DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton

ZANDVOORT - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Lewis Hamilton předvedl v samotném závěru Velké ceny Holandska nejrychlejší kolo. Velmi blízko k tomu měl i Valtteri Bottas, Mercedes mu to ovšem ve vypjatých okamžicích po přezutí na měkkou směs zakázal, a tak Fin na cílové rovince ubral.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes zakázal Bottasovi útočit na nejrychlejší kolo, bod navíc si za něj pak připsal Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 10.09.2021 12:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    88.103.224.XXX
    Nepochopil jsem,proč Mergl povolal pět kol před cílem Bottase k pitstopu, dají mu červenou (nejrychlejší) sadu a pak mu zakazují jet rychle??!! 17 Vždyť měl dostatečný náskok, aby si v klidu pohlídal výkonnost jeho pneumatik a dojel třetí. To mělo jako vyprovokovat RedBull a Maxe, s jejich náskokem na toho břídila, také k pitstopu??? Nebo, co tím stratégové zamýšleli?
    Jestli mi to nevysvětlí Mike, tak už nikdo... 18 18 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Stejně zmatený z toho byl Bottas. Valtterimu pak z boxové zídky vysvětlovali, že to bylo preventivně, kvůli bezpečnosti. Pozorovali nějaké vibrace.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.168.XXX
      Asi nechtěli riskovat defekt popř, že by se LH propadl za něj a VB se začal šprajcovat...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Rád posloužím. Důvod byl jednoduchý. Chtěli pojistit Lewisovi nejrychlejší kolo. A kdyby nejel Bottas, nemohl by jet na pitstop Lewis. Nic složitýho. Od Mercedesu dobrý tah, trochu krutý k Bottasovi.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        No jo zastánce ježdění na jednoho pilota za každou cenu 20

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Není to zas tak složitý... 01

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím, kde jsem psal, že se mi to líbilo. Tam, kde jsem psal, že to bylo k Valterimu krutý? 20
          Odin se ptal proč, já mu slušně odpověděl. Možná nesprávně, ale napsal jsem svůj názor.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Není. Až na to, že to nebylo tím důvodem. Lewis měl dostatečný náskok (26 s, v cíli pak 35 s), aby vyjel z boxů vedle Valtteriho. Ten by ho na pokyn týmu pustil.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jenDalsiTeepack

            jenDalsiTeepack

            85.160.38.XXX
            Třeba nepustil 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            S ohledem na situaci (odchod Bottase z Mercedesu) bylo tohle řešení větší jistota...kromě toho takhle to vypadalo pro " běžné fanoušky" lépe...než když by tým musel Bottase požádat o puštění Hamiltona (byť nepochybuji že by Bottas v pohodě vyhověl...je dost inteligentní).

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Kromě toho...stačí zasekle kolo...a náskok Hamiltona na Bottase byl pryč. Prostě povolat Bottase byla větší jistota...on i Verstappen s bilejma gumama to měl tak akorát do cíle.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        91.229.253.XXX
        Pojištění bych chápal, ale vzhledem k tomu, že Max ani Perez na konci pro nové gumy nejeli tak mi to přijde zbytečný, kvůli tomu pojištění. Lewis držel nejrychlejší kolo dokud ho Bottas nepřekonal a on si ho musel vzít zpět 07

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          88.103.224.XXX
          Nesouhlasím ani s jedním vysvětlením. Hamilton měl dostatečný náskok a v tu dobu byl také držitelem nejrychlejšího kola. Peréz na to neměl, byť mu RedBull dal šanci krátce před tím, přezutím na červené. A v poli se bojovalo o body, odstupy nebyly tak velké, aby si někdo zajel pro bod navíc, aniž by ztratil více bodů za pozici.
          Ne, né. Mergl to mohl v klidu dojet na status quo a tuhle komedii si mohli odpustit. 03
          Jo a když jsi jurasi zmínil Maxovy bílé, tak mi nedá a musím se opět pozastavit nad grafikou. Když Lewis už dlouhou dobu útočil a mazal Maxův náskok, byla k vidění grafika, která uváděla Lewisovo opotřebení pneu. Respektive tři kola oranžová a jedno dokonce zelené - výborná kondice. O pár kol později opět stejná grafika, tentokrát Maxovy gumy. Údajně mu zbývalo 10%, 20%, 30% a 40%. No a téměř v zápětí Lewis začal ztrácet každým kolem. Tak opět pochybuji o věrohodnosti údajů, kterými nás režie krmí. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        88.103.224.XXX
        Proč by měl jezdit na pitstop Lewis, když měl TOP kolo a nikdo jiný, krom Bottase, mu nejrychlejší kolo vzít nemohl, neb v první desítce byly rozestupy kratší, než by bylo potřeba na pitstop, krom odstupů Lewise a Valtteriho. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        88.103.224.XXX
        Defekt riskují od začátku závodu. To je blbost.
        Před minulou sezónou jsem se pozastavoval nad tím, že Ferrari nepovolalo Leclerka s dostatečným náskokem a jezdícím za Vettelem, kterého nesměl předjet, k pitstopu a neumožnilo mu dojet si alespoň pro bod navíc. Bylo mi zde vysvětleno, že pitstop znamená obrovské riziko.
        Pánové, (nemyslím tím komkrétně Fandu LH) s tím vaším naturelem a názory patříte do současné sterilní a nudné F1. Zasloužíte si sledovat "závody" čítající tři kola za safety carem a vyhlášení vítězů.
        Rizikem se tu nikdo neohánějte. Pamatuji závody, kdy piloti riskovali životy už když do auta usedli. Tehdá na takovéto parodie nebyl čas.
        Já tohle neuznávám. Když už Bottasovi dali možnost zajet TOP kolo, pak se vším všudy a ne, že musel zpomalit. 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          37.188.169.XXX
          Ty ten závěr k něčemu o čem já jako vůbec nepíšu, nepochybuji... Já si umím představit, že Mercedes situaci vyhodnotil tak, že to bude bezpečnější varianta a náskok na to měli slušný... Jinak pitstop znamená riziko, kdyby se jim stalo to co v Monaku, tak by se asi hodně proklínali...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            Někdy stačí přečíst si prohlášení týmu, trochu se zamyslet, a nebýt za každou cenu v opozici.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Neber to osobně. Ale pohledem současných zdejších fans je riziko pit stop i dojezd na opotřebovaných pneu. Tak jděte sledovat závody na PS5 (ať to máte reálnější) a nemusíte se obávat rizik.
            Jaká bezpečnější varianta? Tak mohli povolat k pitstopu jen Hamíka. Náskok na Bottase na to měl a i kdyby se vrátil o kousek za ním, tak s gumami, které měly na zajetí TOP kola by nebyl problém Bottasku udělat na DRS.
            Já tohle prostě nesnáším ani u Ferrari, ani u RedBullů, McLarenů, nebo Mercedesů. Zkrátka nikde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Dokugan

              Dokugan

              77.236.195.XXX
              Omyl, nebyla to stejná grafika. Standardně se ukazuje úroveň opotřebení pneumatik, respektive kolik ještě vydrží. To bylo i u Hamiltona. U Verstappena to byla grafika, která udávala výkonnost (performance) pneumatik, což jsem viděl poprvé. Tedy jak jsou na tom ty pneumatiky co se týče rychlosti.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No nebyl bych si úplně jistý, že by ho Valteri pustil.
            Ani ten příkaz, aby nejel moc rychle neposlechl.
            Těžko mít poslušného pilota, kterému už jste dali padáka.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ale to Lewisovo kolo se dalo překonat. Lewis měl měkčí směs, na které by to už nedal. Max měl tvrdou, se kterou si klidně kroužil a šetřil ji. To tehdejší kolo dát mohl.
          Takto měl Mercedes jistotu. Lewis to Valteriho kolo dal tuším o víc jak 2s.

          Nevím, třeba opravdu chtěli jen předít defektu, jak říká Wolff. Ale moc tomu nevěřím.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Měl top kolo, ale ne nijak nepřekonatelné. Max mu ho vzít mohl.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Poslechl. Kdo sledoval live-timing, tak to viděl - poslední úsek zcela vypustil, nechal tam více než sekundu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Možná by poslechl i pak. Možná. Každopádně takto měli jistotu bodu navíc a jistotu, že nebudou mít defekt. Osobně to rozhodnutí chápu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Mě se tyhle strategické boje za bod protivěj, zejména když si tam pinkaj s dvojkama jak je libo. Osobně bych dal podmínku že nej kolo se počítá jen na pneumatice která v závodě byla nebo bude alespoň 10 kol. Bude to více o nej kole v závodě než o strategii jednoho kola.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            37.188.170.XXX
            Já si myslím, že při současném formátu a rozložení sil nedává bod za nej kolo smysl a proto bych ho zrušil úplně... Nej kolo má hodnotu, když je zajeto během závodu při +- stejné strategii jako soupeři... A když není zajeto cíleně, ale během závodění...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Nebo zrušit, jo. Tuto variantu jsem vyloučil protože jsem to bral tak že to prostě chtěj mít.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Ale tak jistě...máš naprosto právo nesouhlasit....
                Ono dokonce ani když by všichni z týmu mluvili úplně stejně...je úplně normální že o tom bude někdo pochybovat...protože v F1 se upřímnost a pravdomluvnost nenosí.
                Když to mohl Mercedes dojet v klidu...proč udělali to co udělali?
                Jen tak asi těžko...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Jo? Tak se podívej, co zajížděl Max. Ani, když mu byl Lewis blízko na DRS a s lepšími pneumatikami nebyl schopen zajet rychleji. To jsou přesně ty tvoje vymyšlené nesmysly, za kterými si stojíš a na kterých stavíš své diskuzní strategie.
            Ano Max mu vzít nejrychlejší kolo mohl, ale jedině DELETEM, kdyby se nějak dostal k počítačům FIA. 13

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.224.XXX
              Ano přečíst si bláboly Hornerů, Marků, Wolffů a podobných, slepě tomu věřit stačí možná tobě. Já se snažím o všem trochu přemýšlet a hledat smysl. Když mi to smysl nedává, pak jsem "za každou cenu v opozici". To je fakt. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.224.XXX
              To jako pánové jste přesvědčeni, že by Bottasovi bouchlo kolo? Po 36 kolech na nové žluté, když první stint zajel 31 kol na opotřebovaných červených? To jste fakt přesvědčení, že těch pět kol by nedal ani kdyby jel o 4 sec/kolo pomaleji a šetřil??? Já mám názor opačný. Já tohle považuji za podobnou prasárnu, jako když Barichellovi zakázali vyhrát na A1 Ringu a musel čekat na Schumachera... Fanoušci to tehdá také obhajovali, a když pak Schumi s přehledem získal titul, tak ti samí fans prohlásili, že to bylo zbytečné a že to vlastně ani nepotřeboval a že Barikovi vítězství stejně vrátil atp.
              Pro mne je tohle prasárna i kdyby Hamík získal titul právě o ten jeden bodík o který se tu můžeme přít, zda by ho Bottas Lewisovi vzal, kdyby nedostal onen příkaz, stejně tak když Lewis titul vůbec nezíská, nebo získá s velkým náskokem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Lewisovo předešlé kolo, bylo 1:13.124
              Maxovo nejrychlejší kolo bylo 1:13.275
              Sorry, jestli máš za nereálné, že by Max dokázal stáhnout 0,152s s o 10 kol lehčím autem, tak si to mysli. Já to za sci-fi fakt nemám.
              Argument, že v tu dobu Max nezajížděl rychlejší kola je o ničem. Proč by měl? Měl potřebný náskok a pravděpodobně si šetřil gumy právě na to rychlé kolo. Neměl absolutně žádný důvod to honit.
              Ale hádat se kvůli tomu nemám potřebu. Přehlídl jsem, že zmínka o mně byla úplně zbytečnou invektivou a slušně ti odpověděl. Nelíbí se? OK.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.224.XXX
                Ne Miku. Žádné invektivy, jen se upíráš jediným směrem a absolutně odmítáš brát v úvahu vše ostatní. Jediná výhoda Maxe bylo opravdu lehčí auto, ale už nechceš chápat opotřebované pneumatiky. a fakt, že v minulosti se jen zřídka podařilo někomu ke konci závodu na opotřebovaných pneu zajet TOP kolo. Vždycky na to potřebovali pneu, které fungují. Protože i s lehkým autem (a možná právě s lehkým autem) potřebují 100% přilnavost a ne že se budou toulat v zatáčkách někde mimo optimální stopu a brzdit dříve atd. atd... Jo a možná bys mohl také dodat, jak dlouho po přezutí oba ta svá nejrychlejší kola zajeli. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já nevím, v jakém stavu měl Max gumy. Ty jo? Mercedes jo? Víme jen, že zajížděl v podstatě identická kola, jako Lewis. Přesně taková, jaká potřeboval a jaká mu stačila. Když se Lewis přiblížil na 2s, zajel hned trochu lepší čas a zase to natáhl na 3s.
                  Víme taky, že na rozdíl od Hamiltona měl gumy tvrdé a za nikým si je neničil. Nevím, jestli byl Max schopný zlepšit svůj čas s o 13-14kg lehčím autem o 0,16s (tobě snad nebude vadit zaokrouhlení). Ale rozhodně se mi to nezdá absurdní. A o tom to je.
                  Max zajel to své kolo po 20-ti kolech po pitstopu. To jako vylučuje zajetí po lepšího po 30-ti kolech? Nechápu tu otázku.
                  Můžeš mi říct jediný důvod, proč by Mercedes neměl zvolit tuto jistotu a nechat oba dojet na starých? Mohl si být absolutně jistý, že Max na těch 0,16s nemá?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A k té tvé poslední větě/otázce:
                  Leclerc má nejrychlejší kolo ve 24. kole
                  Alonso ve 27. kole (žluté)
                  Ricci ve 29. kole
                  Stroll ve 30. kole
                  Giovanazzi ve 33. kole
                  a Gasly ve 33. kole na žlutých.

                  A teď mi povídej, že neexistuje možnost, že Max by ho zajel ve 30. kole na tvrdých. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.224.XXX
                    Vždy existuje nějaké promile naděje, že se povede zajet TOP kolo na opotřebovaných gumách. I Max vlastně dle tvé logiky měl možnost překonat na opotřebovaných nejpomalejších bílých TOP kolo Lewise, které zajel na použitých červených. A je zajímavé, že se mu to nepodařilo, přesto, že je šetřil celý závod aby v tom posledním kole konečně zabojoval o bod navíc. (Vždyť je to všechno pitomost, co tu chceš dokazovat). Stejně jako ten tvůj výčet nejrychlejších kol. Alonso ten čas zajel na nejrychlejších červených, Ricci také, Stroll na bílých 3 kola starých, Giovanazzi také jen 6 kol starých a Gasly obdobně 9 kol starých.
                    Opravdu si nemyslím, že Max mohl po 30 kolech na nejpomalejších gumách zajet rekord tratě. To jsou tvé utopistické bludy. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Asi jsem to napsal špatně. Ty kola, co jsem vypsal nejsou v pořadí kol během závodu. Ty čísla jsou sdtáří jejich gum.
                      Takže znovu a lépe.
                      Leclerc měl v době nejrychlejšího kola obuté 24 kol staré BÍLÉ gumy
                      Alonso 27 kol staré ŽLUTÉ gumy
                      Ricci 29 kol staré BÍLÉ gumy
                      Stroll 30. kol staré BÍLÉ gumy
                      Gio 33 kol staré BÍLÉ gumy
                      a Gasly 33 kol staré ŽLUTÉ gumy

                      Takže tvá promile šance nebudou jen promilemi, ale spíš desítkami procent, když se to jiným povedlo s ještě staršími.
                      Lewis zajel své kolo na červených, ale až po té výměně. Do té doby měl nej kolo se žlutými a o víc jak 2s pomalejší, než zajel na těch červených. Ten rozdíl je velký a Max opravdu nemusel zkoušet na starých gumách překonat Lewisovo kolo, když bylo o víc jak 2s lepší. To by byla hloupost a zbytečný risk. Ale překonat 0,16s není nereálné. Evidentně. A to byl důvod, proč to celé dělat. Nevidím žádný, proč to neudělat.

                      Asi tolik mám k "utopistickým bludům". 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Utopistické bludy to jsou. Respektive opět srovnáváš účelově nesmysly. Když chceš srovnávat, tak srovnávej nejrychlejší kolo Maxe s nejrychlejšímkolem (do té doby) Lewise a ne s předešlým kolem Lewise. Srovnávej nejrychlejší kola ostatních pilotů s nejrychlejším kolem Lewise. A nevypisuj mi tady nějaké tvé účelové konstrukce.
                        Já vím jediné. čím měkčí směs tím rychlejší kolo. Rozdíly jsou dokonce i poměrně přesně určeny. A od nasazení na auto jízdou všechny pneumatiky degradují, čili ztrácejí výkonnost, tedy i schopnost na nich zajet rychleji. Koncem závodu se auta stávají lehčími, což zase naopak umožňuje zrychlit. Ale zrychlit mohou jenom, když jim pneumatiky dobře fungují. A nikdo nepřekročí svůj stín. Čili, v daných podmínkách se TOP čas zajetý byť ne s zcela lehkým autem hódně těžko překonává na gumách které mají svůj zenit za sebou. A argumenty osobních nej časů jsou dost mimo, když se bavíme o rekordu dráhy. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          A proč to mám srovnávat jen s Lewisem? Jeho rekord dráhy zajel jen díky tomu, že přezul. Což sám píšeš, že bylo zbytečné. Takže to mám srovnávat jen s něčím, co bylo zbytečné? Tobě to dává smysl?
                          Jako já chápu, proč to píšeš. Vyjmenoval jsem ti 5 jezdců, kteří zajeli nejrychlejší kolo při stáří gum 27-33 kol. Jasně z toho vyplývá, že jezdec může zajet nejrychlejší kolo, ikdyž má 30 kol staré gumy. A teď mám porovnávat kvalitu těch časů mezi sebou a hrát si na to, že RB není rychlostně někde jinde, než Alpina, Alfa nebo AT? Proč? Protože jinak bys musel přiznat, že to reálné bylo a rozhodně nešlo o šanci "promile", když to dokázala čtvrtina pole, aniž by měla potřebu do nejrychlejší kolo zajet?
                          Nevím, proč řešíš směsi. Sice je žlutá rychlejší, než bílá, ale o to dřív odejde. Tím větší je "umění" zajet nejrychlejší kolo tak pozdě. O to větší je to důkaz toho, že to jde. To ti nedošlo? Hlavní je, že jsem ti uvedl i piloty, kteří to dokázali na stejné směsi a ještě později, než to měl zajet Max. Utopie podle tebe znamená, že se může stát něco, co se už stalo?
                          Za mne bych si vsadil na to, že Max ty 2 desetiny klidně dá. Ale podstatné je to, že i kdyby existovala 1% šance, že to Max zvládne, Mercedesu se vyplatilo to neriskovat. Neztratili tím vůbec nic, takže neexistoval důvod to neudělat. Nicméně to popírat budeš dál, protože přiznat, že bych mohl mít v něčem pravdu, rozpadla by se ti klávesnice. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Lewis držel rekord dráhy i v předešlou dobu, než začal Mergl tu svojí parodii na závodění. Tam srovnávej všechny ty tvoje nejlepší časy. Protože férové srovnávání je dle mne nej s nej, poslední s posledním, atd. Navíc ty argumentuješ tak, že si představuješ, že když jeden zajede TOP čas, tak pro druhého není problém ho překonat, zvláště má-li k TOP času poměrně blízko. Ne Miku, tak to skutečně není a ve sportu to tak nechodí.
                            Chápu, že se Mercedesu "vyplatil" obrovský risk (který by se Ferrari nevyplatil kdyby v sezóně 2019 povolali Leclerka k pitstopu a dali mu možnost zajet si pro bod navíc. Jak jste mi tu vehementně tvrdili). 13 Tak se alespoň snaž vždycky argumentovat stejně, ať už jde o Lewise, Charlese, Valteriho, Seba, nebo Maxe.
                            Jinak klávesnici mám poměrně novou a nerad bych o ni přišel. 03 18

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama