DISKUZE K ČLÁNKU GRAFIKA: Startovní rošt GP Itálie po penalizaci Bottase - McLaren v 1. řadě

MONZA - STARTOVNÍ ROŠT; V jakém pořadí dojeli piloti sprintový závod a jak se zítra seřadí na startu Velké ceny Itálie 2021?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GRAFIKA: Startovní rošt GP Itálie po penalizaci Bottase - McLaren v 1. řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 12.09.2021 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 12.09.2021 15:48
Jdou do toho kluci hlava nehlava 18 »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 12.09.2021 12:40
Racecraft Alonsa včera opět na výslunní http:/… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2021 12:52
Ale taky měl pravdu po včerejšku: F1 to přehání a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    a ještě nej kolo!!!!
    Rici 01 01 01 01 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • runner42

    runner42

    91.245.8.XXX
    Fantazie Ricci 01 01 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tak jasně...DRS vzhledem k malému nastavení přítlaku je mnohem méně účinnější než jinde.
    Jen je to zajímavý že na nejrychlejší trati se vlastně tak blbě předjíždí...takovej paradox.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Není to paradox... Je to jednoduché... Čím jsou vozy rychlejší, tím kratší čas na rovince stráví... DRS dává výhodu, která trvá kratší dobu, proto to nestačí... Kdyby zbytek trati byl náročnější, vozy museli mít větší přítlak, tak by se na rovince předjíždělo lépe...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Ty asi nechápeš jak to myslím...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          No chápu, ale snažím se ti říct, že je to vlastně jednoduchý a vychází to z fyzikálních zákonů... Neplatí to jen o DRS, ale taky o slipstreamu... Výhoda, kterou ti závěs dává trvá zkrátka krátkou dobu, která k předjetí nestačí...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Však já vím...proto jsem napsal že je to zajímavý...ne že nechápu proč se nepředjíždí...asi jsem měl dát to zajímavý do uvozovek...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zajímavý je jak jezdí monoposty za sebou a mají DRS...a předjet se nedá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      S dnešníma autama potřebuješ moc velkou deltu k předjetí. Na většině tratí je předjíždění obtížné i s DRS 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      194.12.34.XXX
      Asi to bude mít co dělat s tím že je to trať kde se nastavuje snad nejmenší přítlak, takže když to otevřou už jim to nepřídá tolik. Mě příjde že na tý Monze na cílovce by to DRS mohlo začínat daleko dřív.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Ani ne tak zajímavý... Současný vozy F1 stojí za... Nemůžeš jen vyvíjet auta a nepřizpůsobovat tomu okruhy... Chtělo by to delší rovinky...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Režie u McLarenu, fůůůůůj 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama