DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?

Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 176, poslední 19.12.2021 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 15.12.2021 09:24
Celé je to jen o fandovství. Jediné, co Masi… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 15.12.2021 14:26
No v 2003 vyhrál Šumi o bod, v 2000 se taky nedá… »
» odin (Hlasovalo 7 lidí) 14.12.2021 23:41
Ecclestone a Max Mosley, to jsou ti dva praví,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Něco k věci by nebylo? Nebo jde jen o to, že ti vadí jiný názor?

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Když tvrdíš že Massi udělal vše dobře a že ni nepřišel musím se smát. Sam tomu nevěříš.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Kde jsem psal, že Massi udělal vše dobře? Můžeš mne prosím citovat?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Jediné, co Masi udělal nestandartně...a neřeš slovíčka.

              Celej tvůj post to říká...balast.

              Když nejsi schopen uznat že to Masi prostě nezvládl, nemá cenu to řešit dál. Neshodneme. Ty kupy výmluv je to samé co FIA proč to udělali mimo pravidla.

              Koukni na mlaďáka Norrise...ten to řekl jasně a stručně. Bez kupy hnoje.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Mike tradičně ví přesně kdo by a co by řekl, jak by co dopadlo. Jen tu realitu nějak nepobírá. A s ním všichni klikači na plus u jeho komentu. Restart dle pravidel by se Masimu nepodařil realizovat, protože by to nestihl. To je ten zásadní problém. Tak že žvásty o tom, kdo by a co by jsou zcela mimo realitu jen v Mikově fantasmagořině.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Stihnout se to dalo. Předjetí několika aut se dá stihnout za pár vteřin.
          Na vytváření alternativních realit a kospiračních teorií, tu máme tebe. Sorry, že ti fušuju do řemesla. 03
          A co bys řekl konkrétně ty, vím zcela přesně. Když ve 100 ze 100 případů vidíš vinu na RB, není problém si domyslet jak to budeš vidět ve 101.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Takže vlastně bylo všechno v úplným pořádku. Škoda Majku že se nejmenuješ Hamilton. 13

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Škoda, že je tu taková móda překrucovat něčí názory. Mám tu dlouhý příspěvek o tom, co udělal Massi špatně. Člověk by z toho usoudil, že nebylo vše v úplným pořádku. Ty z toho usoudíš, že je. 20

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Limbi

            Limbi

            147.228.70.XXX
            Nestihlo by se to dle pravidel ani náhodou. Auta se můžou pustit v případě, že je trať bezpečná, tudíž jsou odklizeny překážky. To platilo v předpoledním kole a pokud máš placenou aplikaci F1, tak si tam můžeš dát pohled mapy s GPS. Tam jasně vidíš, že k rozhodnutí předjet muselo dojít až v polovině předposledního kola. Aby mohli odstartovat, tak ani nenechali ty co předjeli dojet pole, což je taky v rozporu s pravidly. Celé to bylo natlačené tak, aby se za každou cenu závodilo v posledním kole a první a druhý jezdec byli za sebou. Aby tohle bylo možný, tak se porušila dvě pravidla a to bez ohledu na morální stránku věci.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Pustil jsem si to znovu. 5 aut se pustilo během druhé dlouhé rovinky. Zbývající 3 auta to mohly klidně stihnout za 5s a pak by zůstalo pořád 35s do chvíle, než na to Lewis šlápnul a 45s do chvíle, kdy minul nájezd do boxů.
              Ale logicky ty 3 auta nikoho nezajímaly. V boji o titul nehrály roli a byly i mimo body (12-14 místo).
              A v posledních závodech se nenechávali dojet za SC všechny auta tak, aby jely za sebou. Od loňského Eifelu se dohodli, že se bude SC pouštět co nejrychleji. Chápu, že se to zrovna Meredesu tentokrát nehodilo.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                194.212.104.XXX
                Ale byly na pozicích, kde ovlivňovali boj o stupně vítězů a možná i o titul. To, že zůstal mezi Maxem a Carlosem McL prostě závod značně ovlivnilo.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ano, s tím souhlasím, ale jen částečně. Opravdu si nemyslím, že by se Sainz k čemukoli dostal. Zaostával by ještě než by najel do posledního kola. Ti 2 byli rychlostně někde jinde.
                  Jestli se dá Massimu vytknout něco, co by mohlo změnit titul, pak mohl přerušit závod. Na druhou stranu by to bylo potřetí, co by z toho letos těžil Mercedes.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom11

                    tom11

                    194.212.104.XXX
                    Přece nejde řídit závod podle toho, kdo by z toho měl momentálně prospěch. To je nesmysl.
                    Za mě měl být RF, druhou, stejně spravedlivou, variantou byl VSC v sektoru č. 3 a nejméně spravedlivé bylo nakonec zvolené řešení SC, kterému nasadil Masi korunu těmi zmatky a tím, co nakonec předvedl.

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jako jo, to souhlasím. RF byla regulérní možnost. Osobně nevím, jaké jsou podmínky na jejich vyvěšení.
                      Rozdíl mezi dřívějšími vlajkami vidím jen v době opravy tratě. V Arábii nebo Imole opravy trvaly přes půl hodiny, tedy by se jelo za SC nejmíň 10kol.
                      Jestli to byl důvod nevím. Ale jak říkáš, vyvěsit RF jen proto, aby z toho měl Mercedes momentální prospěch nejde.
                      na druhou stranu, kdyby v Imole nebo Silverstone jel SC aspoň jedno kolo, LH by tam byl bez bodu a v Abu nebylo co řešit. Můžu se taky rozčilovat, proč vyvěsili RF, když stačil SC.
                      Těžko v tom najít pravdu a správný postup, pokud to vezmeš v kontextu celé sezony. 03

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Ale Masi je tam od toho, by hlídal regulérnost závodů a ne aby porušoval pravidla. A je přece úplně jedno, kdo a kolikrát z něčeho těžil, pokud to bylo podle pravidel. Tady jde o to, že tohle podle pravidel nebylo ani náhodou. A největší hnus je, že si v rozporu s pravidly počínal ten, kdo má nad jejich dodržováním kontrolu.
                    Minulý závod přerušil a těžil z toho kdo??? RedBull, nikoliv Mercedes Tak tu zase pořád nelži.

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Masi plnil to, co po něm VŠECHNY týmy chtěly. Aby se co nejvíc závodilo a závody nedojížděly za SC. Mercedes nemá fňukat, že se splnilo co sami chtěli.
                      V pravidlech je, že jeho rozhodnutí je nad body 14.1, tedy žádné neporušil.

                      Já napsal "těžil" zcela úmyslně. Max sice v Arábii získal výhodu, ale nevytěžil z toho ani bod. Mercedes z toho vytěžil 18b v Imole a 26b v Silverstone. Tak nelži ty. 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama