DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce dodatečný trest pro Verstapena. Jaké nové důkazy předložil?

Byl to v závěru GP Brazílie nelítostný souboj o vedení mezi Maxem Verstappenem a Lewisem Hamiltonem. Dokonce tak moc, že si na něj ještě během závodu posvítili sportovní komisaři. Ti se nakonec rozhodli Verstappena netrestat, ovšem Mercedes nyní žádá dodatečné přezkoumání inkriminované situace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce dodatečný trest pro Verstapena. Jaké nové důkazy předložil?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 18.11.2021 21:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2021 16:16
Přiznávám předem, asi je chyba na mé straně, ale… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2021 08:17
Zde je jasně vidět, jak Verstappen jezdí. Tento… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2021 13:56
Tak jak se zde píše. Mělo by se posuzovat (hlavně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Mě to přišlo jako naprosté dno žumpy už v přímém přenosu, a neumím si představit, že by dokázali odůvodnit zamítnutí protestu, a klesnout ještě hlouběji. Ale FIA umí nepříjemně překvapit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Díky. 👍
Od Palmer vynikající analýza. 👍

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
FIA jasně řekla že nemůže rozhodnout, protože ji chybí záběr z Maxová vozu, a že to prověří, pokud ho bude mít. Takže to teď nemůže hodit pod stůl s tím, že je pozdě. (Jistě může, ale tu mediální štvanici co pak Mercedes může rozpoutat, bych nechtěl vidět.)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Jde o to že porušuje pravidla, a dopouští se taktických faulů, které rozhodčí (komisaři) tolerují. Přijde ti to v pořádku? A co doping, ten je také ok, pokud srovná výkonnost?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
Tohle samozřejmě nemyslíš vážně, že ne? Jen mě zkoušíš.
Bylo by dobré kdybys trošku popřemýšlel. Ale co čekat od fanatických fanoušků RedBullíčků a Verstappena. Holt pro RedBull ani není třeba vytyčovat trať. Jezdí stejně kde chtějí a ještě to považují za fér. Jejich fanoušci jen tupě papouškují Hornerovy bláboly.
Jak můžeš napsat, že rozdíl byl jen v tom, že se Hamilton udržel na trati??? Do prkýnka to je podstatný rozdíl. Ne??? Nebo se snad jezdí jinudy, než po trati? V případě Maxe ano, tam je vše dovoleno. Pravidla, nepravidla. Tak si užívej podvodů a unfair soubojů, protože jinak Max vítězit neumí.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vad

Vad

194.12.33.XXX
se podívej laskavě na první zatáčku v Austinu po startu, rozdíl je jen ten že se Ham udržel na dráze, ale jinak... buď uhneš nebo jsme v sobě, místo nedostaneš, bulení jsem nikde neviděl, Ham letos řekl ne několikrát, někdy mu Max uhne a někdy je z toho kolize protože NE je postoj obou(Silverstone, Monza), mě přijde že si už ani F1 užít neumíte, vaše škoda.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.177.21.XXX
Přiznávám předem, asi je chyba na mé straně, ale o co vlastně jde ? Max jezdí tvrdě, na hraně dost často i za hranou ... ale jen tak je show ? Nebo snad kdyby se tak moc nesnažil a vždy čekal na "vhodnou příležitost" a bránil se 100% fér byla by situace v šampionátu podobná ? Ani prd. Lewis by byl s velkým náskokem na čele, nikým neohrožován by dojel pro další titul a všichni by brečeli, že je nuda. Takhle alespoň není, jenže je fakt, že dneska v době zhýčkalých uplakaných rádobypseudozávodníků i jejich fanoušků a FIA obecně, se už něco jako "tvrdost" nenosí a všichni pláčou jak byl ten či onen manévr nebezpečný a kolik mrtvých zase mohlo být. SC na trati při každý blbosti, trocha nepřízně počasí a nesmí se závodit, pár odvážných manévrů a tolik pláče ... Jakože kdyby to mělo alespoň vliv na výsledky závodu ... Jenže ouha ani to nebylo ... Asi by se F1 měla odehrávat jen digitálně na Playstationu, odpadlo by hodně ubrečenosti z řad pilotů i fanoušků.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

46.234.161.XXX
Přesně tak. Například natočení volantu v jednotlivých fázích zatáčky a porovnání sice se starším ale jinak naprosto stejným nájezdem je naprosto nový informace kterou jak přiznali neměli k dispozici. A na to se nabaluje možnost (zde spíš povinnost) si vyžádat telemetrická data z obou vozů. Bude to velmi zajímavé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Nabízí se to, ale ......... jde o to jak chytře tu žádost Mercedes předloží a já mám pocit že oni se na to velmi dobře připraví. Vyjmenují zjevné body které vyústily k provinění a které budou díky onboardu předkládat jako nové, a pokud dané body budou muset odmítat s tím že to není nové nebo významné nebo relevantní tak u některých bodů to půjde dost těžko říci to už jsme věděli když vůbec nekonali. Bude to chtít hodně ignorance znova odmítnout zjevně novo/staré skutečnosti 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Taky si myslím že to musí FIA zamítnout už ze začátku aby sami sebe neztrapnili.
Je za tím politika udělat Maxe šampionem, jinak to nevidím.
Taky si myslím že tou úpravou podlahy před sezonou FIA moc dobře věděla co dělá ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

46.234.161.XXX
Tak jak se zde píše. Mělo by se posuzovat (hlavně konzistentně) jestli to tam pustil a strčil tam to křídlo, viz třeba 2x vloni nebo předloni LH, to je vina na tom kdo takto útočil. Minule například DR. Naopak, pokud to tam takto pustí a dokáže se dostat řekněme předním křídlem na úroveň předních kol a přitom dokáže jet svoji stopu tak netrestat a pokud ano, tak spíš toho kdo to zavřel, v tomto případě Strolla.
Ale hlavně bych prosazoval dodržování průjezdu zatáčkami tak, aby se ctil soupeř. Pokud jedu v souboji do zatáčky stopu uprostřed dráhy, tak přeci musím zatáčku opouštět opět uvnitř dráhy a nechat soupeři místo na vnějšku. A pokud to takto někteří dodržují, tak jsme mnohdy svědkem krásného souboje třeba 3 zatáčky po sobě.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Uhraje to dle mého tak, že Mercedes nemá právo se odvolat a nelze tuto penalizaci udělat zpětně... Mercedes to moc dobře ví, ale vytváří na FIA a RB tlak, aby příště se zachovali jinak... Tj Max trochu ubral a FIA jednala...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Mě přijde trapný (až šokující) že by to mohlo projít aniž by se vyjádřili proč je takové počínání v souladu s pravidly. Taková zlovůle rozhodnout bez jakéhokoli odůvodnění zejména když to druhá strana rozporuje a je to tak kontroverzní by byla nehoráznost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Když nad tím přemýšlím tak se mi zdá nejvíc pravděpodobné že komisaři záměrně nechtěli penalizovat Maxe ikdyž museli vědět že by penalizaci dát měli .... důkazem je dle mého že ani nechtěli vyšetřovat incident, což znamená že nemuseli ani zkoumat data telemetrie, z kterých si myslím že by to bylo jasné! Tudíž bude zajímavé jak to FIA uhraje s tím odvoláním Mercedesu!!! A taky to okoření třenice mezi Mercedesem a RB v politické hře, protože RB údajně plánuje další protesty proti zadnímu křídlu Mercedesu ..... no, ještě to bude zajímavé! 11
Asi je dle všeho velký tlak v pozadí mít Maxe šampionem a taky možná udržet Hama od 8. titulu i kvůli odkazu Schumiho .... nevím co si o tom mám myslet ...,
Nebo se tuší že Mercedes má zase dle nových pravidel skvělé auto, tak chcou aspoň na jeden rok přerušit dominanci Mercedesu než se to bude opakovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
To že Stroll často nevidí plný souhlas. Kolem něho to chce být vždy trochu opatrnější jestli chceš dojet.

Jinak Palmera zaměstnat jako trvalého komisaře a hned bude trochu líp 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Díky. Palmer je super a výborně to popisuje! 01
Podle mě je Stroll velmi slabý v soubojích, fakt nevnímá situace kolem sebe.
Mělo to být zhodnoceno minimálně jako závodní incident, ale už jsme zažili i rozhodnutí kdy byl potrestán ten co to "zavřel". komisaři museli být asi fakt na drogách tenhle víkend.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Můj názor je že bych to jen na Strolla zase neházel, takhle na vnitřek to určitě nemůžeš pustit jen předním křídlem, to o předním křídlu platí na rovince. Cunoda to samo zvládl o dost lépe než jen trošku, téměř na úrovni.

Palmer k tomu říká toto [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jasně, ale pořád je v pravidlech že když už máš křídlo aspoň v úrovni soupeřova zadního kola tak už mu musíš nechat místo, ne? A Tsunoda byl v době kontaktu předními koly hned za předními koly Strolla, takže hodně vedle něho ... tudíž pro mě další nesmyslné rozhodnutí komisařů v Brazilii a naopak měl dostat Stroll penále za zavření zatáčky a způsobení kolize! 10 Však Juki je v té chvíli úplně na kraji obrubníku, že že by mu to ujelo ale on se Strollově zavření snaží vyhnout .... Co nato říká Palmer? ... nemám F1TV totiž.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Já myslím že v případě kontaktu Cunoda Stroll je to právě o tom nechte je závodit. Cunoda to tam poslal hodně na poslední chvíli a na tu stejnou úroveň se téměř dostal, ale jen téměř. Stroll to zase zavřel jak kdyby tam byl sám což i kdyby "mohl" tak si jde pořád pro kontakt. Klasika kdy je to pro oba tak trochu buď a nebo s maximálním rizikem. Oba jsou na vině. Netrestal bych.

Palmer se k tomu vyjadřuje na F1TV a též to nevidí na penaltu pro Cunodu za způsobení kolize.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama