DISKUZE K ČLÁNKU Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

George Russella čeká doposud největší kariérní posun. Mladý Brit přestupuje z Williamsu do Mercedesu a je si vědom, že v jistém úhlu pohledu už nic nebude jako dřív.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 194, poslední 12.01.2022 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Vad (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2022 15:39
Božínku, pokud Lewis ukončí kariéru tak se stane… »
» juras (Hlasovalo 9 lidí) 08.01.2022 18:17
Tedy...diskutovat pod tímhle článkem o tom… »
» Cooper (Hlasovalo 7 lidí) 08.01.2022 09:01
Vetšina z těch lidí co tu nadávají na Masiho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        Foukaný difuzor vydržel déle protože byl na rozdíl od DAS nezpochybnitelně legální. 12

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.101.227.XXX
                          DAS byl zcela legální a museli se změnit pravidla aby se stal nelegálním. U foukání z motorů při nesešlápnutém pedálu bylo nakonec uplatněno pravidlo o aktivní aerodynamice, které je jedno z nejstarších vůbec 13

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Což byl taky ehm ...řekněme kreativní výklad aktivní aerodynamiky 13
                            A vůbec je zvláštní že foukačky vydrželi dlouho (jak jsi sám napsal) na to, že se pak zakázali na základě jiného výkladu pravidel. Skoro jako by na výkladu pravidel záleželo víc než co je vlastně v těch pravidlech napsáno. 12

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              88.103.238.XXX
                              Masi nepotřebuje ani pravidla, ten to vymyslí po svém a pak si to odklepne že to je pravidlo.
                              Já já jsem pravidla. Masi 11

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Na druhou stranu otázkou je, proč by volant nemohl měnit zbýhavost kol? Na Formuli 1 jsme měl vždy rát tu vynalézavost konstruktérů, bez ní by to byla jen další nezajímavá série.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Palmer řekl, že by do Mercedesu vzal raději Norrise než Russela a osobně se tomuhle názoru nedivím. Mr. Saturday mívá v neděli občas problémy. To, že v záskoku porazil Bottase, upřimně zase taková výhra není 13
    Nehledě na to, že Norris mnohem sympatičtější 13 Což mě ale teď napadá, že by se přestupem k Mercedesu rázem změnilo 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Podobný řeči nejsou ani náhodou fér, Norris má od začátku super auto (Pro nováčka)... Russell naopak zoufale potřebuje dostat šanci... To se teď stane a rázem to bude úplně jiný pilot... Jinak ale dvojice George, Lando by byla skvělá a třeba se jednou dočkáme... 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Tak tak, je otázkou jak by jsme oba vnímali kdyby Russell strávil tyhle 3 roky v McLarenu a Norris ve Williamsu. Nedivil bych se kdyby jsme slyšeli přesně opačná slova. Možná je teď Lando lepší než Russell, možná ne. Hodnotit jezdce z konce pole je dost složité a má to své limity.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Zase tedy jdeš proti názoru Palmera? 16

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Mclaren udělá lepší monopost než Mercedes. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Nečetl jsem ho, ale nemyslím že názor Palmera na to kdo je vhodnější do Mercedesu musí být zákonem jen proto že s ním souhlasím ohledně posuzování incidentů 12 Norris teď vypadá lépe než Russell, asi jo, jenže počkejme až budou s technikou blíže u sebe než tomu bylo doposud. Jinak koho bych si vybral já? Asi taky Norrise 11 Ale že by měli aktivně vykupovat Norrise a tím zahodit Russella? To by bylo divný.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Já si to zatím hodnotit netroufám... Lando je mladší, ale trochu mě zklamalo, že oba ročníky se Sainzem nakonec prohrál... Russell zase vedle sebe pilota kalibru Sainz neměl, ale v Mercedesu Bottase zastínil hned...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Lando měl opatrné starty , když jezdil se Sainzem a na to dojížděl. A jak pišu vedle Sainz je lepší než si myslíme, ač imho vždy udělá nějakou mega-botu a vymele se.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    K soudu nechoď, neboť běda!

    Inu a teď ta velmi zajímavá část, na kterou všichni čekáme: vysvětlení, proč Mercedes nepohnal celou věc dál, když byl tak skálopevně přesvědčen o své pravdě. Podle "kamoše" vysvětlilo, že vítězství u soudu by ani nebylo skutečným vítězstvím.

    „V úterý v noci proběhlo setkání mezi vlkem (krycí jméno pro Tota Wolffa, dále Wolff, pozn. red.) a některými zástupci týmu, Daimleru, Ineosu a právníky. Bylo zcela jasné, že bychom museli jít k civilnímu soudu, abychom tento případ vyhráli, ne k Mezinárodnímu odvolacímu soudu FIA, který by vlastně soudil sám sebe. Právníci řekli, že u civilního soudu by nebylo o čem a vyhráli bychom, ale mělo by to své důsledky,” prozradil insider stříbrných šípů.

    Jaké důsledky, žádá se zeptat? „Rozhodnutí o šampionátu by bylo odloženo. Neměli bychom žádná vyjádření, žádnou oslavu, nic, protože na všechno by bylo uvaleno embargo, dokud by se nedospělo k verdiktu. A toto by mohlo trvat měsíce, FIA by se v tomto urputném souboji právníků snažila odložit rozhodnutí.”

    To není všechno. „To by byl náš konec s FIA a veškerým motorsportem, který FIA řídí. Pokud bychom se tedy rozhodli jít do toho, museli bychom se stáhnout ze všech šampionátů, museli bychom opustit motorsport pod hlavičkou FIA.”

    Je zajímavé, že Mezinárodní automobilová federace má takovou interní pojistku, která týmy odrazuje od toho, aby s celou věcí šli na řádný civilní soud, ba co víc, nesmí s tím jít ani na Sportovní arbitrážní soud CAS, protože FIA ​​ho neuznává v otázkách, které se netýkají dopingu. Nejvyšší instance, na které se týmy smí odvolat, je již zmíněný Mezinárodní odvolací soud FIA (ICA), z jehož názvu vyplývá, že v něm jsou zástupci FIA, kteří nebudou mít velkou motivaci jít proti vlastní federaci.

    Konečné rozhodnutí však nepadlo okamžitě na zmíněné schůzce, vedení k němu dospělo až později. Ve čtvrtek dopoledne bylo zřejmé, jak se Wolff, Daimler a Ineos rozhodli: k žádnému soudu se nepůjde.

    Sám vyzpovídaný inženýr říká, že se nuceného odchodu Mercedesu z F1 nebál. Byl totiž přesvědčen, že vedení nebude chtít jít k civilnímu soudu, který by Mercedesu snad za pár let vrátil vítězství – je-li ho vůbec možné vrátit – nebo by mu bylo uznáno odškodné, protože v té době by už tento triumf na půdě soudu neměl žádnou chuť.

    „Věděl jsem, že všechny tři strany chtějí pokračovat, motorsport a zejména Formule 1 je v DNA všech tří majitelů. Nyní to platí o to víc, že ​​podle nové Concordské dohody budou zisky mnohem vyšší. Nebál jsem se,” prohlásil inženýr.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Ok, dejme tomu... Chápu tu první část a dejme tomu dává smysl...

      Druhá část o důsledcích smysl nedává... Pokud by civilní soud uznal, že byl Mercedes okraden ředitelstvím závodu, následně FIA... Tak asi by těžko FIA ustála, že Mercedes nemůže závodit v jejich šampionátech... Pokud by se ukázalo, že měl Mercedes pravdu, pak by museli vyměnit Masiho, vyměnit vedení a vůči Mercedesu žádnou klauzuli neaplikovat, naopak by se mu měli omluvit...

      Každopádně díky, tohle dává mnohem větší smysl a věc vysvětluje 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        V pravidlech FIA to prostě tak je a ty to zjevně dál nechápeš. Jde prostě jen o to, že jsi odejit pokud to dáš k civ. soudu ...za 2 roky vyhraješ soud a ty dva roky ti nikdo nevratí. Je to prostě pojistka, aby jsi tam nešel. Nejde o smysl, jde o pravidla.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Tak tady mluví o měsících... O smysl samozřejmě jde, protože FIA nefunguje ve vákuu a těžko by vzdorovala veřejnému tlaku... A těžko by se vyrovnávala s odchodem Mercedesu a LH, jakožto nejznámější tváří... A potom co by to "jistě" prohráli by byli za totální i...

          Za mě je jasné, že se prostě dohodli... Mercedes by to na 99% nevyhrál, ale o neg. publicitu nikdo nestojí... A FIA asi přimhouří oko jinde... Ostatně nechápu jak mohl v minulosti projít systém DAS...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Museli by jít s FIA opravdu na kordy a to nechtěli. Já bych si přál aby to udělali jenže pro Mercedes to nedává obchodní smysl. A nechat posuzovat kroky zaměstnanců FIA zaměstnanci FIA je opravdu až komické. Si představ spor se sousedem který bude posuzovat ten soused 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama