DISKUZE K ČLÁNKU Mohlo být vymalováno! Verstappen podle Marka zbytečně ztratil přes 50 bodů, nikoliv vlastní chybou

Max Verstappen sice vede šampionát o 12 bodů před Lewisem Hamiltonem, jeho náskok však mohl být podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka podstatně vyšší. Nevinně přišel o 50 bodů, o titulu podle něj již mohlo být rozhodnuto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mohlo být vymalováno! Verstappen podle Marka zbytečně ztratil přes 50 bodů, nikoliv vlastní chybou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 04.11.2021 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 01.11.2021 17:52
Mimochodem, že zrovna tohle Helmut vůbec dokáže… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 01.11.2021 16:44
50b? Helmut se drží nezvykle při zemi. 12 »
» Vad (Hlasovali 5 lidé) 01.11.2021 18:44
jojo Emil se rozhodl že mu selže guma nebo že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Mimochodem, že zrovna tohle Helmut vůbec dokáže vyřknout s tím, jak jezdili jeho oblíbecni, kteří svýma "výkonama" kolikrát připravili o body ostatní 20

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Helmut pláče na špatném hrobě.
    Takové debaty by měl vést především se samotným Emilem. Právě on je tím hlavním činitelem, který svými rozhodnutími sám sobě si naděluje nuly bodů.

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Vad

      Vad

      194.12.33.XXX
      jojo Emil se rozhodl že mu selže guma nebo že bottas netrefí brzdný bod, to dá rozum přece

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        No jo, Emil jel tak strašně šetrně na pneu v Baku až mu praskla guma jko STrollovi - asi podobná úroveň na umění tyre managementu

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Gumu se mi moc rozebírat nechce. Emil totiž nebyl první komu guma prdla a přesto se i přes upozornění týmu, že stejné riziko hrozí i jemu se rozhodl že bude pokračovat bez přezutí. Tohle je ale spíše týmová práce, proto se do Emila navážet nebudu.
        Co ale nepřehlédnu je Silverstone kde osobně vnímám jako hlavního viníka kolize s Hamíkem právě Emila, který si vytýčil směr kudy pojede, ale že je v dráze už i Hamík zcela ignoroval.

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          A Itálii a přistání na Hamovi nezmíníš?

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nechal jsem si pootevřená zadní vrátka pro další diskuzi.
            Jen si nemyslím, že by se zrovna na tohle téma Emilové moc těšili.
            No co, alespoň si krásně zaklikají. 13

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              No jestli chceš zmínit Verstappena a tyre management, proč si neukázal na Sochi letos, kde odrovnal rychle pneu ve druhém stintu a předjel ho Alonso? nebýt deště, tak je tak 8 04

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Zatímco ostatní hned jeli gumy měnit?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            Ostatní piloti nejezdili jak dobytek, aby zničili pneu

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              12
              Jistě. Ostatní dodržovali povolenou rychlost ve městě. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Stačí méně katovat obrubníky. Jenže Emil nárazy miluje a když není po ruce Hamík, tak se aspoň trochu odreaguje nárazy do obrubníků. 13

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A máš nějaké kousek videa, kde by bylo názorně vidět, jak je katuje víc, než Hamilton?
                  Sorry, jestli papučka nevydrží nájezd na obrubník, asi by měli všichni piloti změnit jezdecký styl. Protože jsem neviděl ani jednoho, který by to nedělal. 03
                  Sorry, ale tohle házení viny na Maxe je jen hledání hole, když chceš bít psa.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    V tomhle směru jsem odkázán spíše na rádiovou komunikaci týmu směrek k Emilovi kterou se FIA uvolila náhodně pustit do éteru.
                    Odhaduji, že i všechny ostatní týmy nabádali své jezdce k šetrné jízdě.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • juras

                      juras

                      88.103.92.XXX
                      Tak když s ohledem na závody F1 píšeš cosi o šetrnosti je to trochu paradoxní...tím nechci říct že není rozdíl mezi piloty v managementu pneumatik...a kdyby se jezdilo s jedněma gumama celej závod byla by schopnost starat se o pneu polovinou vítězství (kdo pamatuje Alaina Prosta, potvrdí)...ale za současného stavu je dle mého defekt který potkal Verstappena nepřípustný.
                      Když to srovnám nyní s posledním závodem...kde Verstappen dojel do cíle na gumách sjetých na plátno...je podle mě ten defekt který ho připravil o vítězství nikoliv jeho chyba, ale jasná chyba Pirelli.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Přesně, jak píše Juras. Pirelli uvádí u jejich směsí nějakou výdrž v kolech. Do té měl Max daleko a ještě se něco kroužilo za SC. Nebyly vůbec sjeté tak, jako minulý závod.
                      Nevím, jestli měl smůlu v tom, že najel na úlomek vozu Strolla, nebo prostě měl vadnou gumu, ale jeho chyba to nebyla.
                      Nakonec i Strolla potkalo to samé o dost dřív v době, kdy ty gumy byly relativně v pohodě.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.101.227.XXX
                      Nezapomeň že vyšetřování potvrdilo že RedBull a Aston Martin jezdily s nižším tlakem v pneumatikách což bylo hlavním viníkem. Tam na to doplatily. Po té upravily způsoby měření aby se to neobcházelo.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.65.XXX
    50b? Helmut se drží nezvykle při zemi. 12

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama