DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1
Mercedes je další automobilkou, která se rozhodla opustit Formuli E, o níž před časem někteří říkali, že díky své dlouhodobé perspektivě během pár let zcela převálcuje Formuli 1. Co je důvodem?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes po zisku titulu oznamuje konec v elektrické Formuli E, chce se plně soustředit na F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Fanda.LH
14:13 19.08.2021 83.240.61.XXXTak tohle si zrovna vůbec nemyslím... PJ F1 je úplně k ničemu resp. v praxi nepoužitelná... Celý vyspělý svět přechází na elektřinu a tedy Formule E by měla být skvělý marketing pro elektrická auta daných značek, problém je, že to nikdo nesleduje...-
HellHogr
14:31 19.08.2021 86.49.253.XXXTak nevím jestli sis toho nevšiml, ale třeba Mercedes loni oznámil, že od 2024 budou mít jen hybirdní vozy nebo eletkrický a hybrdiy budou modelově z F1. Hybridy také hlavně využívá Honda či Toyota. V koncernu Renaultu se začínají více používat hybridy a od 2025 bych jich mělo být víc než elektro aut-
Fanda.LH
15:15 19.08.2021 83.240.61.XXXHybrid má nevýhody obojího a výhody "žádné"... Buď západní svět sejde z nastavené cesty nebo jiná možnost, než elektro není reálná... Umím si představit, že Evropské automobilky mají vítr z Tesly, na kterou ztrácí světelné roky, ale obelhávají jen sami sebe...
Jezdí už vůbec někde ten AMG One, který měl být určený i pro silniční provoz ?-
-
Fanda.LH
10:22 20.08.2021 194.228.96.XXXJá bych chtěl naftu V6 3.0 na cesty... A do města benzín 1.6...
Jinak ten Mercedes nemá být jen prototyp, má se prodávat v limitované edici, nejspíš ho stále nedostali do běžně provozovatelného stavu... Tzn. aby kolem něho nemuselo skákat 10ky specialistů...
-
-
Petr Hloušek
17:25 19.08.2021 194.79.55.XXXHybrid je sice těžkej, ale s elektrikou tě pustěj do města a naopak na fosilie můžeš normálně jezdit a nestresovat se dojezdem a nabíjením. Já v tom vidim spíš výhody-
-
Ferda
10:34 20.08.2021 46.47.176.XXXJe to stejný podvod jakoby chtěli hybrida označit za perpetum mobile. Kyseliny jsou nejenom drahé, ale taky těžké a s krátkou životností. Když baterie kleknou, tak je ve voze veškeré hybridní harampádí pouze šrotem k ničemu. Jinými slovy ekologická katastrofa.-
-
Ferda
10:49 20.08.2021 46.47.176.XXXElektromotor je vhodný pouze pro uzavřené prostory. S normální ekologii nemají vůbec nic společného. Počínaje mnohem horší účinnosti než staré dízláky až po kyselinovou zátěž.
Připomínám, že celosvětový průměr účinností elektráren je pouhých 33%.-
Fanda.LH
11:37 20.08.2021 83.240.61.XXXÚčinnost elektráren nemůžeš brát v potaz... Musel bys do protivky brát v potaz účinnost výroby paliva... Ropa se musí vytěžit, rozdistribuovat, zpracovat, palivo rozvést do čerpacích stanic, kam si pro něj zase musí řidiči jezdit atd. atd.
Je to mnohem složitější problém...-
-
Fanda.LH
13:24 20.08.2021 83.240.61.XXXNo právě, musel bys ten řetězec sestavit celý a spočítat... Pak ti někdo řekne, že auta se můžou nabíjet z obnovitelných zdrojů, zatímco stojí... Jinej ti řekne, že žádný auto stát nemá a mají se sdílet (Pak jsou dlouho se nabíjející auta nesmysl, ale zase by jich mohlo jezdit a vyrábět se mnohem méně)...-
Ferda
14:47 20.08.2021 46.47.176.XXXEkologie je neskutečně složitá záležitost a i pro skutečné profesionály je mnohdy velice těžké určit jaké řešení je správné.
Jako příklad uvedu uhelné elektrárny. Ty dokážou spálit takový maras, který by jsme nikdy využít v domácnostech nedokázali. Díky těmto elektrárnám pak můžeme v jiných oblastech využívat jiné kvalitní suroviny.
A tak je to se vším.
Osobně můžu říci, že největší ekologická katastrofa je přemnožený člověk.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek