DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce dodatečný trest pro Verstapena. Jaké nové důkazy předložil?

Byl to v závěru GP Brazílie nelítostný souboj o vedení mezi Maxem Verstappenem a Lewisem Hamiltonem. Dokonce tak moc, že si na něj ještě během závodu posvítili sportovní komisaři. Ti se nakonec rozhodli Verstappena netrestat, ovšem Mercedes nyní žádá dodatečné přezkoumání inkriminované situace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce dodatečný trest pro Verstapena. Jaké nové důkazy předložil?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 18.11.2021 21:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2021 16:16
Přiznávám předem, asi je chyba na mé straně, ale… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2021 08:17
Zde je jasně vidět, jak Verstappen jezdí. Tento… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2021 13:56
Tak jak se zde píše. Mělo by se posuzovat (hlavně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.177.21.XXX
    Přiznávám předem, asi je chyba na mé straně, ale o co vlastně jde ? Max jezdí tvrdě, na hraně dost často i za hranou ... ale jen tak je show ? Nebo snad kdyby se tak moc nesnažil a vždy čekal na "vhodnou příležitost" a bránil se 100% fér byla by situace v šampionátu podobná ? Ani prd. Lewis by byl s velkým náskokem na čele, nikým neohrožován by dojel pro další titul a všichni by brečeli, že je nuda. Takhle alespoň není, jenže je fakt, že dneska v době zhýčkalých uplakaných rádobypseudozávodníků i jejich fanoušků a FIA obecně, se už něco jako "tvrdost" nenosí a všichni pláčou jak byl ten či onen manévr nebezpečný a kolik mrtvých zase mohlo být. SC na trati při každý blbosti, trocha nepřízně počasí a nesmí se závodit, pár odvážných manévrů a tolik pláče ... Jakože kdyby to mělo alespoň vliv na výsledky závodu ... Jenže ouha ani to nebylo ... Asi by se F1 měla odehrávat jen digitálně na Playstationu, odpadlo by hodně ubrečenosti z řad pilotů i fanoušků.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Jde o to že porušuje pravidla, a dopouští se taktických faulů, které rozhodčí (komisaři) tolerují. Přijde ti to v pořádku? A co doping, ten je také ok, pokud srovná výkonnost?

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Když nad tím přemýšlím tak se mi zdá nejvíc pravděpodobné že komisaři záměrně nechtěli penalizovat Maxe ikdyž museli vědět že by penalizaci dát měli .... důkazem je dle mého že ani nechtěli vyšetřovat incident, což znamená že nemuseli ani zkoumat data telemetrie, z kterých si myslím že by to bylo jasné! Tudíž bude zajímavé jak to FIA uhraje s tím odvoláním Mercedesu!!! A taky to okoření třenice mezi Mercedesem a RB v politické hře, protože RB údajně plánuje další protesty proti zadnímu křídlu Mercedesu ..... no, ještě to bude zajímavé! 11
    Asi je dle všeho velký tlak v pozadí mít Maxe šampionem a taky možná udržet Hama od 8. titulu i kvůli odkazu Schumiho .... nevím co si o tom mám myslet ...,
    Nebo se tuší že Mercedes má zase dle nových pravidel skvělé auto, tak chcou aspoň na jeden rok přerušit dominanci Mercedesu než se to bude opakovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Mě přijde trapný (až šokující) že by to mohlo projít aniž by se vyjádřili proč je takové počínání v souladu s pravidly. Taková zlovůle rozhodnout bez jakéhokoli odůvodnění zejména když to druhá strana rozporuje a je to tak kontroverzní by byla nehoráznost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Mě to přišlo jako naprosté dno žumpy už v přímém přenosu, a neumím si představit, že by dokázali odůvodnit zamítnutí protestu, a klesnout ještě hlouběji. Ale FIA umí nepříjemně překvapit.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Uhraje to dle mého tak, že Mercedes nemá právo se odvolat a nelze tuto penalizaci udělat zpětně... Mercedes to moc dobře ví, ale vytváří na FIA a RB tlak, aby příště se zachovali jinak... Tj Max trochu ubral a FIA jednala...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Taky si myslím že to musí FIA zamítnout už ze začátku aby sami sebe neztrapnili.
        Je za tím politika udělat Maxe šampionem, jinak to nevidím.
        Taky si myslím že tou úpravou podlahy před sezonou FIA moc dobře věděla co dělá ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Nabízí se to, ale ......... jde o to jak chytře tu žádost Mercedes předloží a já mám pocit že oni se na to velmi dobře připraví. Vyjmenují zjevné body které vyústily k provinění a které budou díky onboardu předkládat jako nové, a pokud dané body budou muset odmítat s tím že to není nové nebo významné nebo relevantní tak u některých bodů to půjde dost těžko říci to už jsme věděli když vůbec nekonali. Bude to chtít hodně ignorance znova odmítnout zjevně novo/staré skutečnosti 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            46.234.161.XXX
            Přesně tak. Například natočení volantu v jednotlivých fázích zatáčky a porovnání sice se starším ale jinak naprosto stejným nájezdem je naprosto nový informace kterou jak přiznali neměli k dispozici. A na to se nabaluje možnost (zde spíš povinnost) si vyžádat telemetrická data z obou vozů. Bude to velmi zajímavé.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        FIA jasně řekla že nemůže rozhodnout, protože ji chybí záběr z Maxová vozu, a že to prověří, pokud ho bude mít. Takže to teď nemůže hodit pod stůl s tím, že je pozdě. (Jistě může, ale tu mediální štvanici co pak Mercedes může rozpoutat, bych nechtěl vidět.)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Mě by tedy zajímalo co si Palmer (i Vy ostatní 03) myslí o kolizi mezi Strollem a Tsunodou .... mě tedy jeho názory hodně sedí a jsou velice rozumné a objektivní.

    Já jsem překvapen že hodně lidí viní Tsunodu ale já tam naopak viděl sprosté a prosté zavření od Strolla .... prostě se japonec při brždění dostal velkou částí vozu ke strollovi ale ten do něk prostě zatočil. To si mi zdá že se děje u Srolla často, protože on fakt nevidí co se kolem něj děje .....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Já myslím že v případě kontaktu Cunoda Stroll je to právě o tom nechte je závodit. Cunoda to tam poslal hodně na poslední chvíli a na tu stejnou úroveň se téměř dostal, ale jen téměř. Stroll to zase zavřel jak kdyby tam byl sám což i kdyby "mohl" tak si jde pořád pro kontakt. Klasika kdy je to pro oba tak trochu buď a nebo s maximálním rizikem. Oba jsou na vině. Netrestal bych.

      Palmer se k tomu vyjadřuje na F1TV a též to nevidí na penaltu pro Cunodu za způsobení kolize.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jasně, ale pořád je v pravidlech že když už máš křídlo aspoň v úrovni soupeřova zadního kola tak už mu musíš nechat místo, ne? A Tsunoda byl v době kontaktu předními koly hned za předními koly Strolla, takže hodně vedle něho ... tudíž pro mě další nesmyslné rozhodnutí komisařů v Brazilii a naopak měl dostat Stroll penále za zavření zatáčky a způsobení kolize! 10 Však Juki je v té chvíli úplně na kraji obrubníku, že že by mu to ujelo ale on se Strollově zavření snaží vyhnout .... Co nato říká Palmer? ... nemám F1TV totiž.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Můj názor je že bych to jen na Strolla zase neházel, takhle na vnitřek to určitě nemůžeš pustit jen předním křídlem, to o předním křídlu platí na rovince. Cunoda to samo zvládl o dost lépe než jen trošku, téměř na úrovni.

          Palmer k tomu říká toto [odkaz na stránku]

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Díky. Palmer je super a výborně to popisuje! 01
            Podle mě je Stroll velmi slabý v soubojích, fakt nevnímá situace kolem sebe.
            Mělo to být zhodnoceno minimálně jako závodní incident, ale už jsme zažili i rozhodnutí kdy byl potrestán ten co to "zavřel". komisaři museli být asi fakt na drogách tenhle víkend.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              To že Stroll často nevidí plný souhlas. Kolem něho to chce být vždy trochu opatrnější jestli chceš dojet.

              Jinak Palmera zaměstnat jako trvalého komisaře a hned bude trochu líp 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  46.234.161.XXX
                  Tak jak se zde píše. Mělo by se posuzovat (hlavně konzistentně) jestli to tam pustil a strčil tam to křídlo, viz třeba 2x vloni nebo předloni LH, to je vina na tom kdo takto útočil. Minule například DR. Naopak, pokud to tam takto pustí a dokáže se dostat řekněme předním křídlem na úroveň předních kol a přitom dokáže jet svoji stopu tak netrestat a pokud ano, tak spíš toho kdo to zavřel, v tomto případě Strolla.
                  Ale hlavně bych prosazoval dodržování průjezdu zatáčkami tak, aby se ctil soupeř. Pokud jedu v souboji do zatáčky stopu uprostřed dráhy, tak přeci musím zatáčku opouštět opět uvnitř dráhy a nechat soupeři místo na vnějšku. A pokud to takto někteří dodržují, tak jsme mnohdy svědkem krásného souboje třeba 3 zatáčky po sobě.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Travvolta

    Travvolta

    178.255.168.XXX
    https://www.youtube.com/watch?v=yPKjVrxvgbI

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama