DISKUZE K ČLÁNKU Další trest pro Verstappena: po závodě dostává za kolizi s Hamiltonem 10 sekund navíc + VIDEO
Holandský pilot dostal od komisařů ještě jeden trest za prohřešek, kdy před sebe "nevyzpytatelně" pouštěl Lewise Hamiltona. Málem tak přišel o druhé místo a cenné tři mistrovské body.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Další trest pro Verstappena: po závodě dostává za kolizi s Hamiltonem 10 sekund navíc + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
13:41 06.12.2021 88.101.227.XXXKdyž se kouknete na čísla, tak je to neskutečně podobný roku 2016 kdy Ham bojoval o titul s Rosbergem. Poslední 4 závody jel Hamilton na povinné vítězství a vyhrál je, problém je že Rosbergovi stačili ta 2 místa. Teď Hamilton má stejný cíl ale má to stále ve svých rukách.-
Fanda.LH
13:51 06.12.2021 85.162.8.XXXVe skutečnosti je to dost jiné... Protože to byl boj v rámci jednoho týmu a Mercedes měl oba tituly v kapse, šlo o jen o to, kdo bude šampion... Současně byl ve vzduchu zdvižený prst, který jezdcům zakazoval spolu kolidovat... Tahle režie tam teď chybí...-
-
-
-
Mike17
15:21 06.12.2021 185.149.130.XXXTo máš pravdu. Měl technický problém a jel tak pomalu do konce závodu. Ale pořád pomohl Hamiltonovi k vítězství. Za odměnu ho Hamík vyšoupl mimo trať hned v dalším závodě a když jel jak s hnojem v Maďarsku Hamilton, žádné pouštění se nekonalo.
-
-
-
-
-
Mike17
14:09 07.12.2021 185.149.130.XXXA nechceš si někdy hrát na Mika17 tím, že budeš používat jeho argumenty? Hrát si na mne a používat tvé vlastní nějak nedává smysl.
Jednak ho pustil po první zatáčce (jestli si na to dobře vzpomínám), kde se předjet regulérně nedá, za druhé bylo zřetelně vidět, že Nico sundal nohu z plynu a za třetí zaznělo něco v rádiu.
Hrát si na Odina, vymýšlel bych konspiraci na téma, jak někdo úmyslně Nicovi poškodil auto, aby ten závod nemohl vyhrát.-
odin
19:45 07.12.2021 88.103.225.XXXKlidně si na Mika17 zahraju a použiju jeho argumenty. Nico jel v Monaku dost pomalu, pochybuji, že mu někdo z týmu držel nohu, aby mohl přidat plyn a ujet Lewisovi. (to je jeden z Mikových argumentů). Nebo druhý: Kdyby si Nico najel potřebný náskok, nemohl by ho Lewis předjet. Tak o jaké TR mluvíš??? A zrovna v Monaku???-
Mike17
14:08 08.12.2021 185.149.130.XXXAž na to, že jsi ty mé názorty totálně obrátil na hlavu.
1. Opravdu jsem netvrdil, že někdo z týmu Nicovi úmyslně škodil (visel mu na křídle, jako jsem psal tehdy). Prostě proběhla TR, stejně jako proběhla třeba u RB v Brazílii 2012.
2. Já také netvrdím, že byl Nico rychlejší, jako ty tehdy u Kimiho.
Je zajímavé, jak vidíš TR za každým druhým pitstopem kolegy Vettela v roce 2013, nebo 2018. Ale jak zazní v rádiu, že se má Lewis pustit, následně Nico na úseku, kde se nedá normálně předjet, zpomalí, tak to najednou TR není. No hlavně, že máš ten objektivní pohled.
Ne, já fakt netvrdím, že byl Nico úmyslně zpomalován, nebo mu úmyslně pokazili auto. To bych si hrál na tebe. Prostě měl technický problém a musel Lewise pustit, aby mohl Mercedes vyhrát. Říká se tomu týmová režie a používá se ve chvílích, kdy to dává smysl. Třeba aby jeden z týmu vyhrát mohl, když ten druhý na to nemá šanci.-
odin
17:39 08.12.2021 77.240.96.XXXTak si zahraju ještě na Mika. Dej odkaz, kde jsem tvrdil, že Kimimu úmyslně poškozovali auto.
V Monaku jsme se přeli o tom, že tým Kimiho "poškodil", když ho povolal nepochopitelně předčasně k pitstopu. I sám Kimi si na to stěžoval (a Kimi si stěžuje opravdu málo kdy). Já jsem to považoval za TR. Ty za férový souboj "na trati". I když to byla prachsprostá výměna pozic přes boxy a-lá éra na přelomu tisíciletí.
Já TR chápu jak v případě Vettel / Kimi, tak Rosberg / Hamilton. Zpochybňuji pouze tvé chápání, kdy vnímáš TR jen kdy je použita proti tvým oblíbencům. Když je použita ve prospěch tvých oblíbenců, tak ji odmítáš uznat. I za cenu, že ze sebe uděláš totálního blba.-
Mike17
17:50 08.12.2021 185.149.130.XXXA kde jsem psal, že jsi to tvrdil u Kimiho? Ikdyž mám takové tušení, že jsi nějak řešil počet jeho poruch v roce 2018. Ale měl jsem na mysli MW v roce 2013. Takže jo, hraj si na Mika. Ale správně.
Jo, já vidím rozdíl v tom, že někdo nechá 2 piloty, aby si to rozdali přímo na trati a tím, že někdo řekne do rádia, že má 1 pilot zpomalit, ten sundá nohu z plynu a nechá kolegu předjet.
A nezkoušej tu ohranou písničku s provozem. Je na časech prokázáno, že v sektorech kde za někým byl, neztratil víc času, než dělal rozdíl po vyjetí z boxů. Prostě Seb byl na starších gumách rychlejší, než Kimi na nových a proto vyhrál. Nikdo Kimiho v boxech nezdržel, ani mu do vysílačky neříkal, že má zpomalit. Že vyhraje rychlejší, tomu říkám férový přístup. Muset pouštět kolegu, se kterým bojuješ o titul, neférový. Dobře, máš to naopak. Tvoje věc.-
odin
19:24 08.12.2021 88.103.225.XXXAno, bezprostředně po Malajsii jsem napsal, že od teď už bude Mark Webber jezdit s prázdnou nádrží a bez kol. Což se hned následující GP Číny potvrdilo. Jsem holt vizionář s tím se musíš smířit, že do uBullenců Hornera s Helmutem vidím, jak do nadmutý kozy.
Já tvrdím spolu s Kimim, že pitstop nebyl v té době nutný a Kimi mohl klidně kroužit na prvním místě na stejných pneumatikách do předposledního kola závodu. U férových týmů je zvykem pilotovi před pitstopem ohlásit, aby za to vzal a gumy zlikvidoval, čímž si najede ještě náskok. Dokonce se tohle praktikuje i u Mercedesu v případě Bottase. U Ferrari se to praktikuje jen s někým.-
Mike17
10:14 09.12.2021 185.149.130.XXXVizionář? Předtím i rok potom, měl víc problémů Vettel, někdy se ta smůla musela obrátit i na kolegu. Že si ty vybereš jen to období, které ti do tvé teorie zapadá není vizionářství, ale taková aplikace Forerova efektu na F1.
Jasně. Kdyby tým chtěl aplikovat TR, nenechal by oba závodit a přezul je hned po sobě. A vyhrál by Kimi. To už jsem ti odsouhlasil. Já preferuju raději to závodění na trati, než týmovou režii z boxů. A na získání náskoku měl Kimi víc jak třetinu závodu. Bohužel neměl u rychlost, aby Sebovi ujel. To převedl názorně v těch několika rychlých kolech, kdy nedokázal ani využít lepších gum.
Jak se to má dělat předvedl Ricci rok poté.-
odin
11:02 09.12.2021 77.240.96.XXXJenže Miku, to samé čím argumentuješ u Kimiho (že si nenajel náskok) můžu směle použít v případě Nica. Kdyby si najel náskok, tak těžko bude rádio. Stejně jako těžko by Kimiho Vettel předjížděl přes boxy... I když... Tam bylo jasně vidět, že Vettela nechávají kroužit tak dlouho, než mu vytvořili okno pro pitstop a návrat před Kimiho. V obou případech to byla TR. Ricci nic nepředvedl. Ricci jen tobě a podobným ukázal, že v Monaku lze udržet vedení i s pomalým autem, když neuděláš chybu a tým ti to nepokazí.-
Mike17
11:34 09.12.2021 185.149.130.XXXRicci ukázal, že je super si najet pár sekund náskok, aby ho pak nemohl nikdo podseknout. Kdyby tohle udělal Kimi, nebylo co řešit. Vyhrál by. Jenže neměl na to Sebovi ujet. prokazoval to celý závod.
Jo, rozdíl mezi námi je v tom, že já ani omylem netvrdím, že bylo v tom závodě Rosbergovi nefér ublíženo a že byl rychlejší a lewise by porazil.
Byl pomalejší, Lewis by se před něj stejně dostal (stejným způsobem, jako Seb před Kimiho), jen by nevyhrál (skončil by 4.) a nezískal by na Nica 19b, ale jen 6b.
Podívej se prosím, na co jsi vůbec reagoval.
Kaša si stěžoval, jak chudákovi Hamiltonovi tým kecal do toho, jak moc trapný Abu 2016 bylo. Ikdyž slibovali, že se do jejich souboje nebudou plést. Ale nějak vytěsnil, že kdyby se do toho tým nepletl už v Monaku, v Abu by Nico seděl na tribuně, pil si šampíčko a vychutnával titul získaný už v Brazílii.
O tom ten můj příspěvek byl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek