hrát s vývojem horšího druhého auta. 03
                        A jak jsem psal. Simulátor a test na úplně jiném autě je Mickovi prd platný. Ty auta jsou natolik jinde, že je možná větší rozdíl mezi Haasem a Ferrari, než mezi Haasem a F2.
                        Prostě buď je jeden hodně dobrý, nebo druhý hodně špatný. Případně kombinace obojího. Jinde mají taky své preferované jedničky a dvojky, ale nikde nedostal pilot takový nářez od kolegy.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Jaké jiné auto? Vždyť loni dva roky staré Ferrari byl loňský vůz Haasu.
                          O stejné technice taky nemůže být ani řeči. Jen o rozdílném šasi se už napsaly celé seriály a věř, že podobné to určitě bylo i s jinými díly. Mazánkovi jen to nejlepší a Mazepinovi odpad.
                          Prostě na cokoliv se v Haasu zaměříš, tak neskutečně nerovné podmínky jaké neměl ani jeden jezdec který kdy jezdil vedle Schumiho. Takové podmínky jsou skutečně odrazem Emeriky. A je té latinské ještě za doby před válkou severu proti jihu.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Juniora těžko hodnotit. Haas byl letos tak výkonnostně mimo (jako svého času Williams), že porovnávat rychlost s ostatními je nemožné.
    Takže co lze je ho akorát pokárat za větší množství nehod. Nicméně to se nováčkům ve špatných autech občas stává.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      Snad bude i pravda to o tom vývoji a Mick dostane šanci se občas podívat do Q2

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama