DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1

Mercedes je další automobilkou, která se rozhodla opustit Formuli E, o níž před časem někteří říkali, že díky své dlouhodobé perspektivě během pár let zcela převálcuje Formuli 1. Co je důvodem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 21.08.2021 08:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 19.08.2021 10:55
Je to jednoduché... Nikoho to nezajímá, cpou to… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 19.08.2021 15:41
Nejezdí, protože zůstává prototypem. Naopak… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.08.2021 11:32
Už i Formule Ee začínají fungovat ekologicky a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    37.188.252.XXX
    Už i Formule Ee začínají fungovat ekologicky a pod vidinou světlých zítřků směřují k zániku. 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Je to jednoduché... Nikoho to nezajímá, cpou to divákům přímo pod nos do center měst a i tak je zájem téměř nulový... Závody pokud se nepletu jsou zdarma na YT, ani to nestačí... Sledovanost max 200tis...

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      No hlavně pro automobilky to nemá smysl, protože se tam nevyvijí něco co pak můžou modelově používat, narozdíl od F1 nebo WEC

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Tak tohle si zrovna vůbec nemyslím... PJ F1 je úplně k ničemu resp. v praxi nepoužitelná... Celý vyspělý svět přechází na elektřinu a tedy Formule E by měla být skvělý marketing pro elektrická auta daných značek, problém je, že to nikdo nesleduje...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Tak nevím jestli sis toho nevšiml, ale třeba Mercedes loni oznámil, že od 2024 budou mít jen hybirdní vozy nebo eletkrický a hybrdiy budou modelově z F1. Hybridy také hlavně využívá Honda či Toyota. V koncernu Renaultu se začínají více používat hybridy a od 2025 bych jich mělo být víc než elektro aut

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Hybrid má nevýhody obojího a výhody "žádné"... Buď západní svět sejde z nastavené cesty nebo jiná možnost, než elektro není reálná... Umím si představit, že Evropské automobilky mají vítr z Tesly, na kterou ztrácí světelné roky, ale obelhávají jen sami sebe...

            Jezdí už vůbec někde ten AMG One, který měl být určený i pro silniční provoz ?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Nejezdí, protože zůstává prototypem. Naopak Hybridy mají výhodu obojího, třeba Toyota na to hodně vsází a prodává se furt daleko víc hybridů než elektro a co by jsi bral osobně ty?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.96.XXX
                Já bych chtěl naftu V6 3.0 na cesty... A do města benzín 1.6...

                Jinak ten Mercedes nemá být jen prototyp, má se prodávat v limitované edici, nejspíš ho stále nedostali do běžně provozovatelného stavu... Tzn. aby kolem něho nemuselo skákat 10ky specialistů...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Můžeš se rozepsát jaké výhody mají vozy na kyseliny?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              194.79.55.XXX
              Hybrid je sice těžkej, ale s elektrikou tě pustěj do města a naopak na fosilie můžeš normálně jezdit a nestresovat se dojezdem a nabíjením. Já v tom vidim spíš výhody

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Bez fosílii by auta na kyseliny postavili na úrověň vlastizrady a odměňovali léčbou malými dávkami a u zdi.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.96.XXX
                Mně přijde, že je to jen obelhávání testu měření spotřeby podobně jako u turba... V laboratorních podmínkách skvělé výslédky, v praxi je to diametrálně odlišné...

                Nevýhoda je, že máš 2 pohony a s každým jiný starosti...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Je to stejný podvod jakoby chtěli hybrida označit za perpetum mobile. Kyseliny jsou nejenom drahé, ale taky těžké a s krátkou životností. Když baterie kleknou, tak je ve voze veškeré hybridní harampádí pouze šrotem k ničemu. Jinými slovy ekologická katastrofa.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.96.XXX
                    Proto mi dává smysl jedno nebo druhé a ne obojí... A současná legislativa nahrává elektru a ne spalovacím motorům...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Elektromotor je vhodný pouze pro uzavřené prostory. S normální ekologii nemají vůbec nic společného. Počínaje mnohem horší účinnosti než staré dízláky až po kyselinovou zátěž.
                      Připomínám, že celosvětový průměr účinností elektráren je pouhých 33%.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        83.240.61.XXX
                        Účinnost elektráren nemůžeš brát v potaz... Musel bys do protivky brát v potaz účinnost výroby paliva... Ropa se musí vytěžit, rozdistribuovat, zpracovat, palivo rozvést do čerpacích stanic, kam si pro něj zase musí řidiči jezdit atd. atd.

                        Je to mnohem složitější problém...

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          37.188.174.XXX
                          A elektrárny si palivo vyrábějí samy? Nené, taky si suroviny musí nějakým způsobem nechat dopravit.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            Fanda.LH

                            83.240.61.XXX
                            No právě, musel bys ten řetězec sestavit celý a spočítat... Pak ti někdo řekne, že auta se můžou nabíjet z obnovitelných zdrojů, zatímco stojí... Jinej ti řekne, že žádný auto stát nemá a mají se sdílet (Pak jsou dlouho se nabíjející auta nesmysl, ale zase by jich mohlo jezdit a vyrábět se mnohem méně)...

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Ekologie je neskutečně složitá záležitost a i pro skutečné profesionály je mnohdy velice těžké určit jaké řešení je správné.
                              Jako příklad uvedu uhelné elektrárny. Ty dokážou spálit takový maras, který by jsme nikdy využít v domácnostech nedokázali. Díky těmto elektrárnám pak můžeme v jiných oblastech využívat jiné kvalitní suroviny.
                              A tak je to se vším.
                              Osobně můžu říci, že největší ekologická katastrofa je přemnožený člověk.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama