DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše
Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
09:18 31.08.2021 90.182.169.XXXAkorát že k jízdě na simulátoru to má ještě hodně daleko...trochu velkej myšlenkovej skok.
Nevím, kdo by z toho profitoval,protože to "závodění" by bylo spíš o přežití na trati než o nějakém závodění. Takovehle podmínky jsou prostě k prdu a nic zajímavého kromě nehod by jsme stejně neviděli.-
Jindrich K.
10:03 31.08.2021 89.177.21.XXXJá myslím, že se závodit dalo, holt by jeli pomalu a šlo by spíš o to "udržet auto na trati" a osobní odvaze. A kdyby po pár kolech holt jelo 5 aut, tak stopnout závod a rozdělit poloviční body. A pořád by to byl "závod" nikoli tahle parodie. Ale v hyperbezpečné a hyperkorektní a hyperpravidly svázané F1 to nejde. Kdyby se rozbilo pár aut a pak se závod zastavil tak by všichni moc plakali kolik to stálo peněz a rozpočtové stropy atd. Ale tak, to je věc názoru, já mám rád riziko a kdo by se bál by holt nejel. Jednoduché-
-
Dokugan
11:41 31.08.2021 77.236.195.XXXJá ano, protože v těhle podmínkách vznikají legendární závody a objevují se skryté talenty. A to že vyhraje pilot, který dokázal jako jediný udržet auto na trati? Výborně, byl nejlepší, jediný má svoje auto pod kontrolou a asi i kupu štěstí. Ale to se nehodí, aby vyhrál někdo, kdo nesedí v nejrychlejším autě. To se dnes lidem líbí. Ať se hodně předjíždí, aby se v cíli všichni srovnali od nejrychlejšího po nejpomalejšího bez ohledu na výkon jezdce. Když nevidí před sebe? Tak ať jedou o 100 km/h pomaleji na rovince. Neudrží se na trati? Tak ať jezdí pomaleji i v zatáčkách. Dřív nebylo výjimkou, že za deštivého závodu byly na trati auta, co jezdili o 20 sekund na kolo pomaleji než ten nejrychlejší. Dneska se radši každý vybourá, než aby byl o desetinku pomalejší v zatáčce. To, že se za tohle rozdaly nějaký body, je odporný. Kdyby to zrušili úplně, neřeknu ani ň. Ok, někdy nejsou vhodný podmínky, ale tohle? Klidně ať do cíle dojedou jen 3 auta. A jestli se každý bojí finančního stropu a oprav rozbitých aut, tak ať zůstanou v boxech nebo ať jezdí klidně o minutu na kolo pomaleji než ostatní přeci. Závodění není o tom jet na hraně možností celý závod a ve špatných podmínkách říct, že to nedokážu, ale o tom dojet do cíle a dojet tam co nejrychleji jsem schopen.-
Mike17
12:29 31.08.2021 185.149.130.XXXTa představa, že někdo pojede jen tak rychle, na kolik před sebe vidí je úplně mimo. Nikdo nepojede stovkou, protože by ztratil jen na jedné rovince desítky vteřin. To nemá smysl vůbec jet.
Pokud piloty donutí jezdit, tak na těch rovinkách budou lítat naplno. Všichni do jednoho. Prostě budou jen spolíhat na to, že v té mlze nic netrefí. je to čisté házení mincí (panna trefí, orel netrefí), s uměním pilota to nemá společného vůbec nic.
-
-
-
Mike17
12:24 31.08.2021 185.149.130.XXXSorry, ale tentokrát nesouhlasím.
Ono vůbec nejde o tom, že by se rozbilo téměř jistě 10-15 aut. Sice nedává smysl zavádět stropy a pak nechat rozbíjet auta za miliony, ale to je detail.
V těch autech sedí živí lidé. I v té "hyperbezpečné" F1 jezdci umírají. A připadá mi podivné nechat umírat lidi jen kvůli zábavě lidí, kteří mají trosky aut za skvělou šou. To, že dřív umíralo pilotů mnohem víc není moc dobrý argument. To je jako říct: "Když Stalin zabil 20mil lidí, tak když jich zabijeme 20tis, je to malý zlomek a je to v pořádku."
Smti se v tomto sportu asi úplně zabránit nedá, ale pustit závod v podmínkách, kde je fakt velká pravděpodobnost, že se tak stane je na mne trochu moc.
Říkej si tomu kldině hyperkorektnost, za mne je to otázka rozumu. Miluju mokré závody, ale má to jisté hranice. Za mne je ta hranice ve viditelnosti z vozu. Jízda poslepu není umění, je to čistá loterie. A já rád umění a nemusím hazard.-
Jindrich K.
21:09 31.08.2021 89.177.21.XXXNo já nikde neargumentuju počtem mrtvých. Jen říkám, že dřív by na to měli "koule" dneska ne. A buď ať se prostě za mokra nejezdí vůbec a nebo se to má zkusit a když to bude problém, závod zastavit. Dvě kola za SC není závod.-
Mike17
12:36 01.09.2021 185.149.130.XXXTeď jde o to, čí koule máš na mysli.
U pilotů to bude +- stejný jako dřív. Když se pojede, tak pojedou. Maximálně se najde někdo odvážný jako dřív Stewart nebo Lauda, kteří za pár bodů ten život rikovat odmítnou.
U šéfů F1 možná jo. Ale já se jim moc nedivím. Protože dnes by je čekal kolotoč soudních žalob, kdyby to pustili a někdo zemřel.
A ano, 2 kola za SC není závod, s tím souhlasím. Mohli to zrušit rovnou, neměl bych nic proti. Jestli jsem pochopil vyjádření šéfů, tak se nejely kvůli bodům, ale snažili se zjistit, jestli se jet dá. Jestli to tak opravdu je, je ovšem těžko říct.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek