DISKUZE K ČLÁNKU Jak vnímá Hamilton poslední závod sezóny. Rostou obavy z Masiho nadvlády

Málokdy v historii Formule 1 měla korunovace (prozatím) nového šampiona takovou dohru. Jistě, byly tu kontroverze třeba v roce 1964, ale to ještě nebyla komunikace na takové úrovni, aby se o myšlenkách jednoho z účastníků dozvěděl svět prakticky okamžitě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak vnímá Hamilton poslední závod sezóny. Rostou obavy z Masiho nadvlády

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 14.12.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2021 16:18
Pokud příští rok Lewis a Mercedes pojede, tak… »
» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2021 17:01
Docela hezky se k tomu vyjádřili v EisKingu.… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 13.12.2021 13:50
Já jsem si říkal, že takovej frajer jako on, bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Hoši tak dneska se jezdí na těch 18".

    Jó to byly časy když sem na nich taky jezdil 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Já měl nejvíc 17 palcové na KIA Ceed kde jsou základ 15 palcová kola, ale úplně mě to nenadchlo. Ale na formulích to nevypadá špatně, a brzdy by mohli být lépe chlazené a účinnější. Teď jen aby fungovali alespoň tak dobře jako současná kombinace pneu/disk. A pokud koukám správně, tak Botas už by měl jezdit s Alfou a Russel s Mercedesem. [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      18" zmní jsou paráda no 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Já mám 17", sice to nevypadá kdo ví jak, ale fungují a tlumí.To preferuji... Záleží na autě ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Mám 17 letní a 16 zimní. Před 7-mi lety jsem jezdil na 14". a mám pocit, že je to buřt. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.172.XXX
    On vlastně Ross Brawn chtěl sprinty. 18 Tak se mu to splnilo. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Ross ale nechtěl tenhle podvod, ono se o tom prej šuškalo ještě před závodem, jaký jsou scénáře to "držet do posledního kola"

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Upřímně já nechápu, pokud FIA vadí že jsou závody dlouhé a nudné, proč se kvalda nejede v sobotu dopoledne, odpoledne 75 km sprint, v neděli dopoledne druhý 75 km sprint a v neděli odpoledne 150 km závod. Km najedou stejné, bude mít tři starty za víkend, tři stupně s šampaňským, jestli chtějí můj souhlas, tak ho mají. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Já bych jezdil kvůli emisím vždycky jen jedno kolo. Prostě sprint. Auto na čele staré gumy a ten za ním na novejch. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          85.158.196.XXX
          Pneumatiky do takového závodu by se měli losovat, polovina by si vylosovala nové softy, a druhá polovina ojeté hardy. A pořadí na startu by bylo v opačném pořadí jako předchozí závod. To by bylo napětí a akce. 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    To zase byla jednou pořádná křivárna.........

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MiGac21

    MiGac21

    88.103.226.XXX
    Měl to tydýt zastavit a dát restart z pevných pozic ve správným pořadí. Takhle z toho udělal jen tyjátr... 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    jumpman... FIA aktivně nevyhledává...

    Já si myslím, že to jako ani není reálné... Policie dělá nějakou prevenci, dělá nějaké obchůzky, ale stejně předpokládám, že drtivá většina jejich práce je na základě udání... Je to prostě logické, že týmy, které zaměstnávají ty největší mozky v oboru, spíše rozpoznají špinavé triky, než komisaři / delegáti FIA... Takhle to podle mě bylo vždycky a nevidím naději, že by to kdy mohlo být jinak... Ti nejlepší budou spíše pracovat pro týmy, aby vymýšleli jak se do těch pravidel "vejít", než pro FIA, aby dohlíželi na jejich dodržování...

    Třeba ta kontroverze s motorem Ferrari, na to v životě sama FIA nemohla přijít... Tam musela přijít celá řada podnětů od Mercedesu, Hondy i Renaultu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      možná ti to zní logicky, ale FIA má dokumentaci všech vozů a zároveň má dost odborníků na její posouzení. Možná nejsou schopni přijít na všechno, ale měli by být, když to chtějí posuzovat. Oni ale vždy čekají na podnět od některého týmu.
      Když už taháš to ferrari, neříkej mi, že spíš vydedukuje něco soupeřův tým na základě GPS, když má FIA k dispozici všechny údaje, včetně průtoků paliva, toku energie v rekuperaci a zároveň stejná GPS data. Tam je spíš lenost něco hledat a to za mě není dobře.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Týmy aktivně závodí tak ví co je a co není možné, kde mají sami rezervu a co je zkrátka přes... Dokumentace je jedna věc, ale know how je zásadní...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Neříkám, že nemáš pravdu. Jen chci dodat k té FIA, že když tehdy měl Vettel ve voze o 5 kg paliva více, než by měl mít, tak z toho byli techničtí delegáti FIA totálně zmatení. A to přes to, že by mělo být vše jasné.
        Neříkám, že odhalit ten průtokoměr bylo snadné a ono by se to asi ani nevyřešilo, pokud by nedošlo k dohodě mezi FIA a Ferrari, kdy to díky Ferrari teď nemůže používat už nikdo. Kdyby tehdy Mercedes, Honda nebo Renault věděli, která bije, tak by nebylo třeba dohody a Ferrari by bylo prostě diskvalifikováno z ročníku, kdy to používali.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama