DISKUZE K ČLÁNKU Poslední šance: McLaren musí využívat příležitosti a bodovat

V sezóně 2021 Formule 1 zbývají poslední tři závody. McLaren, který se propadl za Ferrari, musí maximálně využívat své příležitosti a bodovat, chce-li se znovu pokusit o zvrat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední šance: McLaren musí využívat příležitosti a bodovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 153, poslední 20.11.2021 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 19.11.2021 14:27
Taky čtu. A tolik pohoršených příspěvků.... … »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2021 16:54
Leclerc: "Předjíždění zvenčí bude obtížné… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2021 21:49
Montoya: Verstappen jednoznačně chtěl vytlačit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nechcete někdo převzít "diskusi" se Situsem?
    Kluk se potřebuje s někým hádat a já nemám čas ani chuť.
    Stačí pořád kopírovat: "Ano, Max je vinen."
    Dokud ho to nepřestane bavit, nebo dokud nepochopí, že Maxe neobhajuju a trest si zaslouží.
    Udělalo by mu to velkou radost. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Pro Mika aby pochopil rozdíl když se tu ze sebe snaží dělat hlupáka 03

    „Tento rok jsme měli několik incidentů kdy jezdec vytlačil soupeře z trati a některé z nich byly sporné, například když Norris vytlačil Péreze z tratě v Rakousku. Kdyby Verstappen zvládl aspoň sám zůstat na trati, potom by se dalo hovořit o šedé zóně, do které jsme v tomto roku už vstoupili. Je to tvrdá obrana když jezdec na vnější straně musí dát nohu z plynu anebo je to vytlačování z trati? Kdyby Verstappen zůstal na trati, podle mě by se o tom dalo polemizovat. Avšak skutečnost že šel tak pozdě na brzdy a pod takovým úhlem znamenaly, že musel vyjet mimo trať o několik šířek auta. Tím zabránil Hamiltonovi zůstat na trati. To je podle mě jasný příklad vytlačení z trati,“ řekl Palmer.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Mike se tu začíná vytvářet doměnku, že v T1 v Austinu se neměřilo vyjíždění za obrubník 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Nechci s Mikem opět vytvořit nekonečnou debatu kde je to o tom že není schopen uznat že tenhle způsob obrany kdy toho druhého vyžene takovým obloukem bez respektování smysluplného brzdného bodu je nepřijatelný.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          Pokud se nepletu, tak zrovna v Hockenheimu se tohle řešilo xkrát po té dlouhé rovince a pomalé vracečce, že spoustu pilotů tlačilo ty další mimo a padali za to tresty, nechápu co se teď FIA snaží dělat

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ale já napsal doslova, že měl být Max potrestán. 13

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Tak proč to neustále obhajuješ a srovnáváš s diskutabilními případy?! Proč za to neustále napadáš jiný když jsou nespokojeni jak se to zametlo pod koberec?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Napsat, že Hamilton jezdil stejně prasácky neznamená, že Max není vinen. To jsou 2 různé věci.
              Napsat, že to není první vytlačení z tratě, ani první nepotrestané, neznamená, že Max není vinen. Opět: To jsou 2 různé věci.

              Když zaměňujete výroky, pak vám z toho vychází nesmysly.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                Nám z toho nevychází nesmysly, my víme proč by měl být Max za svůj manévr potrestán. Přečti si ten první komentář od Palmera kdyby tě opět někdy napadlo srovnávat to s jinými vytlačeními kde jim alespoň stačila na vlastní manévr trať 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já také vím, proč by měl být Max za svůj manévr potrestán.
                  Má to být podle mne každé vytlačení z tratě. Nepotřebuji na to hledat žádné vyjímky, kdy to neplatí, nebo kdy je to naopak moc. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.101.227.XXX
                    Tak tady mu na to ani nestačila trať, vlastně by mu nestačili ani 2 tratě vedle sebe 12 Až tak to bylo od Maxe mimo, a ani se to nevyšetřovalo.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      A? Jakože když vyjel z tratě i on, je to vytláčení, ale když vyjede jen soupeř, už to vytláčení není? Hmmmm.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.101.227.XXX
                        Když ti nestačí ani trať tak není o čem, ty neumíš číst? Vždy se polemizovalo s tím jestli musí nechat místo nebo ho vyžene aby využil daný prostor na trati jen pro sebe, ale ty teď budeš dělat pitomce že to že minul brzdný bod a udělal si z toho vlastní zatáčku bez limitů na tom vůbec nic nemění? Tak tomu nerozumíš a zjevně nechápeš co tím chce Palmer říci, no jo no. Dopadlo to jak jsem psal, nekonečná debata o tom jak nebudeš schopen uznat že zůstat na trati je alespoň minimální základ.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Umím číst. Vytlačení z tratě je přestupek, který má být podle pravidel trestán.
                          V pravidlech není nic o tom, že je vytlačování v pohodě, když viník zůstane na trati. Pořád je to vytlačování a přestupek proti pravidlům. Tečka.
                          Zbytek jsou jen kecy a snaha najít hůl na psa.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            88.101.227.XXX
                            Jasně, sám píšeš že si to trest zasloužilo ale je to o tom najít hůl na psa 12 Když pochopíš co chce Palmer říci tak pak ti to docvakne.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama