DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru
Pirelli zahájilo vyšetřování série defektů, které postihly některé jezdce v průběhu Velké ceny Kataru. Po pátečních trénincích přitom nic nenaznačovalo na možné problémy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Svaja-K.V.
(Hlasovalo 9 lidí)
23.11.2021 19:53
Proč myslíš, že to je vtip?? Já myslím, že to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
HellHogr
11:54 23.11.2021 31.30.160.XXXPirelli řeklo kolik jednotlivé sady vydrží kol, potom může nastat defekt (jako u silničních pneu když přesáhneš životnost celkem logicky) a týmy to porušovali celkem vesele. FIA a vedení F1 ukoluje Pirelli ať dělají pneu, které degradují a to je logický důsledek takové degradace, za tohle Pirelli nemůže-
badys
12:04 23.11.2021 46.13.68.XXXNevím jaké má Pirelli zadání , ale závodní guma by hlavně ideálně nikdy neměla bouchnot. Já chápu , že v rámci atraktivity je dobré mít životnost pneu tak 20 kol a pak jet na výměnu. Mně se to tak taky líbí . Ale konec životnosti závodní pne je provázeno tím, že ztratí jakoukoli přilnavost a donutí jet na výměnu. Bouchnutí by byl až extrém , ke kterému by v závodě nemělo nikdy dojít.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:33 23.11.2021 185.149.130.XXXTak změnily se gumy, změnilo se to, jak to vozům sedlo.
Jestli si myslíš, že Pirelli něco vyrobilo tak, aby to nějak sedlo RB, aniž by probehl nějaký test....
Ikdyž neříkal jsi náhodou, že degradace gum nehrála v závodech žádnou roli a jak bylo auto rychlé v kvaldě, bylo i v závodech?
Ferrari si mělo rozmyslet, jestli se k explozím gum přidat. Třeba je špatně používali, jak píšeš pořád u Maxe v Baku.-
HellHogr
11:53 23.11.2021 31.30.160.XXXNevím co tím básník chtěl říct. Jaký test nových pneu Pirelli proběhl? vždyť to bylo veřejné tajmeství, že RB už před Barcelonou psal FIA a Pirelli požadavky na pneu a na ty požadavky se pak přešlo. Já nikdy neříkal, že degradace pneu nehrála roli, ale bavíme se o roku 2013 a ne 2012-
Mike17
11:56 23.11.2021 185.149.130.XXXPrávě, že žádný. Tak jak mohlo Pirelli něco vyrobit na zakázku RB?
Ano, RB upozorňoval už před Silverstone na nebezpečnost těch gum. A upss, v Silverstone to přišlo. Kupodivu ne na voze RB, ale na jiných včetně Ferrari.
A jakože jen v sezoně 2012 nehrály gumy v závodech žádnou roli, nebo jen v roce 2013 hrály?
Nechceš se na ten rok 2012 někdy podívat? Tvrdíš, že ho znáš. Napovím. Třeba na to, kdo všechno dokázal ten rok v závodech vyhrát, právě díky gumám.-
-
-
HellHogr
14:15 23.11.2021 31.30.160.XXXMě se nic nevrací. Kde píšu, že degradace neměla vliv ve 2012? Já tě upozornil, že se bavíme o sezoně 2013, nevím proč si tu začal tahat 2012? Jakože v dalších sezonách degradace pak už nehrála vliv? jo to jsme viděli letos, nevím proč máš potřebu se furt střílet do noh A RB ukazoval na to až před Silverstoně? RB na tom brečel ještě před Barcelonou, už posílal míry Pirelli jak to chcou-
Mike17
14:42 23.11.2021 185.149.130.XXXTam, kde dáváš výsledky z kvalifikací jako důkaz rychlosti vozu v závodech.
To, že ignoruješ, že ty časy zajel jakýsi pilot, už je detail.
Takovou roli, jakou hrály v roce 2012 neměly gumy nikdy předtím, ani potom. Od té doby se nikdy nestalo, aby průměrný tým vyhrál, aniž by favoriti odpadli. Ani se nestalo, aby za půl sezony vyhrálo tolik různých pilotů a tolik různých stájí.-
HellHogr
16:22 23.11.2021 31.30.160.XXXJá jsem zapomněl, že letos nevyhrála Alpina aha takže rychlost v Q není indikací rychlosti vozu, ale pilota? a ten pilot to šlape jako ve Flinstonů teda jo? ne, pneu od té doby vždy hráli velkou roli, 2012 byl divoký i tím, že nejrychlejší auto RN besbíral otakové body, jaké mělo-
Mike17
18:31 23.11.2021 185.149.130.XXXVyhrála Alpina. A ty jsi opět nepostřehl, že jsem napsal "aniž favoriti odpadli", nebo sis nevšiml kolize na začátku Maďarska? No, ono je to jedno. Ty si nevšímáš ničeho.
Všiml sis, že Alpina nevyhrála kvaldu a závod jo? Jednou ti dojde, že výkony v kvalifikacích jsou u vozů různé, než v závodech. A možná ti i dojde, že pilot na ty časy má taky vliv a nejde z jeho časů dělat přesné závěry jen o autě. Ale až ti to dojde, to bude pecka.
A s tou poslední větou se dá souhlasit. Nejlepší auto nesbíralo v první půlce tolik bodů, kolik mohlo. Na konci chyběly.-
-
-
Mike17
21:52 23.11.2021 185.149.130.XXXCHápu. Nevšiml sis, že na začátku byla kolize, která 2 z té 4členné špičky vyřadila úplně a jednoho do druhé půlky pole. A ten čtvrtý se vyřadil špatným pitstopem taky.
Ale jistě si můžeš myslet, že by Alpina vyhrála, ikdyby kolize nebyla a oba RB i oba Mercedesy jely dál.
Za mne by neměli ani bednu, ale tvojí fantazii meze nekladu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek