DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru

Pirelli zahájilo vyšetřování série defektů, které postihly některé jezdce v průběhu Velké ceny Kataru. Po pátečních trénincích přitom nic nenaznačovalo na možné problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bylo to nebezpečné, měli by vyrábět lepší pneumatiky!" Pirelli vyšetřuje defekty z Kataru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 25.11.2021 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 19:53
Proč myslíš, že to je vtip?? Já myslím, že to je… »
» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 20:38
Alonso nikdy nebyl dobrý v Q. »
» Svaja-K.V. (Hlasovalo 9 lidí) 23.11.2021 21:09
A jak mu pomohl jeho kolega? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Co to je za doporučení............. že ti po 30 kol. guma bouchne ? To jsou potom ty gumy nebezpečné. Po cca ujetí 30 kol může ta guma tak akorát klouzat , že se na ní nedá jet , ale ne bouchnout.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Pirelli řeklo kolik jednotlivé sady vydrží kol, potom může nastat defekt (jako u silničních pneu když přesáhneš životnost celkem logicky) a týmy to porušovali celkem vesele. FIA a vedení F1 ukoluje Pirelli ať dělají pneu, které degradují a to je logický důsledek takové degradace, za tohle Pirelli nemůže

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          badys

          46.13.68.XXX
          Nevím jaké má Pirelli zadání , ale závodní guma by hlavně ideálně nikdy neměla bouchnot. Já chápu , že v rámci atraktivity je dobré mít životnost pneu tak 20 kol a pak jet na výměnu. Mně se to tak taky líbí . Ale konec životnosti závodní pne je provázeno tím, že ztratí jakoukoli přilnavost a donutí jet na výměnu. Bouchnutí by byl až extrém , ke kterému by v závodě nemělo nikdy dojít.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Já mám jasno. Může za to RB. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Budou se zase měnit pneu v sezoně na míru RB jako 2013?

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Samozřejmě, proto to píšu.
        Tak jako v roce 2013 RB žádná guma neprdla, tak se to měnilo jen kvůli RB a ne kvůli týmům, kterým ty gumy prdly.
        Stejně tak logicky to bude jen kvůli RB letos ne? 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          Já psal, že se měnilo kvůli RB? já psal na míru RB, protože po té změně (kde RB psal Pirelli a FIA jak si to představuje), tak začala dominance RB a Vettela v tom roce co zabila celou sezonu, úplná nahodička

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak změnily se gumy, změnilo se to, jak to vozům sedlo.
            Jestli si myslíš, že Pirelli něco vyrobilo tak, aby to nějak sedlo RB, aniž by probehl nějaký test....
            Ikdyž neříkal jsi náhodou, že degradace gum nehrála v závodech žádnou roli a jak bylo auto rychlé v kvaldě, bylo i v závodech? 19
            Ferrari si mělo rozmyslet, jestli se k explozím gum přidat. Třeba je špatně používali, jak píšeš pořád u Maxe v Baku. 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Nevím co tím básník chtěl říct. Jaký test nových pneu Pirelli proběhl? vždyť to bylo veřejné tajmeství, že RB už před Barcelonou psal FIA a Pirelli požadavky na pneu a na ty požadavky se pak přešlo. Já nikdy neříkal, že degradace pneu nehrála roli, ale bavíme se o roku 2013 a ne 2012 03

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Právě, že žádný. Tak jak mohlo Pirelli něco vyrobit na zakázku RB?
                Ano, RB upozorňoval už před Silverstone na nebezpečnost těch gum. A upss, v Silverstone to přišlo. Kupodivu ne na voze RB, ale na jiných včetně Ferrari.
                A jakože jen v sezoně 2012 nehrály gumy v závodech žádnou roli, nebo jen v roce 2013 hrály?
                Nechceš se na ten rok 2012 někdy podívat? Tvrdíš, že ho znáš. Napovím. Třeba na to, kdo všechno dokázal ten rok v závodech vyhrát, právě díky gumám. 12

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.160.XXX
                  Miku, ty jsi zase tak zmatenej až to není možný 18

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Naopak. Já se skvěle bavím tím, jak se ti ty hejty pěkně vrací. 13

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      Mě se nic nevrací. Kde píšu, že degradace neměla vliv ve 2012? Já tě upozornil, že se bavíme o sezoně 2013, nevím proč si tu začal tahat 2012? Jakože v dalších sezonách degradace pak už nehrála vliv? jo to jsme viděli letos, nevím proč máš potřebu se furt střílet do noh 11 A RB ukazoval na to až před Silverstoně? RB na tom brečel ještě před Barcelonou, už posílal míry Pirelli jak to chcou

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tam, kde dáváš výsledky z kvalifikací jako důkaz rychlosti vozu v závodech.
                        To, že ignoruješ, že ty časy zajel jakýsi pilot, už je detail. 12

                        Takovou roli, jakou hrály v roce 2012 neměly gumy nikdy předtím, ani potom. Od té doby se nikdy nestalo, aby průměrný tým vyhrál, aniž by favoriti odpadli. Ani se nestalo, aby za půl sezony vyhrálo tolik různých pilotů a tolik různých stájí. 13

                        + 1 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.160.XXX
                          Já jsem zapomněl, že letos nevyhrála Alpina 11 aha takže rychlost v Q není indikací rychlosti vozu, ale pilota? a ten pilot to šlape jako ve Flinstonů teda jo? 18 ne, pneu od té doby vždy hráli velkou roli, 2012 byl divoký i tím, že nejrychlejší auto RN besbíral otakové body, jaké mělo

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Vyhrála Alpina. A ty jsi opět nepostřehl, že jsem napsal "aniž favoriti odpadli", nebo sis nevšiml kolize na začátku Maďarska? 12 No, ono je to jedno. Ty si nevšímáš ničeho. 03
                            Všiml sis, že Alpina nevyhrála kvaldu a závod jo? Jednou ti dojde, že výkony v kvalifikacích jsou u vozů různé, než v závodech. A možná ti i dojde, že pilot na ty časy má taky vliv a nejde z jeho časů dělat přesné závěry jen o autě. Ale až ti to dojde, to bude pecka.
                            A s tou poslední větou se dá souhlasit. Nejlepší auto nesbíralo v první půlce tolik bodů, kolik mohlo. Na konci chyběly. 12

                            + 1 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              31.30.160.XXX
                              Nevím jak ty, ale já ten závod sledoval a favoriti tipu Ham a Verstappen neodpali a ten závod normálně jeli, zase se střílíš do svých nohou dobrovolně

                              + 2 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • HellHogr

                                HellHogr

                                31.30.160.XXX
                                Btw nejlepší auto bylo podle tebe v roce 2012 Ferrari? tak buď si pícháš mariánku a nebo si tu sezonu neviděl 04

                                + 2 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                CHápu. Nevšiml sis, že na začátku byla kolize, která 2 z té 4členné špičky vyřadila úplně a jednoho do druhé půlky pole. A ten čtvrtý se vyřadil špatným pitstopem taky.
                                Ale jistě si můžeš myslet, že by Alpina vyhrála, ikdyby kolize nebyla a oba RB i oba Mercedesy jely dál.
                                Za mne by neměli ani bednu, ale tvojí fantazii meze nekladu. 12

                                + 1 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama