DISKUZE K ČLÁNKU Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká

O strhujícím finále sezony se toho už namluvilo a napsalo spoustu. Někteří jsou za triumf Maxe Verstappena rádi, jiní tolik ne. Jackie Stewart se řadí do první skupiny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 465, poslední 06.01.2022 21:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 03.01.2022 11:20
Masiho poslední kolo ale nikdy nikdo nezapomene.… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.01.2022 12:21
Ja v tom tedy zásadní změnu nevidím, jen si první… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 03.01.2022 13:25
Naopak má výjimečně pravdu. 13 Těch x vteřin… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Hoši 300 a nejede se Velká cena. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Key následně prozradil, že pokud by McLaren i nadále odebíral pohonné jednotky Renaultu, žetony by minul jinde. "Ten rozruch kolem integrace pohonné jednotky nám snad úplně zahltil mysli, ale je pravda, že nebýt toho, věci bychom udělali jinak."

    „Integrace motoru by proběhla jinak, kdybychom měli standardní volnost, ale museli jsme vložit motor Mercedesu do monopostu, který byl navržen pro motor Renaultu. Tak to chtěla FIA. Obyčejně byste něco takového nedělali, motor byste vložili do auta, které by bylo pro něj navrženo, takže jsme museli přistoupit na několik kompromisů.”
    --------------------------------------------
    To tak to chtěla FIA je důležité potvrzení toho co jsem kdysik napsal. 11 Dotyční opozičníci neměli pravdu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      To se ale vědělo dlouho před tím, než přešli na Mercedes. Navíc musel mít Mekáč schválení úprav kvůli jinému motoru od ostatních týmů.
      Všichni očekávali od Meku letos slabší výkony a ten letos příjemně překvapil jak jiný motor zvládl usadit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Pravě že prvotně se tvrdilo že to pro Mclaren bude výhoda.( nejen motor Mercedes, ale i možnost přepracovat zadek, což pak eliminovali ) Pak dali všem žetony, aby se to srovnalo a rázem bylo ohledně výhody vše jinak. Naopak...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          37.188.145.XXX
          Spíše všichni tvrdili, že Mekáč je silný tým s velkým rozpočtem a že to zvládne. V každém případě byla tahle vyměna motorů dost velké sousto. Samozřejmě i škarohlídu se pár našlo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Ale to se přece vědělo, že když utratí ty dva žetony za integraci nového motoru, nebudou je moci utratit za úpravy na voze. To snad někdo zpochybňuje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX


    + 3 / − 0

    Mike17
    Mike17 10:47 04.01.2022 185.149.130.XXX
    Já ten text pochopil. Ale ty jsi doteď nepochopil, že tam není zmíněný který rok, ani tam není nikde napsáno, že to bylo jen v období Mosleho.
    O mé IQ mít strach nemusíš. Jestli kleslo o bod každý rok od doby, kdy jsem si ho naposledy nechal změřit, tak je pořád dost přes 100. A že je to už hodně dávno. 12

    + 0 / − 1

    Tím ale zajímavý rozhovor s Ecclestonem neskončil. Poprvé veřejně přiznal, že Ferrari předtím pomáhal nejen on, ale i bývalý prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley. Ferrari, nejoblíbenějšímu týmu F1, se snažili vyjít vstříc změnami technických pravidel.

    "Pomáhat Ferrari vždycky mělo smysl. Vždy se to dělalo přes technická pravidla. Týmy jsou pro F1 důležité, ale Ferrari je nejdůležitější. To je důvod, proč se roky dělaly změny, kterými se pomáhalo Maranellu k vítězstvím."

    Byl v tom namočený i Charlie Whiting, ředitel velkých cen?

    "Ne. Charlie vždycky dělal to, co měl dělat. Ale Max Ferrari často pomáhal. A já také. Všichni jsme chtěli, aby Ferrari vyhrávalo. Sezona vyhrána Ferrari je cennější než vyhraná někým jiným. Ale dívejte se na to tak, že i týmy chtějí vyzvat konkurenceschopné Ferrari, protože jedna věc je zdolat Sauber a něco zcela jiného je porazit červený vůz z Maranella."

    Jistě - Max pomáhal - ano nebylo to jen v době Mosleyho, on pomáhal když byl mimo FIA 18 18

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      je hezké, že ti na mně tak moc záleží, že už zase máš tu potřebu zakládat vlákno jen o mně. 11
      A už jsi tam našel, že šlo o roky 2000-2004, nebo že bez Mosleyho se Ferrari nikdy nepomohlo? 12

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.161.XXX
        A už si podložil tvrzení, že nešlo jen o období, kdy tam nebyl Mosley, nebo si to jen myslíš? Já podložil to tvzení přímo od Bernieho, co máš ty?

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nic od Bernieho, že šlo o roky 2000-2004 a ne 2010-2013 jsem nečetl. 12
          Já nic netvrdím, jen zpochybňuju tvé tvrzení. 13

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.161.XXX
            No a máš nějaké důkazy na to zpochybnění? Já tam doložil to, že šlo o pomoc s Maxem Mosleym, který byl v té době prezident. Ty si nedoložil nic, jako vždy 03

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Mám. Nic z uvedeného v textu není. Klidně ti ho zkopíruju znovu. 12

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.161.XXX
                Takže 1) neumíš číst a za 2) nemáš nic na doložení. Klasika, zase si dostal sodu tak lžeš a lžeš i o tom co jsem nepsal 04

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ale mám. Mám důkaz, že tam nic z uvedeného není. 12

                  Například se pomáhalo Ferrari. "Pomáhat Ferrari bylo nejchytřejším řešení. Vždycky se to dělalo skrze technické regule. Týmy jsou pro F1 důležité, ale Ferrari je nejdůležitější. Proto jsme se vždycky Maranellu snažili pomáhat," řekl pro La Repubblicu Ecclestone.

                  K nějakému ovlivňování na trati prý nedocházelo.V zákulisí tomu bylo ale jinak. "Charlie (Whiting) vždy dělal to, co měl. Já a Max (Mosley) jsme ale často Ferrari pomáhali. Chtěli jsme, aby vyhrávali. Sezóna, ve které Ferrari vyhrálo, má větší hodnotu než ta, ve které zvítězil někdo jiný. Týmy navíc mají zájem se porovnávat právě s Ferrari. Jedna věc je porazit Sauber, něco úplně jiného ale je, když překonáte červený vůz z Maranella," pokračoval Brit.


                  Zdroj: [odkaz na stránku]

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama