DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                S tisíci koňmi pod kapotou v kvaldě určitě pomalejší nebyli. A to auta tehdy vážily skoro o jednu třetinu méně.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Akorát že k jízdě na simulátoru to má ještě hodně daleko...trochu velkej myšlenkovej skok.
            Nevím, kdo by z toho profitoval,protože to "závodění" by bylo spíš o přežití na trati než o nějakém závodění. Takovehle podmínky jsou prostě k prdu a nic zajímavého kromě nehod by jsme stejně neviděli.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.177.21.XXX
              Já myslím, že se závodit dalo, holt by jeli pomalu a šlo by spíš o to "udržet auto na trati" a osobní odvaze. A kdyby po pár kolech holt jelo 5 aut, tak stopnout závod a rozdělit poloviční body. A pořád by to byl "závod" nikoli tahle parodie. Ale v hyperbezpečné a hyperkorektní a hyperpravidly svázané F1 to nejde. Kdyby se rozbilo pár aut a pak se závod zastavil tak by všichni moc plakali kolik to stálo peněz a rozpočtové stropy atd. Ale tak, to je věc názoru, já mám rád riziko a kdo by se bál by holt nejel. Jednoduché 01

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Nemyslím si, že by se stalo něco zlého, nicméně prostě nevidím tu přidanou hodnotu závodit za takového mokra

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.195.XXX
                  Já ano, protože v těhle podmínkách vznikají legendární závody a objevují se skryté talenty. A to že vyhraje pilot, který dokázal jako jediný udržet auto na trati? Výborně, byl nejlepší, jediný má svoje auto pod kontrolou a asi i kupu štěstí. Ale to se nehodí, aby vyhrál někdo, kdo nesedí v nejrychlejším autě. To se dnes lidem líbí. Ať se hodně předjíždí, aby se v cíli všichni srovnali od nejrychlejšího po nejpomalejšího bez ohledu na výkon jezdce. Když nevidí před sebe? Tak ať jedou o 100 km/h pomaleji na rovince. Neudrží se na trati? Tak ať jezdí pomaleji i v zatáčkách. Dřív nebylo výjimkou, že za deštivého závodu byly na trati auta, co jezdili o 20 sekund na kolo pomaleji než ten nejrychlejší. Dneska se radši každý vybourá, než aby byl o desetinku pomalejší v zatáčce. To, že se za tohle rozdaly nějaký body, je odporný. Kdyby to zrušili úplně, neřeknu ani ň. Ok, někdy nejsou vhodný podmínky, ale tohle? Klidně ať do cíle dojedou jen 3 auta. A jestli se každý bojí finančního stropu a oprav rozbitých aut, tak ať zůstanou v boxech nebo ať jezdí klidně o minutu na kolo pomaleji než ostatní přeci. Závodění není o tom jet na hraně možností celý závod a ve špatných podmínkách říct, že to nedokážu, ale o tom dojet do cíle a dojet tam co nejrychleji jsem schopen.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ta představa, že někdo pojede jen tak rychle, na kolik před sebe vidí je úplně mimo. Nikdo nepojede stovkou, protože by ztratil jen na jedné rovince desítky vteřin. To nemá smysl vůbec jet.
                    Pokud piloty donutí jezdit, tak na těch rovinkách budou lítat naplno. Všichni do jednoho. Prostě budou jen spolíhat na to, že v té mlze nic netrefí. je to čisté házení mincí (panna trefí, orel netrefí), s uměním pilota to nemá společného vůbec nic.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Sorry, ale tentokrát nesouhlasím.
                Ono vůbec nejde o tom, že by se rozbilo téměř jistě 10-15 aut. Sice nedává smysl zavádět stropy a pak nechat rozbíjet auta za miliony, ale to je detail.
                V těch autech sedí živí lidé. I v té "hyperbezpečné" F1 jezdci umírají. A připadá mi podivné nechat umírat lidi jen kvůli zábavě lidí, kteří mají trosky aut za skvělou šou. To, že dřív umíralo pilotů mnohem víc není moc dobrý argument. To je jako říct: "Když Stalin zabil 20mil lidí, tak když jich zabijeme 20tis, je to malý zlomek a je to v pořádku."
                Smti se v tomto sportu asi úplně zabránit nedá, ale pustit závod v podmínkách, kde je fakt velká pravděpodobnost, že se tak stane je na mne trochu moc. 03
                Říkej si tomu kldině hyperkorektnost, za mne je to otázka rozumu. Miluju mokré závody, ale má to jisté hranice. Za mne je ta hranice ve viditelnosti z vozu. Jízda poslepu není umění, je to čistá loterie. A já rád umění a nemusím hazard.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jindrich K.

                  Jindrich K.

                  89.177.21.XXX
                  No já nikde neargumentuju počtem mrtvých. Jen říkám, že dřív by na to měli "koule" dneska ne. A buď ať se prostě za mokra nejezdí vůbec a nebo se to má zkusit a když to bude problém, závod zastavit. Dvě kola za SC není závod.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Teď jde o to, čí koule máš na mysli.
                    U pilotů to bude +- stejný jako dřív. Když se pojede, tak pojedou. Maximálně se najde někdo odvážný jako dřív Stewart nebo Lauda, kteří za pár bodů ten život rikovat odmítnou.
                    U šéfů F1 možná jo. Ale já se jim moc nedivím. Protože dnes by je čekal kolotoč soudních žalob, kdyby to pustili a někdo zemřel.
                    A ano, 2 kola za SC není závod, s tím souhlasím. Mohli to zrušit rovnou, neměl bych nic proti. Jestli jsem pochopil vyjádření šéfů, tak se nejely kvůli bodům, ale snažili se zjistit, jestli se jet dá. Jestli to tak opravdu je, je ovšem těžko říct. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama