DISKUZE K ČLÁNKU "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?
Honda vzpomíná na svůj návrat do Formule 1 před šesti lety s McLarenem a popisuje, jak ji potíže pomohly dostat se do současné formy, kdy bojuje s Mercedesem o mistrovský titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
18:16 22.09.2021 185.14.232.XXX
Tohle je přesně ukázka tvé demagogie. Ham na Monze určitě vyjel z boxů před Verstappenem přestože byl zaseklý za Landem, zatímco Verstappen byl zaseklý za Riccim protože motor Honda je proti Mercerdesu shit. Určitě se to nemohlo stát tím, že Verstappen byl v boxech asi o 9 vteřin déle než Hamilton
HellHogr
16:51 22.09.2021 86.49.253.XXX
Taky jsem ti dal plus. Ale tady se jedou nějaké žabomyší války na plusech a minusech, takže to ztrácí původní význam. Technická diskuze je myslím zbytečná, všichni viděli, že Honda se dostávala na mírně lepší úroveň až 2018, 2019 ty pokroky byly minimální a velký skok přišel až teď. Který je ovšem dost zkreslený i tím, že Mercedes tratil na změnách pravidel, zatímco RB z toho těží. Když se podívám na zákazníky, tak všichni s motory Mercedes byly letos na pódiu a jezdí slušně i se špatným šasi (Williams) u RB a AT přicházeli (s ohledem na tuhle sezónu) mírně horší výsledky, kde to bylo motorove znát a o Monze není třeba víc mluvit, Ham co startoval za Verstappenem a byl zaseknutý za Landem pak stejně dokázal vyjet po boxech před Verstappenem a Pérez neměl šanci bojovat s McL a horko těžko bojoval s Ferrari
GRAHAM
16:37 22.09.2021 109.81.213.XXX
Majku, Renault měl v roce 2019 výbornej motor. Ano nebyl dokonalej, ale byl o hodně lepší než Honda. Jasně, první verze měl problém s klikovkou, ale to napravili celkem rychle. Od té doby vlastně ladí jen tento motor. je pravda že investují neskutečně menší prachy než Honda a to musí být znát. Nakonec letos to vidět je...ač žadný průšvih, ale chválit nelze.
Honda do toho vrazila v roce 2019 půl miliardy...a to je prostě znát.
Honda do toho vrazila v roce 2019 půl miliardy...a to je prostě znát.
Petr Hloušek
15:23 22.09.2021 185.14.232.XXX
tak třeba na počet vítězství je to v těchto letech 13:8 pro Hondu
Mike17
14:20 22.09.2021 185.149.130.XXX
Vítězství díky problémům soupeře není zásluha motoru. Jestli na tom měl zásluhu někdo jiný, než piloti Mercedesu, pak to bylo šasi RB.
Bez RB má Honda vítězství už rok, tedy to zvládla o 2,5 roku dřív. A kupodivu je z Monzy, ne z Maďarska.
Penalizace jsou naprosto irelevantní. Je úplně buřt, kolik komponent tým vyměnil. Svědčí to jedině o tom, že Honda na svých zákaznících nešetřila. Na rozdíl od Renaultu.
Bez RB má Honda vítězství už rok, tedy to zvládla o 2,5 roku dřív. A kupodivu je z Monzy, ne z Maďarska.
Penalizace jsou naprosto irelevantní. Je úplně buřt, kolik komponent tým vyměnil. Svědčí to jedině o tom, že Honda na svých zákaznících nešetřila. Na rozdíl od Renaultu.
Mike17
14:15 22.09.2021 185.149.130.XXX
Ano. Dokonce i z takového šrotu, jakým byl Williams, dokázal udělat konkurenta RB.
Mezi 6-ti nejlepšími týmy byly 4 s motorem Mercedes, RB a Ferrari. Mimochodem si všimni, že 6 FI má 155b a sedmé STR 30. Tak brutální rozdíl v těch motorech byl.
Motor Ferrari na tom byl tehdy stejně bídně, ale dělat z Renaultu konkurenceschopnou jednotku je trochu moc, ne?
Mezi 6-ti nejlepšími týmy byly 4 s motorem Mercedes, RB a Ferrari. Mimochodem si všimni, že 6 FI má 155b a sedmé STR 30. Tak brutální rozdíl v těch motorech byl.
Motor Ferrari na tom byl tehdy stejně bídně, ale dělat z Renaultu konkurenceschopnou jednotku je trochu moc, ne?
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek