DISKUZE K ČLÁNKU Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

George Russella čeká doposud největší kariérní posun. Mladý Brit přestupuje z Williamsu do Mercedesu a je si vědom, že v jistém úhlu pohledu už nic nebude jako dřív.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 194, poslední 12.01.2022 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Vad (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2022 15:39
Božínku, pokud Lewis ukončí kariéru tak se stane… »
» juras (Hlasovalo 9 lidí) 08.01.2022 18:17
Tedy...diskutovat pod tímhle článkem o tom… »
» Cooper (Hlasovalo 7 lidí) 08.01.2022 09:01
Vetšina z těch lidí co tu nadávají na Masiho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Na druhou stranu otázkou je, proč by volant nemohl měnit zbýhavost kol? Na Formuli 1 jsme měl vždy rát tu vynalézavost konstruktérů, bez ní by to byla jen další nezajímavá série.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Chceš říct že to poslední kolo v AZ loni byla jediná levarna v historii F1?
Já nic neomlouvam...bylo zjevné ovlivnění výsledků...ale na druhou stranu to se stalo v minulosti mnohokrát.
S odstupem času si myslím že ta "krádež" vadí jen těm co straní Hamiltonovi a nemají rádi Verstappena.
Já se na celou záležitost dívám s nadhledem...nejsem ani fanoušek Hamiltona, ani Verstappena.
Do zákulisí nevidíme...popsali jste v diskuzi hodně různých informací o problematice případného sporu mezi Mercedesem a FIA...já se stále domnívám že kdyby došlo k jednoznačnému porušení pravidel ze strany Masiho...pro Mercedes by bylo nejvýhodnější do sporu jít.
Připomenu kauzu Ferrari a jejich motoru...to byla taky vysoká politika mezi FIA a Ferrari.
Já si myslím že spor o případné porušení sportovních pravidel v AZ ze strany Masiho by byl otevřený...obě strany by měli argumenty...nebylo by to na jednoznačného vítěze.
A v tom případě by to nepřineslo nic pozitivního ani pro FIA, ani pro Mercedes...a ani pro samotnou F1. A tohle podle mě Mercedesu časem docvaklo...takže dnes jde hlavně o to, aby se pravidla upřesnila...aby se udělal krok k tomu aby k podobné situaci nedošlo. To úplně chápu...a i podporují...nejsem nijak odvařenej z titulu pro Verstappena ..a i když souhlasím že nejde nějak povyšovat spravedlnost nad skutečně závodění na dráze...prostě já jen kvituju že ten titul získal Verstappen...v kontextu výkonu po celou sezonu je to odpovídající.

Ale to neustálé omiláni dokola už je zbytečné...všichni víme jak velký byznys F1 je...a v minulosti Mercedes profitoval na F1 (i díky FIA) dost a dost.
Je čas otočit list a koukat dopředu...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Nesmysl a ty to moc dobře víš.Jen to šponuješ. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Takže záleží na výkladu....a ten záleží na ochotě FIA 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Masi nepotřebuje ani pravidla, ten to vymyslí po svém a pak si to odklepne že to je pravidlo.
Já já jsem pravidla. Masi 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Což byl taky ehm ...řekněme kreativní výklad aktivní aerodynamiky 13
A vůbec je zvláštní že foukačky vydrželi dlouho (jak jsi sám napsal) na to, že se pak zakázali na základě jiného výkladu pravidel. Skoro jako by na výkladu pravidel záleželo víc než co je vlastně v těch pravidlech napsáno. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Tam nešlo o systém ale o princip jak fungoval. Ten už nechtěli. To je celé. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Dobrý názor, souhlasím že Red Flag by bylo objektivně nejlepší pro sport, ale asi ne nejférovější, protože by to zase vynulovalo výhodu hama ze závodu ....

Mimochodem, proč nemusíš Hama?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Čoveče, ale ty se na to díváš ze špatného úhla. Tam nejde o to co bylo spravedlivé nebo "správné", ale jde o to že jsou nějaké pravidla a ty se musí dodržet. A ten největší problém je že Masi/FIA ty vlastní pravidla nedodržela a takto vlastně nesportovně a proti pravidlům změnila výsledek šampionátu. Vůbec s tím nesouvisí štěstí nebo že by si Max titul zasloužil, .... to je nepodstané. A FIA mi příjde čím dál víc jako MaFIA, protože mít tak napsaná pravidla aby se Vám vše prominulo a mohli jste dělat zásah vyšší moci (míněno 15.3), a taky to že vlastně pochybení FIA vlastně má po protestu zase posuzovat FIA je naprosto směšné. A vrchol tomu dává to že kdyby jste se chtěli odvolávat "výše" tak vás FIA může vyloučit ze všech šampionátů, no tak to je velký mazec!!! 16 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
DAS byl zcela legální a museli se změnit pravidla aby se stal nelegálním. U foukání z motorů při nesešlápnutém pedálu bylo nakonec uplatněno pravidlo o aktivní aerodynamice, které je jedno z nejstarších vůbec 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Foukané difuzory byly zakázány, dívat se jak vedou hadicí v brzdových kanálcích výfukové plyny k difuzoru tolerovat dost dobře nešlo 12 U DASu je to přeci mnohem složitější a předem schválený.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Foukaný difuzor vydržel déle protože byl na rozdíl od DAS nezpochybnitelně legální. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však to nebyl zdaleka stejný systém. FIA jasně definovala výfuky a že nesmí mířit na aero prvky. Ale nic o kanálcích nebylo původně napsáno.
A ano, DAS stojí na tom, že to v pravidlech není výslovně zakázáno. Dvě jasně šedé zony a pak záleží na FIA jestli se bude řídit svými pravidly a nebo se pravidla doplní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Přesně, v tomhle je zhola mimo. Nejsou to dvě stejné situace.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Tam se to všecko zakazovalo ohledně 3,15. Je logický že když něco zakazujou tak potom již po tom jdou. Kdyby po zákazu DASu přišel Mercedes na to jak ho opět zaktivnit tak by po něm už taky šli. To je zase logické ne? Ale koukni že foukaný difuzory vydržely déle než DAS 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Jako Sorry , když se něco zakáže aby to na monopostech "nebylo" a nepoužívalo se to ( měli to tehdy všici) a ty to obejdeš že to zase jde, tak to není stejné jako DAS, ten fungoval jen rok a konec.. Tak to prostě je , takže si tyhle invektiva laskavě odpusť.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No nepochybně, když jde o RB tak je to u tebe vždycky jiné 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
To je úplně jinej přiběh, s tím běž někam. 02 A ty víš kam. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Do toho nevidíme nikdo. Já nechápu, na čem to chtěli vyhrát. Pravidlo, že výsledek se nesmí změnit 18. To jsou přesně věci, které civilní soud neřeší...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama