DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher? Ve Ferrari může dosáhnout velkých úspěchů, věří Capito
Syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera Mick letos zažívá svůj debut ve Formuli 1. Za volantem nekonkurenceschopného Haasu však Němec nemá moc šancí vyniknout, na některé osobnosti královny motorsportu ale i tak udělal dojem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schumacher? Ve Ferrari může dosáhnout velkých úspěchů, věří Capito
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
odin
17:20 20.10.2021 77.240.96.XXXPřesně. Sice ještě nepředvedl v F1 vůbec nic, ale už se ví, že u Ferrari dosáhne velkých věcí.
Možná ano, možná ne. Ale každopádně k tomu bude potřebovat nejlepší auto v poli. Už teď je znát tlak na to, aby byl úspěšný. Ostatně tento článek je toho důkazem a diskuzní názory též. Čest těm střízlivým diskutérům. Zatím Schumacher a Mazepin mají společně 0 bodů. S letošním Haasem se ani není čemu divit. Ale je klidně možné, že se Ferrari příští auto povede a po změně pravidel bude patřit k těm, kteří bojují o titul. Zatím tam mají Leclerka a Sainze, oba jezdí dost dobře. Avšak věřím, že pokud pojedou o titul bude nutné do Ferrari upíchnout i mladého Schumiho a pak blábolit o jeho zásluhách na zvednutí týmu. Už to tu jednou bylo. A dokonce jsem zaznamenal snahy přičíst starýmu zásluhy i na dominanci Mercedesu. Což je naprosto mimo mísu.-
Mike17
10:22 21.10.2021 185.149.130.XXXPřesně jsi udělal to, o čem tu mluvím. Ten kluk do Ferrari jen sedl na pár kol a už přesně víš, že zrovna on bude ten protěžovaný. Proč ne Leclerc, nebo Sainz? Ferrari bude mít víc peněz a lepší vůz, když na něm bude napsáno Schumacher? Jsi zaujatý proti němu a on v týmu Ferrari ještě ani není.
Čest střízlivým diskutérům.-
odin
18:48 21.10.2021 88.103.225.XXXAle Miku, dle tvých vyjádření, nikdo nebere názory diskutujících vážně. Tedy ani tvoje bys neměl brát vážně. Ale názory lidí od F1 jsou ty pravé a pravdivé. (Sám jsi mě o tom tvrdě přesvědčoval). A já nedělám nic jiného, než zpochybňuji názor jistého Capita, který přesně ví, že Mick ve Ferrari může dosáhnout velkých úspěchů. Sice pro své tvrzení nemá žádné důvody, krom jména a trochu nostalgie. Ale spousta hlupců se okamžitě ze stejných důvodů přidává i na diskuzi.
Ne já právě nevím nic. A proto si dovoluji pochybovat o tvrzeních o kterých je článek. Ale fakt, že mladej jezdil ve Ferrari ještě dřív než se podíval do F1, mě utvrzuje, že nějaká protekcre tam je už teď. Napiš mi sem jména pilotů F1, kteří měli možnost jezdit ve vozech F1 týmu Ferrari ještě dřív, než se do F1 dostali. Těším se na ten bohatý výčet jmen, kterými mě tu zarneš.-
Mike17
09:28 22.10.2021 185.149.130.XXX- Nikdy jsem neřekl, že názory lidí z F1 jsou všechny pravdivé. Nemůžou být, když i v nich jsou názory protichůdné. Tohle sis vycucal z prstíku. Ano, názory lidí z F1 beru mnohem vážněji, než názory diskutujících na fóru, včetně tvého. Mám totiž takovou zvrhlou představu, že ti lidé o F1 ví víc, když v ní závodili, nebo se o tým starají, jako Capito. Ale jistě můžeš mít pocit, že ty o tom víš víc. Brát ti ho nebudu.
-Ten "jistý" nenapsal, že Mick velkých úspěchů dosáhne. Napsal, že úspěchů dosáhnout může. A taky nemusí. Na tom se dá těžko něco rozporovat. Maximálně to, že jsi z toho "může" udělal "dosáhne". Tyhle niance ti moc rozeznávat nejdou.
-To, že se svezl ve Ferrari je jistě o jeho otci. Ale to je známka protekce? Jízda v "sto let" starém voze je výhodou v čem? Taky se svezl v Benettonu. Má protekci i tam? Počkat, Benetton už neexistuje.
Tohle asi každý soudný bere jako poděkování a vzdání úcty jeho otci, který toho pro Ferrari dost udělal. Ale je vidět, že jako protekci u něj už budeš brát cokoliv. Třeba půjčení sériového auta, nebo pozvání na kafe. Je to Schumacher, tak už je potřeba preventivně hledat, proč ho nemít rád a pokud něčeho skutečně dosáhne, je potřeba mít munici na to, proč to byl podvod.-
odin
11:54 22.10.2021 77.240.96.XXXDobře. Tak jinak. Já napsal, že v Haasu jsou dva protekční piloti. Ty se ohrazuješ jen proti spojení Schumiho s protekcí, u Mazepina ti to vůbec divné nepřipadá. A přitom Mazepin zas o tak horších výsledků nedosahoval v nižších kategoriích a s F1 se neměl možnost svézt nikde (před vstupem do F1).
Výčet pilotů, kteří kdy jezdili v jakékoliv starší verzi vozu F1 dříve, než do F1 vkročili mi samozřejmě nedáš. Ale jako jednu z možností protekce to nepovažuješ.
Ne Miku, Schumacher bude vždy spojován s otcem, stejně jako ostatní synáčkové bývalých pilotů. A známky protekce tam vždy budou.
Jistě, že za něho nikdo řídit nebude, ale tu cestičku měl vyšlápnutou ještě dřív, než do F1 vstoupil.-
Mike17
13:24 22.10.2021 185.149.130.XXX-Nevím, proč bych měl brát angažmá vítěze F2 za protekci. Zvlášť, když jde o nejhorší tým v poli. Jestli tohle je protekce, pak je protekce angažování každého pilota v poli.
-Mazepin skočil 5-tý. A i kdyby taky odkroužil desítky km s Ferrari, pořád by zůstal pátý a pořád by dostával stejnou nakládačku od Micka. Že nevzali druhého, ani čtvrtého, protekcí být může.
Nevím, proč bych měl jmenovat nějaké piloty, co se kdy svezli v F1? Souvislost s tématem to má nulovou. Právě proto, že svést se v x let staré formuli má nulový vliv na výkonnost. Je to jen pobavení, v jeho případě dárek otci. S tím, v čem jezdí to nemá nic společného.
-Jistě, že měl vyšlápnutou cestičku. A kdo ne? Ty si myslíš, ža každý rodič má pár milionů eur na kontě, aby synáčkovi umožnil závodit? Závody jsou vždy pro bohaté synáčky. Nebo znáš v poslední době nějakou vyjímku? Stát se může, rád si to přečtu.-
odin
09:12 28.10.2021 88.103.225.XXXKdyž nevíš, proč brát angažmá vítěze F2 za protekci, jak tedy vysvětlíš, že Bacheta, Bortolotti,Stoneman, Soucek se do F1 nikdy nepodívali? A byli to vítězové F, jenom neměli protekci. Nebo Leimer a Valsecchi vítězové GP2 a také nic. Mnozí vítězové F2 a GP2 se do F1 podívají, ale jenom jako rezervní piloti, odjedou jeden, dva tréninky a konec. Ti šťastnější mohou odjet jeden, dva závody a konec. Schumacher s Mazepinem jezdí rovnou celou sezónu a už se s ním počítá do Ferrari.
Vidíš, ty jsi nebyl schopen vyjmenovat jediného pilota, který se mohl svézt v autě F1 dříve, než se v F1 objevil. A já ti tu vyjmenoval pár pilotů-vítězů F2 (GP2), kteří se do F1 nepodívali. Ne Miíku není to tak, jak si ty představuješ a jak se tu snažíš oblbovat ostatní. Vítězství v F2, nebo GP2 automaticky neznamená posun do F1 a rovnou na pozici "výkoného pilota" Tedy, bez protekce.-
Mike17
09:48 28.10.2021 185.149.130.XXXMohl bych najít pilota, který se v F1 svezl před angažováním v F1, ale nevidím důvod k tomu, to hledat. Absolutně to nemá vztah k tématu.
A já taky nikde nepsal, že vítězství v F2 je zárukou postupu do F1. To sis trochu překroutil. Postup do F1 po vítězství v F2 není protekcí. To je rozdíl. Protože jestli to je protekce, tak úplně všichni piloti F1 tam jsou z protekce. Protože všichni do jednoho nějakou tu sérii vyhráli.
F2 je v současné době druhou nejprestižnější soutěží. Tak mi řekni, kdo jiný by měl postoupit do nejprestižnější soutěže, aby to nebyla protekce, než vítěz té druhé nejprestižnější?
O tom to je.-
odin
12:48 28.10.2021 88.103.225.XXXNe Miku, je to o tom, že bez protekce se z F2 hned první sezónu do kokpitu F1 nedostaneš. Jistě, že Mick není jediný, komu se to podařilo, ale patří mezi ty vyvolené. A fakt, že už se s ním počítá do Ferrari, také o něčem svědčí. Někteří piloti se do Ferrari nedostanou za celou dlouhou kariéru v F1.
Myslím, že jsem ti tu dal dostatek argumentů, které svědčí o nestandardtním přístupu k Schumimu jr.
A pokud chceš zase bagatelizovat způsoby ostatních pilotů, tak věz, že velká většina vítězů nižších sérií si nejprve musela projít testovací mašinérií, než usedla do vozů F1 jako výkoní piloti. Mick Schumacher patří k těm, kteých se tohle netýkalo. Říkej si co chceš, Schumi má umetenou cestičku, a pokud nebude úplný nemehlo, tak se do Ferrari dostane.-
Mike17
13:36 28.10.2021 185.149.130.XXXJinak.
Můžeš mi prosím říct, jak se do F1 piloti dostanou, aniž by to byla protekce?
Staří piloti odchází, je potřeba je nahradit novými. Ptám se odkud tedy mají přijít, když příchod vítěze F2 je protekcí?
A testy sem netahej. To je doba Schumiho seniora. Dnes je jich naprosté minimum, dostanou max pár set km a to je ještě obsadí 40letí nováčci.-
odin
14:42 28.10.2021 88.103.225.XXXJá o koze, ty o voze. Schválně hraješ hloupého. Tady nejde o to jak se do F1 piloti dostanou, ale o to, že vyvolení s protekcí jdou hned závodit, ostatní bez protekce se musí osvědčit ve vývojových programech týmů, jako náhradní piloti, kde testují a jsou testování a čekají na svoji příležitost.-
Mike17
15:43 28.10.2021 185.149.130.XXXTak ještě jinak:
Mick: 2020 titul F2, 2021 Haas F1
Mazepin: 2020 v F2 pátý, 2021 Haas F1
Giovanazzi: 2016 vítěz F2, 2017 Sauber v F1
Tsunoda: 2020 F2 třetí, 2021 v F1 AT
Russell: 2018 titul F2, 2019 F1 Williams
Latifi: 2019 druhý v F2, 2020 Williams F1
Stroll: 2016 titul v F3, 2017 Willimas F1
Ocon: 2015 vítěz GP3, 2016 Manor F1
Norris: 2018 druhý v F2, 2019 Mclaren F1
Leclerc: 2017 vítěz F2, 2018 Sauber F1
Verstappen: 2014 třetí v F3, 2015 STR F1
Sainz: 2014 vyhrál F Renault, 2015 STR F1
Staré páky hledat nebudu.
Takže otázka zní: všech 12 mladíků mělo protekci, nebo v čem vidíš rozdíl u Micka?
Všichni byli součástí nějakých programů před příchodem do F1, včetně Micka.
-
-
Mike17
17:05 28.10.2021 185.149.130.XXXTakže jsem se dostali k tomu, že vlastně všichni piloti F1 mají protekci. Protože normální rodiče nemají miliony na to, aby synáčkům kupovali drahá auta a vozili je po závodech.
Mick je prostě jeden z nich.
Škoda, že sis to samé nepřečetl o několik komentů výš. Mohli jsme si ušetřit dost času.-
odin
19:31 28.10.2021 88.103.225.XXXNe Miku. To ty jsi vyselektoval tu spoustu pilotů, kteří se do F1 dostali, ale museli si projít rolí zkušebních pilotů, testovačů atd. Ti protekci neměli a šli krůček po krůčku. Ti, kteří hned naskočili do kokpitů vozů F1 a závodili, protekci mají. To je rozdíl, který ty odmítáš vnímat.-
Mike17
10:25 29.10.2021 185.149.130.XXXA to bylo přesně kdy? Na začátku století? Jmenuj.
Stejně jako byli zmiňovaní členy juniorek RB nebo Mercedesu, je Mick členem juniorky Ferrari.
A jestli to chápu dobře, tam mu vyčítáš protekci, že testoval pro Ferrari předtím, než sedl do F1 a teď argumentuješ tím, že pilot má nejdřív testovat, než sedne do F1?
Sorry, ale v těch názorových otočkách se začínám ztrácet.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:18 21.10.2021 185.149.130.XXXTo máš jistě pravdu. Ale on moc nemůže za to, jak ho nálepkují novináři, nebo možná i někdo další.
Za mne neukazuje nic ohromujícího, ale pomalu roste. I to vítězství v F2 se rodilo tak nějak pomalu.
Nečekám od něj, že zastíní tatíka. Ale kvalitní pilot z něj být může.
-
-
-
-
-
HellHogr
13:33 20.10.2021 31.30.161.XXXOdine s tím souhlasit nemůžu, Ferrari mělo jasnou podmínku, aby podporovali Micka a to výhry titulů ve všech nižších kategoriích, kde jezdil. To splnil. Na otázku proč zrovna Ferrari? Protože je pod jejic křídlem a jejich juniro, tak je jasné, že zrovna Ferrari. A zrovna Mick ukazuje, že i s Haasem dokáže dělat slušný výsledky na nejhorší auto v poli (viz postup do Q2)-
odin
14:38 20.10.2021 77.240.96.XXXAsi jsem byl špatně pochopen. Myslel jsem to tak, že Schumi i ve Ferrari, které nebude mít na Bůh ví jakou výkonnost, nic nezmůže. Jinými slovy, Mick v loňském Ferrari žádných velkých úspěchů nemůže dosáhnout, ale v loňském Mercedesu klidně může být mistr světa. (Proto jsem psal v závorce PROČ ZROVNA FERRARI i když vím, že je jejich junior). Na druhou stranu i junioři přestupují ke konkurenci. A že mu jméno pomáhá, to musí být každému soudnému člověku jasné. A zvláště ve spojení s Ferrari. Jak píše Ferda jisté nadstandartní výhody má, to neokecáte.-
HellHogr
18:05 20.10.2021 31.30.161.XXXTak samozřejmě, že to výhody má, ale je nutné to prokázat i na trati a to se mu daří a hlavně prokázal, že Monako bylo opravdu ponaučení pro něj. Vždy je u týmů loterie jak se jim povede, Mick zatím nemusí řešit jak na tom Ferrari bude, ale to jak moc se dokáže dále zlepšovat
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek