DISKUZE K ČLÁNKU Další trest pro Verstappena: po závodě dostává za kolizi s Hamiltonem 10 sekund navíc + VIDEO

Holandský pilot dostal od komisařů ještě jeden trest za prohřešek, kdy před sebe "nevyzpytatelně" pouštěl Lewise Hamiltona. Málem tak přišel o druhé místo a cenné tři mistrovské body.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další trest pro Verstappena: po závodě dostává za kolizi s Hamiltonem 10 sekund navíc + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 353, poslední 09.12.2021 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 10 lidí) 06.12.2021 15:52
Hele nezlob se na mě, ale v Silverstone byla… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 9 lidí) 06.12.2021 09:25
Za mě chování Maxe totální odpad a posuzování FIA… »
» rock (Hlasovali 5 lidé) 06.12.2021 08:46
Lehce od věci: Ještě před pár lety šli piloti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Když se kouknete na čísla, tak je to neskutečně podobný roku 2016 kdy Ham bojoval o titul s Rosbergem. Poslední 4 závody jel Hamilton na povinné vítězství a vyhrál je, problém je že Rosbergovi stačili ta 2 místa. Teď Hamilton má stejný cíl ale má to stále ve svých rukách.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Ve skutečnosti je to dost jiné... Protože to byl boj v rámci jednoho týmu a Mercedes měl oba tituly v kapse, šlo o jen o to, kdo bude šampion... Současně byl ve vzduchu zdvižený prst, který jezdcům zakazoval spolu kolidovat... Tahle režie tam teď chybí...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jj, bylo to víc průhledné r.2016 .... ale stejně mě naštval Mercedes když slíbily že se do jejich souboje nebudou plést (protože tituly byly jejich), ale nakonec pořád prudily Hama ať přídá, atd!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No oni se pletli už v Monaku, když Nico musel Lewise pustit a jen díky tomu vyhrál. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Tehdá ale jel Nico na vlhku jak s hnojem, co si tak pamatuju.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To máš pravdu. Měl technický problém a jel tak pomalu do konce závodu. Ale pořád pomohl Hamiltonovi k vítězství. Za odměnu ho Hamík vyšoupl mimo trať hned v dalším závodě a když jel jak s hnojem v Maďarsku Hamilton, žádné pouštění se nekonalo. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.225.XXX
            Co to meleš? Ty o Monaku a nějakém pouštění vůbec nepiš. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Chceš říct, že tam Nico Lewise nepustil? Na příkaz týmu? Copak, najednou je TR v pořádku? 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                O TR nejde. Jde o tvé názory a tvé vnímání událostí v Monaku.
                Když si zase budu chtít hrát na Mika17, tak tu budu blábolit o tom, že Lewis Nica regulérně předjel na trati v férovém souboji. A o žádnou TR se nejednalo. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A nechceš si někdy hrát na Mika17 tím, že budeš používat jeho argumenty? Hrát si na mne a používat tvé vlastní nějak nedává smysl. 13
                  Jednak ho pustil po první zatáčce (jestli si na to dobře vzpomínám), kde se předjet regulérně nedá, za druhé bylo zřetelně vidět, že Nico sundal nohu z plynu a za třetí zaznělo něco v rádiu.
                  Hrát si na Odina, vymýšlel bych konspiraci na téma, jak někdo úmyslně Nicovi poškodil auto, aby ten závod nemohl vyhrát. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.225.XXX
                    Klidně si na Mika17 zahraju a použiju jeho argumenty. Nico jel v Monaku dost pomalu, pochybuji, že mu někdo z týmu držel nohu, aby mohl přidat plyn a ujet Lewisovi. (to je jeden z Mikových argumentů). Nebo druhý: Kdyby si Nico najel potřebný náskok, nemohl by ho Lewis předjet. Tak o jaké TR mluvíš??? A zrovna v Monaku??? 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Až na to, že jsi ty mé názorty totálně obrátil na hlavu.
                      1. Opravdu jsem netvrdil, že někdo z týmu Nicovi úmyslně škodil (visel mu na křídle, jako jsem psal tehdy). Prostě proběhla TR, stejně jako proběhla třeba u RB v Brazílii 2012.
                      2. Já také netvrdím, že byl Nico rychlejší, jako ty tehdy u Kimiho. 12

                      Je zajímavé, jak vidíš TR za každým druhým pitstopem kolegy Vettela v roce 2013, nebo 2018. Ale jak zazní v rádiu, že se má Lewis pustit, následně Nico na úseku, kde se nedá normálně předjet, zpomalí, tak to najednou TR není. No hlavně, že máš ten objektivní pohled. 13

                      Ne, já fakt netvrdím, že byl Nico úmyslně zpomalován, nebo mu úmyslně pokazili auto. To bych si hrál na tebe. Prostě měl technický problém a musel Lewise pustit, aby mohl Mercedes vyhrát. Říká se tomu týmová režie a používá se ve chvílích, kdy to dává smysl. Třeba aby jeden z týmu vyhrát mohl, když ten druhý na to nemá šanci. 14

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Tak si zahraju ještě na Mika. Dej odkaz, kde jsem tvrdil, že Kimimu úmyslně poškozovali auto.

                        V Monaku jsme se přeli o tom, že tým Kimiho "poškodil", když ho povolal nepochopitelně předčasně k pitstopu. I sám Kimi si na to stěžoval (a Kimi si stěžuje opravdu málo kdy). Já jsem to považoval za TR. Ty za férový souboj "na trati". I když to byla prachsprostá výměna pozic přes boxy a-lá éra na přelomu tisíciletí.
                        Já TR chápu jak v případě Vettel / Kimi, tak Rosberg / Hamilton. Zpochybňuji pouze tvé chápání, kdy vnímáš TR jen kdy je použita proti tvým oblíbencům. Když je použita ve prospěch tvých oblíbenců, tak ji odmítáš uznat. I za cenu, že ze sebe uděláš totálního blba. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          A kde jsem psal, že jsi to tvrdil u Kimiho? Ikdyž mám takové tušení, že jsi nějak řešil počet jeho poruch v roce 2018. Ale měl jsem na mysli MW v roce 2013. Takže jo, hraj si na Mika. Ale správně. 03

                          Jo, já vidím rozdíl v tom, že někdo nechá 2 piloty, aby si to rozdali přímo na trati a tím, že někdo řekne do rádia, že má 1 pilot zpomalit, ten sundá nohu z plynu a nechá kolegu předjet.
                          A nezkoušej tu ohranou písničku s provozem. Je na časech prokázáno, že v sektorech kde za někým byl, neztratil víc času, než dělal rozdíl po vyjetí z boxů. Prostě Seb byl na starších gumách rychlejší, než Kimi na nových a proto vyhrál. Nikdo Kimiho v boxech nezdržel, ani mu do vysílačky neříkal, že má zpomalit. Že vyhraje rychlejší, tomu říkám férový přístup. Muset pouštět kolegu, se kterým bojuješ o titul, neférový. Dobře, máš to naopak. Tvoje věc. 13

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            88.103.225.XXX
                            Ano, bezprostředně po Malajsii jsem napsal, že od teď už bude Mark Webber jezdit s prázdnou nádrží a bez kol. Což se hned následující GP Číny potvrdilo. Jsem holt vizionář s tím se musíš smířit, že do uBullenců Hornera s Helmutem vidím, jak do nadmutý kozy. 03 18
                            Já tvrdím spolu s Kimim, že pitstop nebyl v té době nutný a Kimi mohl klidně kroužit na prvním místě na stejných pneumatikách do předposledního kola závodu. 13 U férových týmů je zvykem pilotovi před pitstopem ohlásit, aby za to vzal a gumy zlikvidoval, čímž si najede ještě náskok. Dokonce se tohle praktikuje i u Mercedesu v případě Bottase. U Ferrari se to praktikuje jen s někým.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Vizionář? Předtím i rok potom, měl víc problémů Vettel, někdy se ta smůla musela obrátit i na kolegu. Že si ty vybereš jen to období, které ti do tvé teorie zapadá není vizionářství, ale taková aplikace Forerova efektu na F1. 12
                              Jasně. Kdyby tým chtěl aplikovat TR, nenechal by oba závodit a přezul je hned po sobě. A vyhrál by Kimi. To už jsem ti odsouhlasil. Já preferuju raději to závodění na trati, než týmovou režii z boxů. A na získání náskoku měl Kimi víc jak třetinu závodu. Bohužel neměl u rychlost, aby Sebovi ujel. To převedl názorně v těch několika rychlých kolech, kdy nedokázal ani využít lepších gum.
                              Jak se to má dělat předvedl Ricci rok poté. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Jenže Miku, to samé čím argumentuješ u Kimiho (že si nenajel náskok) můžu směle použít v případě Nica. Kdyby si najel náskok, tak těžko bude rádio. Stejně jako těžko by Kimiho Vettel předjížděl přes boxy... I když... Tam bylo jasně vidět, že Vettela nechávají kroužit tak dlouho, než mu vytvořili okno pro pitstop a návrat před Kimiho. V obou případech to byla TR. Ricci nic nepředvedl. Ricci jen tobě a podobným ukázal, že v Monaku lze udržet vedení i s pomalým autem, když neuděláš chybu a tým ti to nepokazí. 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Ricci ukázal, že je super si najet pár sekund náskok, aby ho pak nemohl nikdo podseknout. Kdyby tohle udělal Kimi, nebylo co řešit. Vyhrál by. Jenže neměl na to Sebovi ujet. prokazoval to celý závod. 13
                                  Jo, rozdíl mezi námi je v tom, že já ani omylem netvrdím, že bylo v tom závodě Rosbergovi nefér ublíženo a že byl rychlejší a lewise by porazil.
                                  Byl pomalejší, Lewis by se před něj stejně dostal (stejným způsobem, jako Seb před Kimiho), jen by nevyhrál (skončil by 4.) a nezískal by na Nica 19b, ale jen 6b.
                                  Podívej se prosím, na co jsi vůbec reagoval.
                                  Kaša si stěžoval, jak chudákovi Hamiltonovi tým kecal do toho, jak moc trapný Abu 2016 bylo. Ikdyž slibovali, že se do jejich souboje nebudou plést. Ale nějak vytěsnil, že kdyby se do toho tým nepletl už v Monaku, v Abu by Nico seděl na tribuně, pil si šampíčko a vychutnával titul získaný už v Brazílii. 03
                                  O tom ten můj příspěvek byl.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama