DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
12:38 15.12.2021 88.101.227.XXXCo? Že si tak nebojoval když Kimi předjel mimo trať Alonsa a prošlo mu to Tehdy jsem nadával já protože to bylo poprvé co to tak nějak prošlo, co ti na to mám říci teď? Asi že byli konzistentní, i když pro některé možná špatně. U toho Alonsa jsem tu přehnané reakce nezaznamenal a už vůbec ne od tebe, tak asi tak.
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:21 15.12.2021 185.149.130.XXXProč bych to dělal? FIA nastavila nějak laťku a podle toho se zařídili piloti. Nijak nepopírám, že Max byl v tomto agresivnější. Ale když se netrestá u jednoho, logicky se netrestá u druhého.
Psal jsem už po Rakousku, že si FIA zahrává, když tohle netrestá, nebo trestá směšně. Konec sezony je už jen důsledek.-
-
-
Poky
14:46 15.12.2021 46.254.64.XXXAle Miku. Ham byl první, takže Ham žádnou pozici nezískal. Max mu jen tím najetím co dělá, kdy úmyslně přetáhnne brzdnej bod neumožnil projet zatáčku tak aby si udržel svou pozici na trati.
V Džidde to bylo trošku jinak viď. Tam byl opět Ham první a Max opět přehnal brzdnej bod. Přehnal ho tak, že se nevešel do šikany a skrátil si ji. A tím předjel HAma. Takže tam byl trest správně.
To opravdu nejsi schopen vidět ty rozdíly?-
Mike17
14:53 15.12.2021 185.149.130.XXXV džiddě byl první Max (je zřetelně vidět jeho auto před Mercedesem), vyjeli z tratě oba (chápu, že ho Max vytlačil), pozice zůstaly stejné a Max musel pozici vracet. 2x.
V Abu byl Max vepředu (opět zřetelně), než vyjel LH mimo trať. Ten vyjel nejen před Maxem, ale o hodně délek vozu před ním. Prý nezískal žádnou výhodu.
To jak kdo brzdil do předchozí zatáčky je irelevantní. Získaná výhoda je jasná. Jestli měli trestat vytlačení je věc druhá.-
-
Mike17
15:22 15.12.2021 185.149.130.XXXPřece ve chvíli, kdy vyjede mimo trať.
Jak jinak se má hodnotit, jestli tím vyjetím výhodu získal nebo ne?
Posuzovat to podle toho, kde byl před předchízející zatáčkou?
I kdyby jsi bral v neděli, že Hamík byl těsně před Maxem, pak projetím se ocitl asi 10 délek vozu před ním. To není výhoda? -
-
-
-
-
-
-
odin
14:33 15.12.2021 77.240.96.XXXChápu správně, že připouštíš častější prohřešky Maxe, než Lewise a přesto považuješ za příkoří na Maxovi, když FIA nepotrestala v těch méně případech Lewise a ve více případech Maxe? Z toho ti jako pak vyjde, jakési ublížení Maxovi? Nevyznám se v tvých argumentech (blábolech).-
Mike17
14:42 15.12.2021 185.149.130.XXXAno. Max se provinil víckrát než Lewis. Ale nevidím důvod, proč by měli trestat jen Maxe.
To nemění nic na tom, že díky FIA získal Hamilton 44b a netrestal jeho za nevrácení pozice.
To, že na jedné straně je něco odpuštěno neznamená, že na druhé straně se nic nedělo. Což chápu, že při tvém vidění světa působí jako blábol.-
odin
15:55 15.12.2021 77.240.96.XXXČili Hamilton si polepšil o tebou vykonstruovaných 44b. přesto měl být ještě trestán a Max ne. I když Max se podle tebe provinil vícekrát. Jo to je ta Redbullovská spravedlnost.
Zajímá mě ještě proč počítáš za Silverstone body Hamovi jako nespravedlivě získané, když byl trestán. Však u Schumiho ztaky argumentuješ diskvalifikací ze sezóny až po tom, co si Villeneuve regulérně stejně vyjel titul, jako relevantní trest, sezónu 94 zmiňuješ také jako trestání Schumiho za všechny jeho prohřešky, u Vettela a Maxe to samé, i když se jednalo o (ne)trestech, které neměly na nic vliv a přicházely až po závodě. Ale Hamiltonův trest 10 sec. ti v žaludku leží? Tak hlavně, že udržuješ Hornerovsko Masiovskou konzistenci názorů
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek