DISKUZE K ČLÁNKU Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká
O strhujícím finále sezony se toho už namluvilo a napsalo spoustu. Někteří jsou za triumf Maxe Verstappena rádi, jiní tolik ne. Jackie Stewart se řadí do první skupiny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 6 lidí)
03.01.2022 12:21
Ja v tom tedy zásadní změnu nevidím, jen si první… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
17:10 06.01.2022 91.245.26.XXX
Shodli se na nich všichni výrobci z řad standardních automobilek, v té době v F1 dvě Ferrari s tím mělo problém, proto se měnili konečné parametry a Ferrari souhlasilo nakonec jen "pro dobro sportu".
Tímhle vláknem nechci říct, že si Mercedes svojí dominanci nějak vynutil a nebo mu FIA nějak pomohla, jde o úhel pohledu.
Zkrácení trati není závažný prohřešek a jako takový se řeší často přepouštěním pozice, nevím co řešíš vlastně.
Nejde o to, za co byl ten trest. Jde o princip toho, že byl podobně k ničemu jako Maxovi tresty ale tebou je to vnímáno rozdílně.
Tímhle vláknem nechci říct, že si Mercedes svojí dominanci nějak vynutil a nebo mu FIA nějak pomohla, jde o úhel pohledu.
Zkrácení trati není závažný prohřešek a jako takový se řeší často přepouštěním pozice, nevím co řešíš vlastně.
Nejde o to, za co byl ten trest. Jde o princip toho, že byl podobně k ničemu jako Maxovi tresty ale tebou je to vnímáno rozdílně.
HellHogr
15:53 06.01.2022 31.30.160.XXX
O hybridech se diskutovalo už 08 s tím, že tehda výrobci řekli, že na to nejsou připravení a další termín se dal v roce 2011, kde se na tom dohodli tehda všichni výrobci, to nebylo na popud Mercedesu. Navíc hybridy chtěli automobilky jak otechnologii, kterou pak můžou sami využít.
Ale ono není trviální zkrátit si trať a jet dál, tohle fakt nechápu, jak můžeš obhajovat.
Ale já jsem nikdy neříkal, že trest v Silverstone byl k ničemu, ten trest byl za následek, ne jako příčina. Ovšem to co se stalo na Monze a pak v Arábii, to už je fakt silný kafe, kdy prostě ty tresty byly k ničemu a višchni co o tom rozhodovali to věděli
Ale ono není trviální zkrátit si trať a jet dál, tohle fakt nechápu, jak můžeš obhajovat.
Ale já jsem nikdy neříkal, že trest v Silverstone byl k ničemu, ten trest byl za následek, ne jako příčina. Ovšem to co se stalo na Monze a pak v Arábii, to už je fakt silný kafe, kdy prostě ty tresty byly k ničemu a višchni co o tom rozhodovali to věděli
Situs
15:48 06.01.2022 88.101.227.XXX
Vždyť tohle by byla naprosto skvělá sezona kdyby ji neznehodnotil Masi, tady se mělo mluvit o epické napínavé bitvě a ti co se maj radovat se radovat uplně nemůžou a ti co jsou zklamaní to ze sebe nemohou moci dostatečně setřást protože to nebylo o sportu a vlastně ani nevědí o čem tohle finále mělo být. Tohle totiž ani není o výkladu, to můžou říci leda lidi co odmítají nějakou logiku a řád. Masi žádnou moc posílat nějaké jednotlivce přes SC v pravidlech nemá, nikdy neměl a nikdy nikdo neřekl že by to bylo možné. Dokonce naopak vysvětloval jak se musí dodržet to VŠICHNI. Proč k tomu nikdo zodpovědný nekomunikuje? Lidi nejsou uplný blbci a nenechaj si s*át na hlavu výcucy FIA k zamítnutému odvolání kde si najednou Horner začne hrát se slovíčkem any a tyhle věci, a protože písek a tam byla zas vozovka kluzká tak se to trestá tady bylo sucho tak je to dobrý. Vždyť ty jejich vysvětlení už je jen jeden velký zakrývací patos neschopnosti.
daaviid23
15:24 06.01.2022 90.182.169.XXX
Motorová pravidla, která předurčila osud celé éry, se psala na popud Mercedesu a Renaultu. Ferrari protlačilo změnu ze čtyřválců na šestiválce, ale to je vlastně detail. Mercedes očividně věděl co dělá.
Za triviální prohřešky se "vyjednává" běžně, ještě jednou si přečti co jsem napsal.
Aha, ty zlehčuješ to, že trest v Silverstone byl k ničemu, ale zároveň se ti nelíbí, že tresty v Arábii byly k ničemu? To nějak nejde dohromady, ne?
Za triviální prohřešky se "vyjednává" běžně, ještě jednou si přečti co jsem napsal.
Aha, ty zlehčuješ to, že trest v Silverstone byl k ničemu, ale zároveň se ti nelíbí, že tresty v Arábii byly k ničemu? To nějak nejde dohromady, ne?
HellHogr
15:15 06.01.2022 31.30.160.XXX
Kdy FIA psala pravidla na popud Mercedesu a Renaultu, ty pravidla na letošní rok ne?
Jo takhle, takže někdo poruší pravidla, tak má mít podle tebe šanci na vyjednávání jo? aha, ono by stačilo, kdyby Verstappen nejezdil jak prase a neseděl tam Masi, mohlo to bejt bez cirkusu, mě je jedno k z nich titul má, ale jde o tu cestu k němu. Tady se řvalo za Silverstone jako směšnej trest, ale Monza a 3 místama na startu, kdy RB dopředu hlásal, že Verstappen dostane novej motor je v pořádku
Jo takhle, takže někdo poruší pravidla, tak má mít podle tebe šanci na vyjednávání jo? aha, ono by stačilo, kdyby Verstappen nejezdil jak prase a neseděl tam Masi, mohlo to bejt bez cirkusu, mě je jedno k z nich titul má, ale jde o tu cestu k němu. Tady se řvalo za Silverstone jako směšnej trest, ale Monza a 3 místama na startu, kdy RB dopředu hlásal, že Verstappen dostane novej motor je v pořádku
daaviid23
15:07 06.01.2022 90.182.169.XXX
Bernií řekl, že pomáhali Ferrari tvorbou technických pravidel.
To by jsi pak mohl ale tvrdit, že FIA pomohla k dominanci Mercedesu, protože současná pravidla se psali na popud Mercedesu a Renaultu. Hmmm?
Tresty co nic neřeší se rozdávají běžně. Dřív když byl nejmenší trest průjezd boxy, tak mnozí (oprávněně) křičeli jak to jsou likvidační tresty mnohdy za blbosti. Tak se zavedli mírné sekundové tresty a teď zase mnozí kříčí jak je to nefér, protože to mnohdy nic neřeší. Tak si vyberte kluci
"vyjednávání o pozice- tady je to logicky vysvětlitelné. Běžně se používá jako "trest" (raději to dám pro Situse do uvozovek ) přepuštění pozice. Ale Max neměl čas přepouštět pozice, takže přišlo to "vyjednávání".
Ono když to převedeš, tak to normální použití přepouštění pozice je v podstatě taky vyjednávání. Dostaneš pokyn přepustit pozici, což ale udělat nemusíš, což vyústí k vyšetřování komisařů a pravděpodobný trest. Takže je to vlastně úplně stejné. Tady máte hoši slabou argumentační pozic
To by jsi pak mohl ale tvrdit, že FIA pomohla k dominanci Mercedesu, protože současná pravidla se psali na popud Mercedesu a Renaultu. Hmmm?
Tresty co nic neřeší se rozdávají běžně. Dřív když byl nejmenší trest průjezd boxy, tak mnozí (oprávněně) křičeli jak to jsou likvidační tresty mnohdy za blbosti. Tak se zavedli mírné sekundové tresty a teď zase mnozí kříčí jak je to nefér, protože to mnohdy nic neřeší. Tak si vyberte kluci
"vyjednávání o pozice- tady je to logicky vysvětlitelné. Běžně se používá jako "trest" (raději to dám pro Situse do uvozovek ) přepuštění pozice. Ale Max neměl čas přepouštět pozice, takže přišlo to "vyjednávání".
Ono když to převedeš, tak to normální použití přepouštění pozice je v podstatě taky vyjednávání. Dostaneš pokyn přepustit pozici, což ale udělat nemusíš, což vyústí k vyšetřování komisařů a pravděpodobný trest. Takže je to vlastně úplně stejné. Tady máte hoši slabou argumentační pozic
HellHogr
14:45 06.01.2022 31.30.160.XXX
A to je přesně o čem mluvím, když Bernie něco plácne. Jenže tohle není plácnutí, ale doznání a ty by si to měl pochopit, nebo myslíš, že to byla celý náhoda?
To není pravda, že se to netresta, trestá se to a třeba v Hockenheimu se za to trestalo několikrát, to jen Max se za to netrestá a to je o čem jsem mluvil. Myslíš ty tresty, které nebyly adekvátní a znovu nic nezměnili? navíc to obchodování s pozící Verstappena na startu s RB bylo co?
To není pravda, že se to netresta, trestá se to a třeba v Hockenheimu se za to trestalo několikrát, to jen Max se za to netrestá a to je o čem jsem mluvil. Myslíš ty tresty, které nebyly adekvátní a znovu nic nezměnili? navíc to obchodování s pozící Verstappena na startu s RB bylo co?
Situs
14:26 06.01.2022 88.101.227.XXX
Vždyť horší ukázka vytlačení než Brazílie ani snad není, to se opravdu nedá pohnout kupředu když to jeden není schopen uznat. Daleko za čarou než jsme přehlížené vytlačování doposud komentovali. Tohle je spíše už úmyslné blokování kdy nejde o to projet zatáčku bez ohledu na toho vedle tebe ale prostě ho zablokovat bez ohledu trajektorie trati. Nikdo nedostal ani vysvětlení proč mu to prošlo, trapné.
Situs
14:20 06.01.2022 88.101.227.XXX
14 souboj mezi jezdci Mercedesu až do konce, 16 taky, 17 a 18 jsme dostali souboj kde se dalo bojovat až do konce kdyby jeden jezdec v tomto boji tolik nezachyboval, letos vyrovnaný. Doufejme že v tom změnou pravidel bude ještě více týmů ale v F1 to tak prostě je a takhle vyrovnaný boj na čele jako letos (loni) je spíše velké štěstí. A když už se poštěstí tak přijde Masi a uplně to ***** .
daaviid23
14:09 06.01.2022 90.182.169.XXX
Nepokračuju dál v nekonstruktivní diskuze (= diskuze s neustále opakujícími se argumenty na neustále se opakující témata), protože to není zábavné.
Berniího každej bere z nadsázkou ale jakmile plácne něco co se mu hodí, tak je to najednou dobrej zdroj informací, vtipné.
Max neměl kontroverzní momenty kromě toho finále. Brazílie-vytlačování na vnějšku se netrestá, takže i když to Max udělal na extrémní bázi, a já osobně bych vytlačování na vnějšku trestal, tak FIA ho netrestá a proto ho nepotrestala ani v Brazílii. Saudská Arábie- co myslíš? Myslíš ty všechny penalizace co dostal?
Berniího každej bere z nadsázkou ale jakmile plácne něco co se mu hodí, tak je to najednou dobrej zdroj informací, vtipné.
Max neměl kontroverzní momenty kromě toho finále. Brazílie-vytlačování na vnějšku se netrestá, takže i když to Max udělal na extrémní bázi, a já osobně bych vytlačování na vnějšku trestal, tak FIA ho netrestá a proto ho nepotrestala ani v Brazílii. Saudská Arábie- co myslíš? Myslíš ty všechny penalizace co dostal?
daaviid23
14:03 06.01.2022 90.182.169.XXX
Protože to bylo poprvé od roku 2012 kdy bojovali jezdci dvou týmů do posledního závodu. Zopakuju to, poprvé od roku 2012! Skoro 10 let.
Navíc díky změně pravidel namířené proti Mercedesu. Navíc na konci byli zase jasně nejlepší (a proto si myslím, že příští rok to bude pokračovat )
Můžeš řikat, že to nahradí souboje ve středu pole. Ano, ale tak na dvě sezony. Pak už začne chybět ta vrcholná úroveň závodění.
Bod dva nebudu rozebírat, nechci zase zabředávat do opakující se diskuze.
Navíc díky změně pravidel namířené proti Mercedesu. Navíc na konci byli zase jasně nejlepší (a proto si myslím, že příští rok to bude pokračovat )
Můžeš řikat, že to nahradí souboje ve středu pole. Ano, ale tak na dvě sezony. Pak už začne chybět ta vrcholná úroveň závodění.
Bod dva nebudu rozebírat, nechci zase zabředávat do opakující se diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek