DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

marklukes

marklukes

195.245.209.XXX
Ayrton Senna by jel.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Je to těžký, Bernie má pravdu jen napůl...já si myslím že nechat jet závod v podmínkách kdy především kvůli min. viditelnosti hrozí nebezpečí hromadné kolize není moc smysluplné.
Já jako největší chybu vidím skutečnost že FIA a Liberty nemají připravené řešení právě pro takový případ jako se stal v neděli. A tím myslím např. přeložení závodu a nebo jeho zrušení s tím že každý by se podílel částí peněz na pokrytí nákladů (divákům by bylo vráceno částečně vstupné). Ale viditelně nemají podobnou variantu připravenou...proto se odjelo těch pár kol za SC, proto se defakto závod "konal", vyhlásili výsledky...protože jde jako vždy v první řadě o peníze. Přitom zrovna nyní je částečnou malou logistickou výhodou to že další závod se jede už následující víkend a hned vedle v Holandsku.

Tak snad tahle nepříjemnost donutí FIA a Liberty aby se připravili lépe na podobnou situaci pro příště.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Akorát že k jízdě na simulátoru to má ještě hodně daleko...trochu velkej myšlenkovej skok.
Nevím, kdo by z toho profitoval,protože to "závodění" by bylo spíš o přežití na trati než o nějakém závodění. Takovehle podmínky jsou prostě k prdu a nic zajímavého kromě nehod by jsme stejně neviděli.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Pokud byla situace taková, že by plavali v každé druhé zatáčce a jezdilo by se poslepu a nepředvídatelně... Tak by to za to nestálo... Hrozila by nehoda jako v F2 2019 popř. Landova nehoda v kvalifikaci, ale tentokrát ve vláčku jezdců... Stejně by se to muselo zastavit...

Měla by se hledat cesta, jak závodění umožnit a navrhnout vozy, které to zvládnou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Byly to pojízdné rakve, ale také byly mnohem pomalejší...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.104.XXX
Jo časy se mění dnešní hyperbezpečná auta nesmějí jezdit aby se náhodou něco nestalo. Kdysi to byly prakticky pojízdné rakve a závodilo se. Samozřejmě je zbytečné riskovat a nedej bože riskovat životy, to jistě nechce nikdo, ale dneska už na risk nemá nikdo odvahu. Nakonec se dostaneme do bodu kdy budou piloti sedět u simulátorů a jezdit online. Přece nebudeme riskovat.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Časy se mění a v F1 dvojnásob. Nemůžeš srovnávat dění desítky let dozadu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Populistické sice ano, ale pravdivé. Sám Bernard nechal závody odstartovat v mnohem těžších podmínkách. Lauda by mohl vyprávět jak kvůli počasí se vzdal boje o titul a to ho i přes nepřízeň osudu měl naservírovaný přímo na talíři.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Populistické řešení od někoho, kdo už je mimo dění a mimo zodpovědnost.
"Správné" řešení je složité nají a každý to vidí jinak ale jedno bylo jasné a to, že se jet v dnešní době v těchto podmínkách nešlo.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama