DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Bývalý šéf Formule 1 jen kroutí hlavou nad nerozhodností a řešením situace v Belgii, kde se kvůli dešti odjelo za safety-carem pouze pár kol, a poté byly rozděleny body, aniž by se ve skutečnosti závodilo. Podle něj mělo vedení projevit větší odvahu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by situaci v Belgii řešil jednoduše

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 02.09.2021 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 09:57
Jezdit za každou cenu je taky extrém. Ono kdyby… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:03
Každopádně se musí najít nějaké řešení do… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 31.08.2021 10:44
Myslím si, že ne... Zhruba to vědět budou, na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
V roce 2014 bylo určitě omezení přítlaku větší než každoroční malé. Však ultras se smáli Vettelovi, že bez kolejí už mu to moc nejezdí. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Nn, takhle to není... 2009 byly nový pravidla, který to celý překopaly... Od té doby přítlak jen rostl... Ano nárůst brzdila pravidla... Stejně jako se to snaží brzdit každý rok..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
margee

margee

109.183.182.XXX
Neřeknu, kdyby to tak bylo každý víkend, ale jednou za 150 závodů? Když jste byl na Rolling Stones 20x, tak minimálně jednou se Vám muselo stát, že nějaké objektivní příčiny, vis major, měly za následek zrušení nebo omezení koncertu. Nic s tím nenaděláte, můžeme si tu po soudružsky zanadávat, ale to je tak všechno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
2009 nastavil trend omezování přítlaku a pak se omezoval i několikrát potom včetně 2014

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Snižoval se 2009, 2014 přišly hybridní motory...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Do monopostu figurínu a odřídit to na dálku přes počítač...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Záleží v jaké podobě... Že si i pro další éru ponechali současné motory svědčí o tom, že neví moc co dál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To si zase nemyslím. F1 je pořád i přes svoje obří problémy poměrně slušně fungující byznys. Takže v krátkodobém horizontu řekněme 10 let se podle mě bude jezdit určitě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Říká se spousta věcí a pak je realita úplně jinak 12

Pokud se ta změna povede a přítlak výrazně poklesne až v řádu sekund na kolo, tak to spustí stejné reakce jako v roce 2014, kdy se výrazně snižoval přítlak a spousta lidí pak řvala jak je F1 pomalá a proto se tuším v roce 2017 změnu pravidel přítlak zase přidával a od té doby se předjíždí čím dál hůř.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
No jako 2017 zahodily to co skvěle fungovalo od 2009 no... Já si myslím, že další generace F1 už nebude... Takže se tím nestresuji... Trend je elektro a samořiditelná auta, to se závoděním nejde dohromady...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Proč? Už teď se říká, že do konce příští sezóny se mají dostat na letošní úroveň

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Ok, tak lidary a display do helmy :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To zase bude keců že je F1 pomalá. Očekávám do 3 let změnu pravidel s přidáním přítlaku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
GE bude jen minimální... Celkový přítlak dost klesne...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Co vůbec udělá s mokrou vozovkou ground effect od příštího roku? Nebude tak za auto do vzduchu vrhat ještě více vody a tím bude viditelnost ještě horší?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Blatníky povedou k tomu, že se pod koly bude hromadit ještě více vody... A nic nezmění na tom, že voda padá z nebe a obrovskou část z ní ji zvedá difuzor...

Maximálka není problém, problém je rychlost v zatáčkách a výkon...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Vždyť píšu kvůli viditelnosti blatníky a zástěrky. A když se jede rychleji, než gumy stačí odvádět vodu, přichází aquaplaning, proto ta maximálka (ne že by tomu úplně zabránila, ale aspoň ať se nepozabíjejí).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Nejde o maximálku, to není potřeba přiškrcovat... Problém je, že to auto je nízké, má rovnou podlahu a strašně moc přítlaku... Zvedá strašně moc vody, která pak znemožňuje viditelnost a hromadí se pod vozem, což smrdí aquaplanningem...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Úplně oničem to není... Týmy dokázaly, že byly připraveny závodit... Že jejich technika byla provozuschopná... Vem si třeba Landa, ten v kvalifikaci rozbil auto a musel měnit převodovku... Díky tomu klesl na 15 místo a odkroužil bez bodů... Peréz to rozbil cestou na start... Nakonec mu umožnili "nastoupit", ale rovněž bez bodů...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ta představa, že někdo pojede jen tak rychle, na kolik před sebe vidí je úplně mimo. Nikdo nepojede stovkou, protože by ztratil jen na jedné rovince desítky vteřin. To nemá smysl vůbec jet.
Pokud piloty donutí jezdit, tak na těch rovinkách budou lítat naplno. Všichni do jednoho. Prostě budou jen spolíhat na to, že v té mlze nic netrefí. je to čisté házení mincí (panna trefí, orel netrefí), s uměním pilota to nemá společného vůbec nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama