DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1

Mercedes je další automobilkou, která se rozhodla opustit Formuli E, o níž před časem někteří říkali, že díky své dlouhodobé perspektivě během pár let zcela převálcuje Formuli 1. Co je důvodem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 21.08.2021 08:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 19.08.2021 10:55
Je to jednoduché... Nikoho to nezajímá, cpou to… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.08.2021 15:41
Nejezdí, protože zůstává prototypem. Naopak… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.08.2021 11:32
Už i Formule Ee začínají fungovat ekologicky a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    37.188.252.XXX
    Už i Formule Ee začínají fungovat ekologicky a pod vidinou světlých zítřků směřují k zániku. 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Je to jednoduché... Nikoho to nezajímá, cpou to divákům přímo pod nos do center měst a i tak je zájem téměř nulový... Závody pokud se nepletu jsou zdarma na YT, ani to nestačí... Sledovanost max 200tis...

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      No hlavně pro automobilky to nemá smysl, protože se tam nevyvijí něco co pak můžou modelově používat, narozdíl od F1 nebo WEC

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Tak tohle si zrovna vůbec nemyslím... PJ F1 je úplně k ničemu resp. v praxi nepoužitelná... Celý vyspělý svět přechází na elektřinu a tedy Formule E by měla být skvělý marketing pro elektrická auta daných značek, problém je, že to nikdo nesleduje...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Tak nevím jestli sis toho nevšiml, ale třeba Mercedes loni oznámil, že od 2024 budou mít jen hybirdní vozy nebo eletkrický a hybrdiy budou modelově z F1. Hybridy také hlavně využívá Honda či Toyota. V koncernu Renaultu se začínají více používat hybridy a od 2025 bych jich mělo být víc než elektro aut

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Hybrid má nevýhody obojího a výhody "žádné"... Buď západní svět sejde z nastavené cesty nebo jiná možnost, než elektro není reálná... Umím si představit, že Evropské automobilky mají vítr z Tesly, na kterou ztrácí světelné roky, ale obelhávají jen sami sebe...

            Jezdí už vůbec někde ten AMG One, který měl být určený i pro silniční provoz ?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Nejezdí, protože zůstává prototypem. Naopak Hybridy mají výhodu obojího, třeba Toyota na to hodně vsází a prodává se furt daleko víc hybridů než elektro a co by jsi bral osobně ty?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.96.XXX
                Já bych chtěl naftu V6 3.0 na cesty... A do města benzín 1.6...

                Jinak ten Mercedes nemá být jen prototyp, má se prodávat v limitované edici, nejspíš ho stále nedostali do běžně provozovatelného stavu... Tzn. aby kolem něho nemuselo skákat 10ky specialistů...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Můžeš se rozepsát jaké výhody mají vozy na kyseliny?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              194.79.55.XXX
              Hybrid je sice těžkej, ale s elektrikou tě pustěj do města a naopak na fosilie můžeš normálně jezdit a nestresovat se dojezdem a nabíjením. Já v tom vidim spíš výhody

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Bez fosílii by auta na kyseliny postavili na úrověň vlastizrady a odměňovali léčbou malými dávkami a u zdi.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.96.XXX
                Mně přijde, že je to jen obelhávání testu měření spotřeby podobně jako u turba... V laboratorních podmínkách skvělé výslédky, v praxi je to diametrálně odlišné...

                Nevýhoda je, že máš 2 pohony a s každým jiný starosti...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Je to stejný podvod jakoby chtěli hybrida označit za perpetum mobile. Kyseliny jsou nejenom drahé, ale taky těžké a s krátkou životností. Když baterie kleknou, tak je ve voze veškeré hybridní harampádí pouze šrotem k ničemu. Jinými slovy ekologická katastrofa.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.96.XXX
                    Proto mi dává smysl jedno nebo druhé a ne obojí... A současná legislativa nahrává elektru a ne spalovacím motorům...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Elektromotor je vhodný pouze pro uzavřené prostory. S normální ekologii nemají vůbec nic společného. Počínaje mnohem horší účinnosti než staré dízláky až po kyselinovou zátěž.
                      Připomínám, že celosvětový průměr účinností elektráren je pouhých 33%.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        83.240.61.XXX
                        Účinnost elektráren nemůžeš brát v potaz... Musel bys do protivky brát v potaz účinnost výroby paliva... Ropa se musí vytěžit, rozdistribuovat, zpracovat, palivo rozvést do čerpacích stanic, kam si pro něj zase musí řidiči jezdit atd. atd.

                        Je to mnohem složitější problém...

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          37.188.174.XXX
                          A elektrárny si palivo vyrábějí samy? Nené, taky si suroviny musí nějakým způsobem nechat dopravit.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            Fanda.LH

                            83.240.61.XXX
                            No právě, musel bys ten řetězec sestavit celý a spočítat... Pak ti někdo řekne, že auta se můžou nabíjet z obnovitelných zdrojů, zatímco stojí... Jinej ti řekne, že žádný auto stát nemá a mají se sdílet (Pak jsou dlouho se nabíjející auta nesmysl, ale zase by jich mohlo jezdit a vyrábět se mnohem méně)...

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Ekologie je neskutečně složitá záležitost a i pro skutečné profesionály je mnohdy velice těžké určit jaké řešení je správné.
                              Jako příklad uvedu uhelné elektrárny. Ty dokážou spálit takový maras, který by jsme nikdy využít v domácnostech nedokázali. Díky těmto elektrárnám pak můžeme v jiných oblastech využívat jiné kvalitní suroviny.
                              A tak je to se vším.
                              Osobně můžu říci, že největší ekologická katastrofa je přemnožený člověk.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama