DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
V roce 2014 bylo určitě omezení přítlaku větší než každoroční malé. Však ultras se smáli Vettelovi, že bez kolejí už mu to moc nejezdí. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Nn, takhle to není... 2009 byly nový pravidla, který to celý překopaly... Od té doby přítlak jen rostl... Ano nárůst brzdila pravidla... Stejně jako se to snaží brzdit každý rok..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
margee

margee

109.183.182.XXX
Neřeknu, kdyby to tak bylo každý víkend, ale jednou za 150 závodů? Když jste byl na Rolling Stones 20x, tak minimálně jednou se Vám muselo stát, že nějaké objektivní příčiny, vis major, měly za následek zrušení nebo omezení koncertu. Nic s tím nenaděláte, můžeme si tu po soudružsky zanadávat, ale to je tak všechno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
2009 nastavil trend omezování přítlaku a pak se omezoval i několikrát potom včetně 2014

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Snižoval se 2009, 2014 přišly hybridní motory...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Do monopostu figurínu a odřídit to na dálku přes počítač...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Záleží v jaké podobě... Že si i pro další éru ponechali současné motory svědčí o tom, že neví moc co dál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To si zase nemyslím. F1 je pořád i přes svoje obří problémy poměrně slušně fungující byznys. Takže v krátkodobém horizontu řekněme 10 let se podle mě bude jezdit určitě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Říká se spousta věcí a pak je realita úplně jinak 12

Pokud se ta změna povede a přítlak výrazně poklesne až v řádu sekund na kolo, tak to spustí stejné reakce jako v roce 2014, kdy se výrazně snižoval přítlak a spousta lidí pak řvala jak je F1 pomalá a proto se tuším v roce 2017 změnu pravidel přítlak zase přidával a od té doby se předjíždí čím dál hůř.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
No jako 2017 zahodily to co skvěle fungovalo od 2009 no... Já si myslím, že další generace F1 už nebude... Takže se tím nestresuji... Trend je elektro a samořiditelná auta, to se závoděním nejde dohromady...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Proč? Už teď se říká, že do konce příští sezóny se mají dostat na letošní úroveň

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Ok, tak lidary a display do helmy :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To zase bude keců že je F1 pomalá. Očekávám do 3 let změnu pravidel s přidáním přítlaku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
GE bude jen minimální... Celkový přítlak dost klesne...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Co vůbec udělá s mokrou vozovkou ground effect od příštího roku? Nebude tak za auto do vzduchu vrhat ještě více vody a tím bude viditelnost ještě horší?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Blatníky povedou k tomu, že se pod koly bude hromadit ještě více vody... A nic nezmění na tom, že voda padá z nebe a obrovskou část z ní ji zvedá difuzor...

Maximálka není problém, problém je rychlost v zatáčkách a výkon...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Vždyť píšu kvůli viditelnosti blatníky a zástěrky. A když se jede rychleji, než gumy stačí odvádět vodu, přichází aquaplaning, proto ta maximálka (ne že by tomu úplně zabránila, ale aspoň ať se nepozabíjejí).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Nejde o maximálku, to není potřeba přiškrcovat... Problém je, že to auto je nízké, má rovnou podlahu a strašně moc přítlaku... Zvedá strašně moc vody, která pak znemožňuje viditelnost a hromadí se pod vozem, což smrdí aquaplanningem...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Úplně oničem to není... Týmy dokázaly, že byly připraveny závodit... Že jejich technika byla provozuschopná... Vem si třeba Landa, ten v kvalifikaci rozbil auto a musel měnit převodovku... Díky tomu klesl na 15 místo a odkroužil bez bodů... Peréz to rozbil cestou na start... Nakonec mu umožnili "nastoupit", ale rovněž bez bodů...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ta představa, že někdo pojede jen tak rychle, na kolik před sebe vidí je úplně mimo. Nikdo nepojede stovkou, protože by ztratil jen na jedné rovince desítky vteřin. To nemá smysl vůbec jet.
Pokud piloty donutí jezdit, tak na těch rovinkách budou lítat naplno. Všichni do jednoho. Prostě budou jen spolíhat na to, že v té mlze nic netrefí. je to čisté házení mincí (panna trefí, orel netrefí), s uměním pilota to nemá společného vůbec nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama