DISKUZE K ČLÁNKU Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká
O strhujícím finále sezony se toho už namluvilo a napsalo spoustu. Někteří jsou za triumf Maxe Verstappena rádi, jiní tolik ne. Jackie Stewart se řadí do první skupiny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Stewart je za titul Verstappena rád. F1 potřebovala změnu, říká
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 6 lidí)
03.01.2022 12:21
Ja v tom tedy zásadní změnu nevidím, jen si první… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
13:23 06.01.2022 31.30.160.XXXAno vyletěl, protože jsou jasné důkazy, že tomu tak bylo aneb netrsty Verstappena nebo naprosto směšné co nic nezměnili viz Brazílie, Saoudská Arábie - to ti příjde jeden závod? to stejný s Berniem, nemáš nic čím by si to vyvrátil, tak jen vyšumíš, předtím se s tebou dalo diskutovat, teď jen rejpeš a když ti dá někdo argument tak vyušmíš pryč-
daaviid23
14:09 06.01.2022 90.182.169.XXXNepokračuju dál v nekonstruktivní diskuze (= diskuze s neustále opakujícími se argumenty na neustále se opakující témata), protože to není zábavné.
Berniího každej bere z nadsázkou ale jakmile plácne něco co se mu hodí, tak je to najednou dobrej zdroj informací, vtipné.
Max neměl kontroverzní momenty kromě toho finále. Brazílie-vytlačování na vnějšku se netrestá, takže i když to Max udělal na extrémní bázi, a já osobně bych vytlačování na vnějšku trestal, tak FIA ho netrestá a proto ho nepotrestala ani v Brazílii. Saudská Arábie- co myslíš? Myslíš ty všechny penalizace co dostal?-
Situs
14:26 06.01.2022 88.101.227.XXXVždyť horší ukázka vytlačení než Brazílie ani snad není, to se opravdu nedá pohnout kupředu když to jeden není schopen uznat. Daleko za čarou než jsme přehlížené vytlačování doposud komentovali. Tohle je spíše už úmyslné blokování kdy nejde o to projet zatáčku bez ohledu na toho vedle tebe ale prostě ho zablokovat bez ohledu trajektorie trati. Nikdo nedostal ani vysvětlení proč mu to prošlo, trapné. -
HellHogr
14:45 06.01.2022 31.30.160.XXXA to je přesně o čem mluvím, když Bernie něco plácne. Jenže tohle není plácnutí, ale doznání a ty by si to měl pochopit, nebo myslíš, že to byla celý náhoda?
To není pravda, že se to netresta, trestá se to a třeba v Hockenheimu se za to trestalo několikrát, to jen Max se za to netrestá a to je o čem jsem mluvil. Myslíš ty tresty, které nebyly adekvátní a znovu nic nezměnili? navíc to obchodování s pozící Verstappena na startu s RB bylo co?-
daaviid23
15:07 06.01.2022 90.182.169.XXXBernií řekl, že pomáhali Ferrari tvorbou technických pravidel.
To by jsi pak mohl ale tvrdit, že FIA pomohla k dominanci Mercedesu, protože současná pravidla se psali na popud Mercedesu a Renaultu. Hmmm?
Tresty co nic neřeší se rozdávají běžně. Dřív když byl nejmenší trest průjezd boxy, tak mnozí (oprávněně) křičeli jak to jsou likvidační tresty mnohdy za blbosti. Tak se zavedli mírné sekundové tresty a teď zase mnozí kříčí jak je to nefér, protože to mnohdy nic neřeší. Tak si vyberte kluci
"vyjednávání o pozice- tady je to logicky vysvětlitelné. Běžně se používá jako "trest" (raději to dám pro Situse do uvozovek ) přepuštění pozice. Ale Max neměl čas přepouštět pozice, takže přišlo to "vyjednávání".
Ono když to převedeš, tak to normální použití přepouštění pozice je v podstatě taky vyjednávání. Dostaneš pokyn přepustit pozici, což ale udělat nemusíš, což vyústí k vyšetřování komisařů a pravděpodobný trest. Takže je to vlastně úplně stejné. Tady máte hoši slabou argumentační pozic-
HellHogr
15:15 06.01.2022 31.30.160.XXXKdy FIA psala pravidla na popud Mercedesu a Renaultu, ty pravidla na letošní rok ne?
Jo takhle, takže někdo poruší pravidla, tak má mít podle tebe šanci na vyjednávání jo? aha, ono by stačilo, kdyby Verstappen nejezdil jak prase a neseděl tam Masi, mohlo to bejt bez cirkusu, mě je jedno k z nich titul má, ale jde o tu cestu k němu. Tady se řvalo za Silverstone jako směšnej trest, ale Monza a 3 místama na startu, kdy RB dopředu hlásal, že Verstappen dostane novej motor je v pořádku-
daaviid23
15:24 06.01.2022 90.182.169.XXXMotorová pravidla, která předurčila osud celé éry, se psala na popud Mercedesu a Renaultu. Ferrari protlačilo změnu ze čtyřválců na šestiválce, ale to je vlastně detail. Mercedes očividně věděl co dělá.
Za triviální prohřešky se "vyjednává" běžně, ještě jednou si přečti co jsem napsal.
Aha, ty zlehčuješ to, že trest v Silverstone byl k ničemu, ale zároveň se ti nelíbí, že tresty v Arábii byly k ničemu? To nějak nejde dohromady, ne?
-
HellHogr
15:53 06.01.2022 31.30.160.XXXO hybridech se diskutovalo už 08 s tím, že tehda výrobci řekli, že na to nejsou připravení a další termín se dal v roce 2011, kde se na tom dohodli tehda všichni výrobci, to nebylo na popud Mercedesu. Navíc hybridy chtěli automobilky jak otechnologii, kterou pak můžou sami využít.
Ale ono není trviální zkrátit si trať a jet dál, tohle fakt nechápu, jak můžeš obhajovat.
Ale já jsem nikdy neříkal, že trest v Silverstone byl k ničemu, ten trest byl za následek, ne jako příčina. Ovšem to co se stalo na Monze a pak v Arábii, to už je fakt silný kafe, kdy prostě ty tresty byly k ničemu a višchni co o tom rozhodovali to věděli-
daaviid23
17:10 06.01.2022 91.245.26.XXXShodli se na nich všichni výrobci z řad standardních automobilek, v té době v F1 dvě Ferrari s tím mělo problém, proto se měnili konečné parametry a Ferrari souhlasilo nakonec jen "pro dobro sportu".
Tímhle vláknem nechci říct, že si Mercedes svojí dominanci nějak vynutil a nebo mu FIA nějak pomohla, jde o úhel pohledu.
Zkrácení trati není závažný prohřešek a jako takový se řeší často přepouštěním pozice, nevím co řešíš vlastně.
Nejde o to, za co byl ten trest. Jde o princip toho, že byl podobně k ničemu jako Maxovi tresty ale tebou je to vnímáno rozdílně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
12:03 06.01.2022 90.182.169.XXXProtože jsme si to už párkrát zažili Teď je fáze nadšení a euforie. Pak na začátku sezony přichází srážka s tvrdou realitou, nastává zklamání a frustrace, z které se "začneš léčit" hejtováním a vytahování špíny na své neoblíbence......a kdo to má pak tady číst-
-
-
-
daaviid23
12:56 06.01.2022 90.182.169.XXXDominanci nepřežiju. Proč se koukat na závody když předem víš jak dopadnou?
Co se týká závěru sezony, tak bylo to nemilé ale on měl těžkou pozici. Kdyby závod dojel pod SC, tak ho naopak po zásluze sežere protistrana. On by vybral vítěze jakýmkoliv rozhodnutím, ten timing pro něj byl špatný-
Situs
13:21 06.01.2022 88.101.227.XXXNení to taková zábava když se dominuje, ale letos se nedominovalo tak proč se o tom vůbec bavíme. Dominanci nedělá jen výsledek.
V roce 2012 se šampionát dojel za SC a nikdy jsem neslyšel že by je za rozhodnutí někdo zpochybňoval, natož že by je někdo sežral. Ten SC tam měl být a procedury k němu vyžadují co vyžadují. On neměl vybrat vítěze, ale dělat svou práci - transparentně a dle pravidel. Jediné co mohl aby se to neskončilo pod SC odstartovat to bez puštění jezdců o kolo zpět, to jak jsem pochopil je možnost tak pokud mu opravdu šlo o zelenou vlajku, prostor tam stále byl a ano, všem by bylo jasné že šance pro Maxe by to byla malá ale stále nějaká. Tohle byla jen fraška která blije na pravidla.-
daaviid23
14:03 06.01.2022 90.182.169.XXXProtože to bylo poprvé od roku 2012 kdy bojovali jezdci dvou týmů do posledního závodu. Zopakuju to, poprvé od roku 2012! Skoro 10 let.
Navíc díky změně pravidel namířené proti Mercedesu. Navíc na konci byli zase jasně nejlepší (a proto si myslím, že příští rok to bude pokračovat )
Můžeš řikat, že to nahradí souboje ve středu pole. Ano, ale tak na dvě sezony. Pak už začne chybět ta vrcholná úroveň závodění.
Bod dva nebudu rozebírat, nechci zase zabředávat do opakující se diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek