DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
11:31 15.12.2021 88.103.238.XXXJediné, co Masi udělal nestandartně...a neřeš slovíčka.
Celej tvůj post to říká...balast.
Když nejsi schopen uznat že to Masi prostě nezvládl, nemá cenu to řešit dál. Neshodneme. Ty kupy výmluv je to samé co FIA proč to udělali mimo pravidla.
Koukni na mlaďáka Norrise...ten to řekl jasně a stručně. Bez kupy hnoje. -
-
-
-
-
odin
10:12 15.12.2021 77.240.96.XXXMike tradičně ví přesně kdo by a co by řekl, jak by co dopadlo. Jen tu realitu nějak nepobírá. A s ním všichni klikači na plus u jeho komentu. Restart dle pravidel by se Masimu nepodařil realizovat, protože by to nestihl. To je ten zásadní problém. Tak že žvásty o tom, kdo by a co by jsou zcela mimo realitu jen v Mikově fantasmagořině.-
Mike17
10:14 15.12.2021 185.149.130.XXXStihnout se to dalo. Předjetí několika aut se dá stihnout za pár vteřin.
Na vytváření alternativních realit a kospiračních teorií, tu máme tebe. Sorry, že ti fušuju do řemesla.
A co bys řekl konkrétně ty, vím zcela přesně. Když ve 100 ze 100 případů vidíš vinu na RB, není problém si domyslet jak to budeš vidět ve 101.-
-
Limbi
10:34 15.12.2021 147.228.70.XXXNestihlo by se to dle pravidel ani náhodou. Auta se můžou pustit v případě, že je trať bezpečná, tudíž jsou odklizeny překážky. To platilo v předpoledním kole a pokud máš placenou aplikaci F1, tak si tam můžeš dát pohled mapy s GPS. Tam jasně vidíš, že k rozhodnutí předjet muselo dojít až v polovině předposledního kola. Aby mohli odstartovat, tak ani nenechali ty co předjeli dojet pole, což je taky v rozporu s pravidly. Celé to bylo natlačené tak, aby se za každou cenu závodilo v posledním kole a první a druhý jezdec byli za sebou. Aby tohle bylo možný, tak se porušila dvě pravidla a to bez ohledu na morální stránku věci.-
Mike17
11:12 15.12.2021 185.149.130.XXXPustil jsem si to znovu. 5 aut se pustilo během druhé dlouhé rovinky. Zbývající 3 auta to mohly klidně stihnout za 5s a pak by zůstalo pořád 35s do chvíle, než na to Lewis šlápnul a 45s do chvíle, kdy minul nájezd do boxů.
Ale logicky ty 3 auta nikoho nezajímaly. V boji o titul nehrály roli a byly i mimo body (12-14 místo).
A v posledních závodech se nenechávali dojet za SC všechny auta tak, aby jely za sebou. Od loňského Eifelu se dohodli, že se bude SC pouštět co nejrychleji. Chápu, že se to zrovna Meredesu tentokrát nehodilo.-
-
Mike17
12:15 15.12.2021 185.149.130.XXXAno, s tím souhlasím, ale jen částečně. Opravdu si nemyslím, že by se Sainz k čemukoli dostal. Zaostával by ještě než by najel do posledního kola. Ti 2 byli rychlostně někde jinde.
Jestli se dá Massimu vytknout něco, co by mohlo změnit titul, pak mohl přerušit závod. Na druhou stranu by to bylo potřetí, co by z toho letos těžil Mercedes.-
tom11
14:13 15.12.2021 194.212.104.XXXPřece nejde řídit závod podle toho, kdo by z toho měl momentálně prospěch. To je nesmysl.
Za mě měl být RF, druhou, stejně spravedlivou, variantou byl VSC v sektoru č. 3 a nejméně spravedlivé bylo nakonec zvolené řešení SC, kterému nasadil Masi korunu těmi zmatky a tím, co nakonec předvedl.-
Mike17
14:32 15.12.2021 185.149.130.XXXJako jo, to souhlasím. RF byla regulérní možnost. Osobně nevím, jaké jsou podmínky na jejich vyvěšení.
Rozdíl mezi dřívějšími vlajkami vidím jen v době opravy tratě. V Arábii nebo Imole opravy trvaly přes půl hodiny, tedy by se jelo za SC nejmíň 10kol.
Jestli to byl důvod nevím. Ale jak říkáš, vyvěsit RF jen proto, aby z toho měl Mercedes momentální prospěch nejde.
na druhou stranu, kdyby v Imole nebo Silverstone jel SC aspoň jedno kolo, LH by tam byl bez bodu a v Abu nebylo co řešit. Můžu se taky rozčilovat, proč vyvěsili RF, když stačil SC.
Těžko v tom najít pravdu a správný postup, pokud to vezmeš v kontextu celé sezony.
-
-
odin
14:17 15.12.2021 77.240.96.XXXAle Masi je tam od toho, by hlídal regulérnost závodů a ne aby porušoval pravidla. A je přece úplně jedno, kdo a kolikrát z něčeho těžil, pokud to bylo podle pravidel. Tady jde o to, že tohle podle pravidel nebylo ani náhodou. A největší hnus je, že si v rozporu s pravidly počínal ten, kdo má nad jejich dodržováním kontrolu.
Minulý závod přerušil a těžil z toho kdo??? RedBull, nikoliv Mercedes Tak tu zase pořád nelži.-
Mike17
14:37 15.12.2021 185.149.130.XXXMasi plnil to, co po něm VŠECHNY týmy chtěly. Aby se co nejvíc závodilo a závody nedojížděly za SC. Mercedes nemá fňukat, že se splnilo co sami chtěli.
V pravidlech je, že jeho rozhodnutí je nad body 14.1, tedy žádné neporušil.
Já napsal "těžil" zcela úmyslně. Max sice v Arábii získal výhodu, ale nevytěžil z toho ani bod. Mercedes z toho vytěžil 18b v Imole a 26b v Silverstone. Tak nelži ty.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek