DISKUZE K ČLÁNKU Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?
George Russella čeká doposud největší kariérní posun. Mladý Brit přestupuje z Williamsu do Mercedesu a je si vědom, že v jistém úhlu pohledu už nic nebude jako dřív.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Russell čeká nejtěžší rok kariéry. Co souboj s Hamiltonem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
12:34 12.01.2022 176.74.150.XXX
Na druhou stranu otázkou je, proč by volant nemohl měnit zbýhavost kol? Na Formuli 1 jsme měl vždy rát tu vynalézavost konstruktérů, bez ní by to byla jen další nezajímavá série.
juras
19:24 11.01.2022 88.103.92.XXX
Chceš říct že to poslední kolo v AZ loni byla jediná levarna v historii F1?
Já nic neomlouvam...bylo zjevné ovlivnění výsledků...ale na druhou stranu to se stalo v minulosti mnohokrát.
S odstupem času si myslím že ta "krádež" vadí jen těm co straní Hamiltonovi a nemají rádi Verstappena.
Já se na celou záležitost dívám s nadhledem...nejsem ani fanoušek Hamiltona, ani Verstappena.
Do zákulisí nevidíme...popsali jste v diskuzi hodně různých informací o problematice případného sporu mezi Mercedesem a FIA...já se stále domnívám že kdyby došlo k jednoznačnému porušení pravidel ze strany Masiho...pro Mercedes by bylo nejvýhodnější do sporu jít.
Připomenu kauzu Ferrari a jejich motoru...to byla taky vysoká politika mezi FIA a Ferrari.
Já si myslím že spor o případné porušení sportovních pravidel v AZ ze strany Masiho by byl otevřený...obě strany by měli argumenty...nebylo by to na jednoznačného vítěze.
A v tom případě by to nepřineslo nic pozitivního ani pro FIA, ani pro Mercedes...a ani pro samotnou F1. A tohle podle mě Mercedesu časem docvaklo...takže dnes jde hlavně o to, aby se pravidla upřesnila...aby se udělal krok k tomu aby k podobné situaci nedošlo. To úplně chápu...a i podporují...nejsem nijak odvařenej z titulu pro Verstappena ..a i když souhlasím že nejde nějak povyšovat spravedlnost nad skutečně závodění na dráze...prostě já jen kvituju že ten titul získal Verstappen...v kontextu výkonu po celou sezonu je to odpovídající.
Ale to neustálé omiláni dokola už je zbytečné...všichni víme jak velký byznys F1 je...a v minulosti Mercedes profitoval na F1 (i díky FIA) dost a dost.
Je čas otočit list a koukat dopředu...
Já nic neomlouvam...bylo zjevné ovlivnění výsledků...ale na druhou stranu to se stalo v minulosti mnohokrát.
S odstupem času si myslím že ta "krádež" vadí jen těm co straní Hamiltonovi a nemají rádi Verstappena.
Já se na celou záležitost dívám s nadhledem...nejsem ani fanoušek Hamiltona, ani Verstappena.
Do zákulisí nevidíme...popsali jste v diskuzi hodně různých informací o problematice případného sporu mezi Mercedesem a FIA...já se stále domnívám že kdyby došlo k jednoznačnému porušení pravidel ze strany Masiho...pro Mercedes by bylo nejvýhodnější do sporu jít.
Připomenu kauzu Ferrari a jejich motoru...to byla taky vysoká politika mezi FIA a Ferrari.
Já si myslím že spor o případné porušení sportovních pravidel v AZ ze strany Masiho by byl otevřený...obě strany by měli argumenty...nebylo by to na jednoznačného vítěze.
A v tom případě by to nepřineslo nic pozitivního ani pro FIA, ani pro Mercedes...a ani pro samotnou F1. A tohle podle mě Mercedesu časem docvaklo...takže dnes jde hlavně o to, aby se pravidla upřesnila...aby se udělal krok k tomu aby k podobné situaci nedošlo. To úplně chápu...a i podporují...nejsem nijak odvařenej z titulu pro Verstappena ..a i když souhlasím že nejde nějak povyšovat spravedlnost nad skutečně závodění na dráze...prostě já jen kvituju že ten titul získal Verstappen...v kontextu výkonu po celou sezonu je to odpovídající.
Ale to neustálé omiláni dokola už je zbytečné...všichni víme jak velký byznys F1 je...a v minulosti Mercedes profitoval na F1 (i díky FIA) dost a dost.
Je čas otočit list a koukat dopředu...
daaviid23
12:01 10.01.2022 90.182.169.XXX
Což byl taky ehm ...řekněme kreativní výklad aktivní aerodynamiky
A vůbec je zvláštní že foukačky vydrželi dlouho (jak jsi sám napsal) na to, že se pak zakázali na základě jiného výkladu pravidel. Skoro jako by na výkladu pravidel záleželo víc než co je vlastně v těch pravidlech napsáno.
A vůbec je zvláštní že foukačky vydrželi dlouho (jak jsi sám napsal) na to, že se pak zakázali na základě jiného výkladu pravidel. Skoro jako by na výkladu pravidel záleželo víc než co je vlastně v těch pravidlech napsáno.
Kaša
11:29 10.01.2022 82.142.123.XXX
Čoveče, ale ty se na to díváš ze špatného úhla. Tam nejde o to co bylo spravedlivé nebo "správné", ale jde o to že jsou nějaké pravidla a ty se musí dodržet. A ten největší problém je že Masi/FIA ty vlastní pravidla nedodržela a takto vlastně nesportovně a proti pravidlům změnila výsledek šampionátu. Vůbec s tím nesouvisí štěstí nebo že by si Max titul zasloužil, .... to je nepodstané. A FIA mi příjde čím dál víc jako MaFIA, protože mít tak napsaná pravidla aby se Vám vše prominulo a mohli jste dělat zásah vyšší moci (míněno 15.3), a taky to že vlastně pochybení FIA vlastně má po protestu zase posuzovat FIA je naprosto směšné. A vrchol tomu dává to že kdyby jste se chtěli odvolávat "výše" tak vás FIA může vyloučit ze všech šampionátů, no tak to je velký mazec!!!
daaviid23
11:19 10.01.2022 90.182.169.XXX
Však to nebyl zdaleka stejný systém. FIA jasně definovala výfuky a že nesmí mířit na aero prvky. Ale nic o kanálcích nebylo původně napsáno.
A ano, DAS stojí na tom, že to v pravidlech není výslovně zakázáno. Dvě jasně šedé zony a pak záleží na FIA jestli se bude řídit svými pravidly a nebo se pravidla doplní.
A ano, DAS stojí na tom, že to v pravidlech není výslovně zakázáno. Dvě jasně šedé zony a pak záleží na FIA jestli se bude řídit svými pravidly a nebo se pravidla doplní.
Situs
11:14 10.01.2022 88.101.227.XXX
Tam se to všecko zakazovalo ohledně 3,15. Je logický že když něco zakazujou tak potom již po tom jdou. Kdyby po zákazu DASu přišel Mercedes na to jak ho opět zaktivnit tak by po něm už taky šli. To je zase logické ne? Ale koukni že foukaný difuzory vydržely déle než DAS
GRAHAM
11:08 10.01.2022 88.103.238.XXX
Jako Sorry , když se něco zakáže aby to na monopostech "nebylo" a nepoužívalo se to ( měli to tehdy všici) a ty to obejdeš že to zase jde, tak to není stejné jako DAS, ten fungoval jen rok a konec.. Tak to prostě je , takže si tyhle invektiva laskavě odpusť.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek