DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton
ZANDVOORT - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Lewis Hamilton předvedl v samotném závěru Velké ceny Holandska nejrychlejší kolo. Velmi blízko k tomu měl i Valtteri Bottas, Mercedes mu to ovšem ve vypjatých okamžicích po přezutí na měkkou směs zakázal, a tak Fin na cílové rovince ubral.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:52 06.09.2021 185.149.130.XXX
Ale to Lewisovo kolo se dalo překonat. Lewis měl měkčí směs, na které by to už nedal. Max měl tvrdou, se kterou si klidně kroužil a šetřil ji. To tehdejší kolo dát mohl.
Takto měl Mercedes jistotu. Lewis to Valteriho kolo dal tuším o víc jak 2s.
Nevím, třeba opravdu chtěli jen předít defektu, jak říká Wolff. Ale moc tomu nevěřím.
Takto měl Mercedes jistotu. Lewis to Valteriho kolo dal tuším o víc jak 2s.
Nevím, třeba opravdu chtěli jen předít defektu, jak říká Wolff. Ale moc tomu nevěřím.
Dokugan
09:43 06.09.2021 77.236.195.XXX
Omyl, nebyla to stejná grafika. Standardně se ukazuje úroveň opotřebení pneumatik, respektive kolik ještě vydrží. To bylo i u Hamiltona. U Verstappena to byla grafika, která udávala výkonnost (performance) pneumatik, což jsem viděl poprvé. Tedy jak jsou na tom ty pneumatiky co se týče rychlosti.
odin
06:57 06.09.2021 88.103.224.XXX
Neber to osobně. Ale pohledem současných zdejších fans je riziko pit stop i dojezd na opotřebovaných pneu. Tak jděte sledovat závody na PS5 (ať to máte reálnější) a nemusíte se obávat rizik.
Jaká bezpečnější varianta? Tak mohli povolat k pitstopu jen Hamíka. Náskok na Bottase na to měl a i kdyby se vrátil o kousek za ním, tak s gumami, které měly na zajetí TOP kola by nebyl problém Bottasku udělat na DRS.
Já tohle prostě nesnáším ani u Ferrari, ani u RedBullů, McLarenů, nebo Mercedesů. Zkrátka nikde.
Jaká bezpečnější varianta? Tak mohli povolat k pitstopu jen Hamíka. Náskok na Bottase na to měl a i kdyby se vrátil o kousek za ním, tak s gumami, které měly na zajetí TOP kola by nebyl problém Bottasku udělat na DRS.
Já tohle prostě nesnáším ani u Ferrari, ani u RedBullů, McLarenů, nebo Mercedesů. Zkrátka nikde.
airwar1939
03:37 06.09.2021 176.74.150.XXX
Někdy stačí přečíst si prohlášení týmu, trochu se zamyslet, a nebýt za každou cenu v opozici.
Fanda.LH
22:28 05.09.2021 37.188.169.XXX
Valtteri vzhledem ke svým schopnostem má kariéru snů, během které se zabezpečil na x generací dopředu resp. může si žít jako pán... Vydělává 12mil eur ročně, získal 9 vítězství, pomáhají mu se sedačkou na příští rok... Je to dítě štěstěny... Lepší piloti než on byli rádi, když si čuchli k týmu středu pole a tady se bude litovat borec, který má všechno včetně obrovské ztráty na svého kolegu, za to, že mu nebylo dovoleno zajet nejrychlejší kolo v situaci, kdy o situaci na čele rozhoduje doslova každý bod... Na palici...
Fanda.LH
22:17 05.09.2021 37.188.169.XXX
Ty ten závěr k něčemu o čem já jako vůbec nepíšu, nepochybuji... Já si umím představit, že Mercedes situaci vyhodnotil tak, že to bude bezpečnější varianta a náskok na to měli slušný... Jinak pitstop znamená riziko, kdyby se jim stalo to co v Monaku, tak by se asi hodně proklínali...
odin
22:11 05.09.2021 88.103.224.XXX
Defekt riskují od začátku závodu. To je blbost.
Před minulou sezónou jsem se pozastavoval nad tím, že Ferrari nepovolalo Leclerka s dostatečným náskokem a jezdícím za Vettelem, kterého nesměl předjet, k pitstopu a neumožnilo mu dojet si alespoň pro bod navíc. Bylo mi zde vysvětleno, že pitstop znamená obrovské riziko.
Pánové, (nemyslím tím komkrétně Fandu LH) s tím vaším naturelem a názory patříte do současné sterilní a nudné F1. Zasloužíte si sledovat "závody" čítající tři kola za safety carem a vyhlášení vítězů.
Rizikem se tu nikdo neohánějte. Pamatuji závody, kdy piloti riskovali životy už když do auta usedli. Tehdá na takovéto parodie nebyl čas.
Já tohle neuznávám. Když už Bottasovi dali možnost zajet TOP kolo, pak se vším všudy a ne, že musel zpomalit.
Před minulou sezónou jsem se pozastavoval nad tím, že Ferrari nepovolalo Leclerka s dostatečným náskokem a jezdícím za Vettelem, kterého nesměl předjet, k pitstopu a neumožnilo mu dojet si alespoň pro bod navíc. Bylo mi zde vysvětleno, že pitstop znamená obrovské riziko.
Pánové, (nemyslím tím komkrétně Fandu LH) s tím vaším naturelem a názory patříte do současné sterilní a nudné F1. Zasloužíte si sledovat "závody" čítající tři kola za safety carem a vyhlášení vítězů.
Rizikem se tu nikdo neohánějte. Pamatuji závody, kdy piloti riskovali životy už když do auta usedli. Tehdá na takovéto parodie nebyl čas.
Já tohle neuznávám. Když už Bottasovi dali možnost zajet TOP kolo, pak se vším všudy a ne, že musel zpomalit.
Jindrich K.
21:44 05.09.2021 91.229.253.XXX
N o ve 13 závodech s TOP autem získat dvě bedny je docela tragický, to je fakt. Navíc i ta výhra mu vlastně spadla do klína. Péro je je solidní jezdec ve slabších týmech, tam dokázal občas zajet skoro "magický závod", ale v TOP týmu nechytačka. Jistě je RB orientován na Maxe, ale tohle začíná být opravdová bída
odin
21:38 05.09.2021 88.103.224.XXX
Nesouhlasím ani s jedním vysvětlením. Hamilton měl dostatečný náskok a v tu dobu byl také držitelem nejrychlejšího kola. Peréz na to neměl, byť mu RedBull dal šanci krátce před tím, přezutím na červené. A v poli se bojovalo o body, odstupy nebyly tak velké, aby si někdo zajel pro bod navíc, aniž by ztratil více bodů za pozici.
Ne, né. Mergl to mohl v klidu dojet na status quo a tuhle komedii si mohli odpustit.
Jo a když jsi jurasi zmínil Maxovy bílé, tak mi nedá a musím se opět pozastavit nad grafikou. Když Lewis už dlouhou dobu útočil a mazal Maxův náskok, byla k vidění grafika, která uváděla Lewisovo opotřebení pneu. Respektive tři kola oranžová a jedno dokonce zelené - výborná kondice. O pár kol později opět stejná grafika, tentokrát Maxovy gumy. Údajně mu zbývalo 10%, 20%, 30% a 40%. No a téměř v zápětí Lewis začal ztrácet každým kolem. Tak opět pochybuji o věrohodnosti údajů, kterými nás režie krmí.
Ne, né. Mergl to mohl v klidu dojet na status quo a tuhle komedii si mohli odpustit.
Jo a když jsi jurasi zmínil Maxovy bílé, tak mi nedá a musím se opět pozastavit nad grafikou. Když Lewis už dlouhou dobu útočil a mazal Maxův náskok, byla k vidění grafika, která uváděla Lewisovo opotřebení pneu. Respektive tři kola oranžová a jedno dokonce zelené - výborná kondice. O pár kol později opět stejná grafika, tentokrát Maxovy gumy. Údajně mu zbývalo 10%, 20%, 30% a 40%. No a téměř v zápětí Lewis začal ztrácet každým kolem. Tak opět pochybuji o věrohodnosti údajů, kterými nás režie krmí.
Jindrich K.
21:38 05.09.2021 91.229.253.XXX
Pojištění bych chápal, ale vzhledem k tomu, že Max ani Perez na konci pro nové gumy nejeli tak mi to přijde zbytečný, kvůli tomu pojištění. Lewis držel nejrychlejší kolo dokud ho Bottas nepřekonal a on si ho musel vzít zpět
jon
20:39 05.09.2021 90.176.154.XXX
U toho Albona bych dejme tomu ještě diskutoval. Gasly byl stejně jalovej při svém prvním angažmá v RB, ale teď už očividně dozrál a dokáže být leader AT. Přijde mi i dost loajální, takže si myslím, že by neměl problém dělat Maxovi po nějakou dobu dvojku.
Péro je prostě úplně mimo. Je pořád stejně špatnej, jako byl v roce 2013 u McLarenu. Snad v jediné věci se zlepšil, že každý druhý závod nebourá do stájového kolegy nebo nezkouší zbořit Monte Carlo.
Péro je prostě úplně mimo. Je pořád stejně špatnej, jako byl v roce 2013 u McLarenu. Snad v jediné věci se zlepšil, že každý druhý závod nebourá do stájového kolegy nebo nezkouší zbořit Monte Carlo.
juras
20:38 05.09.2021 88.103.92.XXX
S ohledem na situaci (odchod Bottase z Mercedesu) bylo tohle řešení větší jistota...kromě toho takhle to vypadalo pro " běžné fanoušky" lépe...než když by tým musel Bottase požádat o puštění Hamiltona (byť nepochybuji že by Bottas v pohodě vyhověl...je dost inteligentní).
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek