DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
No jen abys se mu pak jezdci nedomluvili a nezávodil by nikdo. Do takových situací by to chtělo přimontovat blatníky a zástěrky kvůli viditelnosti. Plus možná přiškrtit maximálku, kvůli bezpečnosti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Ano, dělo se to "běžně"...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Sorry, ale tentokrát nesouhlasím.
Ono vůbec nejde o tom, že by se rozbilo téměř jistě 10-15 aut. Sice nedává smysl zavádět stropy a pak nechat rozbíjet auta za miliony, ale to je detail.
V těch autech sedí živí lidé. I v té "hyperbezpečné" F1 jezdci umírají. A připadá mi podivné nechat umírat lidi jen kvůli zábavě lidí, kteří mají trosky aut za skvělou šou. To, že dřív umíralo pilotů mnohem víc není moc dobrý argument. To je jako říct: "Když Stalin zabil 20mil lidí, tak když jich zabijeme 20tis, je to malý zlomek a je to v pořádku."
Smti se v tomto sportu asi úplně zabránit nedá, ale pustit závod v podmínkách, kde je fakt velká pravděpodobnost, že se tak stane je na mne trochu moc. 03
Říkej si tomu kldině hyperkorektnost, za mne je to otázka rozumu. Miluju mokré závody, ale má to jisté hranice. Za mne je ta hranice ve viditelnosti z vozu. Jízda poslepu není umění, je to čistá loterie. A já rád umění a nemusím hazard.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.170.XXX
Souhlasím s Berniem. Ale i on postupně vyměkl, v Adelaide 1989 lítal po roštu a vyhrožoval těm co tehdy nechtěli závodit. To už si o 20 let později nedovolil 13
Mimochodem, v Adelaide jediný odtok vody zajišťovaly obyčejné městské kanály které samozřejmě vůbec nestíhaly a jelo se vpodstatě v mělkém korytě řeky. Z toho by dneska asi páni jezdci dostali osypky 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Včera jsem poslouchal některá rádia jezdců když vyjížděli znova na trať (k čemu to jako je), dnes prý F1/FOM všechna rádia na F1TV cenzurovala během těch 2 inkriminovaných kol. To je přístup 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Retardér v Eau Rouge by řešil jedno místo celé trati. A moc nevím, jak ho narychlo vybudovat a ještě tak, ayb si to jezdci mohli otestovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Bernie byl vždycky žvanil. Pamatuju i za jeho éry závody, kdy se čekalo až trať bude téměř suchá. 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
Já ano, protože v těhle podmínkách vznikají legendární závody a objevují se skryté talenty. A to že vyhraje pilot, který dokázal jako jediný udržet auto na trati? Výborně, byl nejlepší, jediný má svoje auto pod kontrolou a asi i kupu štěstí. Ale to se nehodí, aby vyhrál někdo, kdo nesedí v nejrychlejším autě. To se dnes lidem líbí. Ať se hodně předjíždí, aby se v cíli všichni srovnali od nejrychlejšího po nejpomalejšího bez ohledu na výkon jezdce. Když nevidí před sebe? Tak ať jedou o 100 km/h pomaleji na rovince. Neudrží se na trati? Tak ať jezdí pomaleji i v zatáčkách. Dřív nebylo výjimkou, že za deštivého závodu byly na trati auta, co jezdili o 20 sekund na kolo pomaleji než ten nejrychlejší. Dneska se radši každý vybourá, než aby byl o desetinku pomalejší v zatáčce. To, že se za tohle rozdaly nějaký body, je odporný. Kdyby to zrušili úplně, neřeknu ani ň. Ok, někdy nejsou vhodný podmínky, ale tohle? Klidně ať do cíle dojedou jen 3 auta. A jestli se každý bojí finančního stropu a oprav rozbitých aut, tak ať zůstanou v boxech nebo ať jezdí klidně o minutu na kolo pomaleji než ostatní přeci. Závodění není o tom jet na hraně možností celý závod a ve špatných podmínkách říct, že to nedokážu, ale o tom dojet do cíle a dojet tam co nejrychleji jsem schopen.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Dovolil bych to pozměnit - byla to rozumná šaškárna pro toho, komu se to vyplatilo. A zeptám se: půjdete na koncert open air, kde bude hrozit bouřka. Protože může prásknout do aparatury, tak se bude tři hodiny čekat, jestli se náhodou neposune jinam. Po třech hodinách skupina zahraje jednu písničku a půjdete domů. Také je to moudré rozhodnutí?
Argument - skupina měla generálku a pokud byl divák za plotem, mohl určitě ocenit jejich solidní výkon.
Shrnuto: chyba byla, že se nepřijalo řešení hned v 15:33, kdy se odjela první dvě kola. Nevěřím, že by týmy měly tak málo sofistikovaný meteosystém, jenž by nedovedl odhalit postup fronty či setrvání mraku nad okruhem.
Dodatek: pokud budeme rozdávat body za kvalifikaci, zase uděláme z celé F1 frašku. Vůbec se nedivím, že na ni stále více lidí nadává a neustále registrujeme divácký odliv.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
margee

margee

109.183.182.XXX
To bylo jako vylévat vodu z bazénu kyblíčkem, vždyť pořád lilo. Já bych nežehral, kolikrát se to v posledních letech stalo, že vinou počasí se závod nejel? SNad ani jednou, je to prostě mimořádná událost, kterou nemá cenu řešit, protože se pravděpodobně zase několik let nebude opakovat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
margee

margee

109.183.182.XXX
Mě osobně toto řešení přijde rozumné. Závodit v takovém počasí je hazard a je dobře, že se do toho nešlo. Když si představím těch rozbitých aut a kolik by to týmy stálo, tak je to dobré rozhodnutí. Body jsou oceněním za kvaldu, to je taky celkem velký závod, a jinak je podle současných pravidel rozdělit nešlo, jen tím, že vozy budou na trati minimálně dvě kola. Takže ano, možná to vypadá blbě, ale učinilo se zadost pravidlům a není to zpochybnitelné.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Stalo se v F1?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Sankce jsem myslel finanční. "Kdyby" se závod v neděli kvůli počasí zrušil, F1 by musela vracet peníze promotérovi a televizím a možná i jejich sponzorům a tak. Jestli tato povinnost zmizela 2 koly za SC tak je to vlastně sankce o ničem a nikdo se jí kvůli špatnému počasí prakticky nedočká a proto se vlastně závod kvůli počasí nikdy nezruší. Potom ale takové sankce nemají smysl a u mě je lepší to bez falše zrušit než "jako" nezrušit.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lucas

Lucas

213.220.252.XXX
Přesně tohle jsem si říkal, když se Vettel tak mohutně dožadoval červené vlajky v kvalifikaci. Kdo na to měl (nebo se cítil), tak do toho šel. Nikdo Vettela nenutil jít do ostrého kola, on se dožadoval stopnutí a přesto do něho najel. To si protiřečil...a pak po Landovo nehodě byl generálem. Kdyby to myslel vážně, tak ukončil out lap a zajel by do boxů.
Myslím, že Landova nehoda v sobotu plus nehoda v ženské sérii vystrašila FIA natolik, že se o nic raději pokoušet nechtěli. Mohli v sekci Eau Rouge udělat zpomalovací retardér a pustit to.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Já to chápu, mě taky štve, že jsem zabil neděli čuměním na prázdnou trať... Mně jen nesedí to bez sankcí... Za tohle prostě musel někdo zaplatit... Bez sankcí to prostě nejde... Kdyby se nebodovalo, tak by LH uhájil náskok, když se boduje, tak o část náskoku přišel, aniž by ho mohl bránit... Nic není bez sankcí...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Mohli to přesunout na dopoledne, ale taky se mohlo stát, že dopoledne se to vyprší a odpoledne to bude ok... Nikdy přesně nevíš...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Vždyť se to odpískalo, u mě to nebyl závod. To že si formálně splnili své minimum a zahráli si na to že se závod odjel na tom mění co? Chápeš? Je to jen pokrytecké. Závod se nejel, prachy jsou fuč.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Kdo tady žehrá na ty 2 kola... V 60tých letech se platilo týmům startovný a aby ho dostaly, tak jezdci museli jen přejet startovní čáru... Nejednou se stalo, že si jezdci vypomohli a nepojízdný vůz za tu čáru dotlačil vůz startující za ním...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Mluvil o tom Dominicalli, že lístky pordává promotér okruhu a ne F1 a že to je jejich záležitost - ano, hoďme promotéry okruhů přes palubu, aby se pak jezdili GP v krajích miliardářů bez lidksých práv a ty okruhy stáli za nic 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
To nemůže garantovat nikdo, ale od středy se vědělo, že bude celý víkend pršet v neděli věděli, že ten rain bude horší a horší a co udělali?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama