DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrál bych, i kdyby se Max s Lewisem nesrazili, tvrdí Ricciardo. Norris na něj pak nechtěl útočit

McLaren se dočkal obrovského úspěchu, když ve Velké ceně Itálie 2021 dojel před Red Bully i Mercedesy na prvním a druhém místě. Vítěz Daniel Ricciardo navíc věří, že by jeho tažení za úspěchem neohrozil ani Lewis Hamilton s Maxem Verstappenem, i kdyby se vzájemně nevyřadili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyhrál bych, i kdyby se Max s Lewisem nesrazili, tvrdí Ricciardo. Norris na něj pak nechtěl útočit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 23.10.2021 01:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.09.2021 08:50
Tam vyhralo Ferrari nebo mělo dokonce double?… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.09.2021 08:50
To asi nezvládne, když nezvládá bodování Alonsa … »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 14.09.2021 11:20
Alonso tvrdí, že šlo o závodní incident, kterých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel S.

    Karel S.

    37.188.248.XXX
    Ke konci se Lando trapně poptával jestli je jejich pořadí to správné. Pak chtěl aby Riči zrychlil. Stalo se, ale Lando nestíhal. Tenhle článek situaci tendenčně překrucuje. Kdo to neviděl bude mít dojem, jako by snad Lando mohl zvítězit. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.88.XXX
    Mimochodem ten Adrettiho tým bych v F1 uvítal, soutěžení mají v krvi

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    [odkaz na stránku]

    11 11 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Super, i když se mi ty botoblitky zdají horší a horší 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Je potřeba aby se dostávali na podium častěji. Lando v tom ještě nemá praxi :))

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Uvidíme přiští rok. Povést se to může, ale....pořád nemají jako některá konkurence stejně vybavenou továrnu. A to by mělo být znát. (ač nemusí)
        Motor Mercedes bude špičkovej, o tom není diskuze a zase nějaké další koně přinese. Myslím že konkurence z toho opět nespí. Ne vše prý ukázali, žolíky v rukavu zůstavají, když se bude "mrazit". Ještě bude ohledně výkonosti motorů mela.

        No a James Key ( nejen on) doufejme bude klíčem k úspěchům Mclarenu. Z dlouhodobého hlediska by Mclaren zase měl začít tvrdit v F1 muziku. Bude to ale hodně složité...RB a Mercedes jsou hooodně dobře nastavené týmy a ty porazit nebude jednoduché.

        Jinak vypadá to že Redbull skončí u Volkwagenu. Dokonce i Honda se učastní jednání o nových motorech.... kdo ví , zda nekoupí TR či po novu AT. To je taková spekulativní hádanka....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    3D verze bourací práce VERST vs LH, třeba to někomu pomůže pochopit kde kdo byl. 12

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Palmer: Max v Itálii byl větší agresor než Lewis v Silverstone, nicméně pořád bych incident v Itálii nazval závodním incidentem stejně jako ten v Anglii .

    Jolyon klasicky výborně zhodnoceno
    14

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Taknějak to vidím taky.

      Jediné co mě hlavně na tom vadí, je že Max neudělal nic pro to aby do Hama nemusel vrazit. Takže ač závodné incident, tak je tam ta pachuť umyslného nabourání, nebo jinak řečenů úmyslného nezabránění střetu. A jeho mluvení o tom jak mu tam Ham měl něchat vrámci férovosti místo, které on nikdy nenechá. Viz první kolo kdy v rámci férovosti Hama vyvezl a to byli opravdu vedle sebe kolo na kolo, takže tam ta povinost nechat místo je.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Takže Alonso měl zase pravdu?! 16

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Alonso, Massa, Villeneuve, já 14

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Stewardi 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Je fakt že já stále řešil otázku první zatáčky a tam jsme se plně shodli, jenže ke kolizi prakticky došlo až v té druhé takže se to komplikuje. Kdyby ho Hamilton opravdu agresivněji vyhnal z té první zatáčky jak říká Massa tak je to jasné, ale kárat Hama že je málo agresivní mi fakt přijde hooodně divné 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Alonso má vždycky pravdu. Problém byl ale v T1, tam Max najel.takovym způsobem, že v T2 věděl, že normálně nezatoci a prostě neuhnul a věděl co se stane to je ten problém

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        88.103.4.XXX
        Od doby, co je Alonso zpátky, Palmer raději napřed čeká na jeho vyjádření. 12

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Bono my face...
    [odkaz na stránku]

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama